Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Jurnalistica

Strategia creativa in publicitate
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri und...
Editura 

POLIROM

Comunicarea de criza. Tehnici si strategii
Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de fiecare data succesul sau esecul strategiilor utilizate. O atentie deosebita este acordata comunicarii cu presa, care influenteaza in mod decisiv capacitatea unei institutii de a depasi situatiile de criza. La finalul capitolelor, specialisti din dome...
Editura 

POLIROM

Presa scrisa. O introducere critica
Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi – economice, politice si istorice –, Presa scrisa abordeaza toate aspectele profesiei de jurnalist: sursele stirii, interviul, reportajul, redactarea si revizuirea articolelor, designul paginii de ziar sau revista, titlurile, presa online, blogging-ul. Nu sint neglijate problemele de etica profesionala, de legislatie si drepturi de autor, ilustrate cu exemple din presa britanica si internationala. Realizat de ...
Editura 

POLIROM

Veridic. Virtual. Ludic. Efectul de real al televiziunii
Analiza unor productii TV recente – americane, europene, dar si autohtone – ii ofera autoarei prilejul de a pune in discutie realitatea „artificiala” a televiziunii, o noua categorie epistemologica realizata in laboratoarele de dincolo de ecran. Adresat in principal studentilor de la specializarile jurnalism si comunicare si profesionistilor media, studiul stimuleaza spiritul critic al telespectatorului, care va intelege ca fictionalizarea este prezenta pretutindeni...
Editura 

POLIROM

Manual practic de televiziune
Televiziunea este cel mai influent mijloc de comunicare in societatea contemporana. Incercind sa rezolve controversele legate de valoarea programelor TV, Manualul practic de televiziune analizeaza formatele de televiziune, impactul dezvoltarii tehnologiei asupra acestei industrii si evolutia sa. Volumul ofera, de asemenea, sfaturi practice privind etapele de realizare a programelor, de la idee, concepere si planificare pina la etapa de filmare si procesul de postproductie, adresindu-se in eg...
Editura 

POLIROM

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media
Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele „retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintel...
Editura 

POLIROM

Strategii de relatii publice
olumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice. In fiecare capitol se prezinta un exemplu de campanie premiata, ale carei rezultate sint analizate plecind de la instrumentele si tacticile utilizate. Strategii de relatii publice se adreseaza studentilor si practicienilor din domeniul relatiilor...
Editura 

POLIROM

Comunicarea. Repere fundamentale
La un deceniu de la prima sa aparitie, cartea profesorului Mihai Dinu, devenitã titlu de referintã în literatura româneascã a domeniului si manual universitar ale cãrui tiraje succesive s-au epuizat sistematic la numai câteva sãptãmâni de la lansare, vede din nou lumina tiparului, într-o versiune adusã la zi. Spre deosebire de majoritatea lucrãrilor cu titluri asemãnãtoare, care se mãrgines...
Editura 

ORIZONTURI

Psihologia consumatorului de mass-media.150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica
Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele „retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noa...
Editura 

POLIROM

Despre jurnalism la modul serios. Stirile din perspectiva academica
Rezultat al unui laborios efort de documentare, volumul constituie un important instrument pentru toti cei care „iau jurnalismul in serios”. Dovedind ca mass-media pot reprezenta un cimp de cercetare deopotriva provocator si elevat, autoarea inventariaza, opune si intersecteaza diversele perspective stiintifice dinspre care s-a studiat pina acum jurnalismul, oferind o exceptionala analiza critica. Prin identificarea unor zone care unesc mai multe discipline sau sint explicit interdis...
Editura 

POLIROM

Jurnalismul cultural si de opinie
Jurnalismul romanesc de opinie si, mai ales, cel cultural resimt criza acuta generata de absenta scrierilor de specialitate. Adresata deopotriva ziaristilor si studentilor dornici sa se specializeze in genurile de opinie, lucrarea ofera precizari terminologice deosebit de utile, un bogat inventar de procedee stilistice si compozitionale, exemplificari sugestive si ample privitoare la conceperea si elaborarea textului jurnalistic. Cititorul are ocazia sa se familiarizeze cu domenii importante ale...
Editura 

POLIROM

Jurnalismul sportiv. O introducere
Primul ghid pentru jurnalistul sportiv care apare in Romania. Traducere de Alina Mariut. Sportul, domeniul cu cea mai rapida dezvoltare in mass-media, nu mai este exilat in ultimele pagini ale ziarelor. Actuala si foarte atractiva, cartea lui Phil Andrews raspunde numarului tot mai mare de cursuri si module pe tema jurnalismului sportiv si ofera o imagine de ansamblu a acestei meserii, subliniind totodata diferite aspecte practice privitoare la planificarea, cercetarea si acoperirea unui eve...
Editura 

POLIROM

Cum sa scrii pentru multimedia. Tehnici de scriere interactiva. Rezumatul. Derularea. Scenariul
Odata cu dezvoltarea domeniului multimedia – jocuri, enciclopedii si programe de invatare interactive, site-uri web etc. –, se impune necesitatea realizarii unor produse interactive. Lucrarea va invata pas cu pas cum sa abordati un astfel de produs, de la planul, structurarea si organizarea acestuia pina la prezentarea sa finala in fata potentialilor producatori. Numeroasele exemple practice va vor ajuta sa intelegeti cum se dezvolta o tema, cum se adapteaza un scenariu, ce trebuie s...
Editura 

POLIROM

Noua televiziune si jurnalismul de spectacol
Aparitia unor „jurnale” atipice in noile grile de programe ale posturilor de televiziune nu trebuie sa mai surprinda. Lucrarea trateaza evolutia jurnalismului de televiziune in Romania, in contextul ofensivei noilor tehnologii, al climatului mediatic hiperconcurential si al schimbarilor survenite in practicile de comportament televizual. Autoarea pune in relatie noua logica a scenarizarii informatiei televizate cu modul in care jurnalistul isi vede rolul, precum si cu reprezentarile ...
Editura 

POLIROM

Creativitatea in publicitate
Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor. In aceasta carte, autorii argumenteaza ca, indiferent de schimbarile ce au loc pe piata, creativitatea va continua sa joace un rol crucial. Autorii afirma ca organizatiile au mai multe rezerve interne de creativitate decat isi pot imagina, insa, fie nu le lasa sa se manifeste, fie le canalizeaza intr-o directie necorespunzatoare.Cum pot fi evitate astfel de erori? Avand 25 de ani de exper...
Editura 

ALL

Tehnici de relatii publice. Comunicarea cu mass-media
Volumul ofera cititorilor posibilitatea familiarizarii cu tehnicile de producere a mesajelor, pe diferite tipuri de media, in domeniul relatiilor publice. El completeaza o bibliografie de profil deja bogata, alcatuita din lucrarile cu caracter introductiv publicate in seria <Relatii publice si publicitate> a Editurii Polirom, aducind informatii suplimentare referitoare la procedurile de baza folosite in redactarea materialelor pentru presa scrisa si audiovizuala. George David prezinta expe...
Editura 

POLIROM

Erori flagrante de exprimare. Radiografie critica a limbajul cotidian
"ERORI AU FOST, ERORI SUNT INCA" "Vanator de greseli", in cel mai meritoriu sens al sintagmei, profesorul Radulescu nu se dezminte in cerbicia cu care IDENTIFICA erorile, LE INDREAPTA, prin explicatii desprinse din "litera legii lingvistice" in vigoare, catre varianta corecta si CONVINGE prin puterea exemplelor adunate in cartea sa, o structura de 22 de capitole tematice a unei "radiografii a unora dintre cele mai actuale si flagrante greseli de limba litera...
Editura 

NICULESCU

Istoria jurnalismului si a publicitatii in Romania
Un volum care nu trebuie sa lipseasca din bibliografia studentilor la jurnalism si comunicare!Aparitia rubricilor de fapt divers, a ilustratiei, dar si fenomene precum santajul de presa sau agresiunile (atit ale cititorilor, cit si ale jurnalistilor asupra altor jurnalisti) sint doar citeva dintre temele acestei remarcabile sinteze a evolutiei jurnalismului in Romania. Sectiunile dedicate inceputurilor publicitatii, realizate aproape exclusiv prin presa scrisa si, mai tirziu, la radio, ca si ist...
Editura 

POLIROM

Ghidul managerului de presa. 8 profesionisti ai presei din Romania
-25%
Autorii: Vlad A. Arghir, Liviu Burlacu, Daniel Cristescu, Silviu Ispas, Delia Mucica, Arina Ureche si Cristina Simion (coordonatoarea volumului). "Ghidul managerului de presa" a fost realizat cu sprijinul Ambasadei SUA la Bucuresti, in cadrul programului O presa locala mai puternica. "Ghidul managerului de presa este prima descriere morfologica comprehensiva a presei romanesti, surprinsa in amifteatrul de anatomie al unor observatii lucide, precise, lamuritoare. Structura ne...
Editura 

HUMANITAS

Jurnalistul universal. Ghid practic pentru presa scrisa. Editia a II-a, revazuta si adaugita
Traducere de Alexandru Bradut Ulmanu si Miruna Andriescu. Prefata de Mihai Coman. Cuvint inainte de Annemiek Hoogenboom si Alexandru Bradut Ulmanu.?Este una dintre cele mai bune carti existente la ora actuala in domeniul jurnalismului. Un ghid esential si realist care explica in detaliu ce inseamna aceasta meserie.? (Press Wise Bulletin)Jurnalismul de calitate presupune obiective universale si dobindirea unor abilitati care sa le permita ziaristilor sa stapineasca un domeniu in care proprietatea...
Editura 

POLIROM