Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Jurnalistica

Limbajul presei scrise din Romania in contextul crizei mediatice
-14%
Limbajul jurnalistic constituie, in ultimii ani, subiectul a numeroase studii de specialitate, lucrari stiintifice si analize ale diverselor organizatii media care urmaresc cu atentie evolutia sau involutia actului mediatic la toate nivelurile. Limbajul jurnalistic de data recenta al presei din Romania a cunoscut o serie de derapaje mai ales din punct de vedere semantic, prin ceea ce am putea numi o pronuntata tendinta de simplificare. Aceste derapaje lingvistice au inceput sa se manifeste pe fo...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  17,20 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Industria publicitatii - O abordare organizationala (Editia a II-a)
-14%
Cristina Leovaridis - Studii- Facultatea de Filosofie. Universitatea Bucuresti, sectia Filosotia culturii.- Master "Antropologie sociala si dezvoltare regionala". Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea Bucuresti. - Studii postuniversitare "Comunicare si managementul resurselor umane". Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Universitatea Bucuresti. - Doctorat in Sociologie, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Univesitatea Bucuresti. Tema tezei: ,.Indust...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 38,05 Lei  32,72 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Tehnici multimedia (Volumul II)
-14%
Autor: Dinu Mihai Comanescu, Adriana Comanescu, Cristian Gabriel Alionte, Ileana Dugaesescu, Daniel Petre Dinescu, Catalin Tudor Apostolescu, Laurentiu Adrian Cartal Anul aparitiei: 2009
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 30,00 Lei  25,80 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Industria publicitatii (o abordare organizationala)
-14%
"Cercetarea de fata abordeaza dimensiunea organizationala a publicitatii, propunandu-si sa identifice in ce masura agentiile de publicitate – ca organizatii intensiv-cognitive, in care principala resursa o constituie angajatii si competentele detinute de acestia, esentiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri continute in reclame) – practica un management democrat, fundamentat pe o cultura organizationala ce are in prim plan omul si prin urmar...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 39,50 Lei  33,97 Lei
in curs de reaprovizionare
Jurnalismul si comunicarea in epoca noilor media
-14%
INTRODUCERE / 7 I. INTERFERENTE INTRE NOILE MEDIA SI VECHILE MEDIA IN ROMANIA. CONVERGENTA MEDIA / 9 1.1. Rolul Social Media in promovarea presei scrise romanesti / 9 1.2. Rolul Social Media in promovarea televiziunii romanesti / 23 II. EFECTELE SOCIAL MEDIA ASUPRA REPUTATIEI SOCIALE / 38 2.1. Facebook, intre socializare si promovarea imaginii personale / 38 2.2. Facebook si efectele lui asupra managementului reputatiei / 52 2.3. Facebook Check-in Places in statele Uniunii Europene - ...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 25,00 Lei  21,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare