Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Jurnalistica

Comunicare si conflict. Managementul comunicarii in solutionarea amiabila a conflictelor
"Lucrarea porneste de la premisa conform careia aproximativ 90% din conflictele din societatea moderna au la baza deficiente comunicationale. Barierele comunicationale de orice fel (culturale, lingvistice, politice sau religioase) pot genera si in cele mai multe cazuri chiar genereaza conflicte a caror intensitate poate oscila de la simple tensiuni ale relatiilor interumane la tensiuni diplomatice complexe sau chiar conflicte armate. Rolul medierii este tocmai acela al depasirii barierelor ...
Editura 

TRITONIC

Interviuri si eseuri radiofonice
Marea majoritate a textelor din aceasta carte reprezinta transcrieri ale unor interviuri radio al caror invitat am fost de-a lungul catorva ani. Aceste emisiuni au fost gazduite de catre Radio Romania – Cultural si au fost prilejuite de fiecare data de aparitia unui titlu nou din cadrul colectiei Taifas. Noutatea absoluta a titlurilor publicate, dar si experienta inedita capatata prin emisiunile radio, m-au determinat intr-un fel sa le „eternizez“ ipostaza eterica prin cuvantul...
Editura 

TEHNICA

Orasul Bucuresti intre 01 septembrie 1929 si 30 decembrie 1947
-30%
Pe 20 septembrie 2009 s-au implinit 550 de ani de la emiterea primului document "in cetatea de pe Dambovita" de catre Vlad Tepes, in anul 1459. Avem deci o istorie multiseculara care incepe de pe vremea bunicului acestui voievod, adica a lui Mircea cel Batran. Daca un jurnalist de la publicatia Binele public isi exprima, in anul 1879, speranta ca "peste o suta de ani Bucurestiul va fi o bijuterie", astazi eu sunt mai putin optimist si ma multumesc cu afirmatia domnitorului...
Editura 

CORINT

Limba de lemn in presa
Cartea de fata reprezinta pentru mine nu numai un demers stiintific, ci si unul afectiv. In mai 1977, publicasem, in revista Viata studenteasca, articolul Cum vorbim in sedinte (repede preluat si de Echinox, o luna mai tarziu, ambele reviste fiind renumite pentru spiritul lor de fronda fata de regimul comunist). Nu stiam atunci de existenta conceptului „limbii de lemn”, a carei manifestare o sesizasem mai ales in limbajul activistilor de partid. Cred ca acel articol a fost primul din...
Editura 

TRITONIC

Ghidul cetateanului roman care doreste sa lucreze in Uniunea Europeana
-25%
Lucrarea, realizata de un colectiv de specialisti din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, grupeaza sfaturi utile pentru persoanele care doresc sa lucreze in strainatate, precum si reglementari nationale ale fiecaruia din cele 26 de state comunitare in care ar putea lucra cetatenii romani. Informarea este cea mai buna modalitate prin care un cetean poate sa se apere, astfel incat sa nu cada victima traficantilor de forta de munca, iar lucrarea de fata isi propune sa sprijine persoanele int...
Editura 

NICULESCU

Manual de jurnalism
Reorganizat intr-un unic volum la editia a treia, Manualul de jurnalism este prima colectie romaneasca exhaustiva de lucrari in domeniul mass-mediei. Studiile actualizate in conformitate cu noile tendinte ale practicii jurnalistice prezinta numeroase exemple, dar si greseli din presa romaneasca postdecembrista, insotite de explicatii detaliate. Structurat in sase parti dedicate documentarii, tehnicilor de redactare, stirii, presei scrise, audiovizualului si jurnalismului digital, manualul este u...
Editura 

POLIROM

Verbul ca fotografie. Disidente culturale si comentarii politice
-30%
„De ce citim cu atata placere si interes articolele lui Mihail Neamtu? Pentru ca descoperim in scrisul sau pe cineva care a intrat in lumea jurnalismului cu temele facute. Intre doua drumuri la biblioteca si sala de curs, Mihail Neamtu impartaseste cu cititorii gandurile sale despre evenimentele, personajele si problemele din prim-planul momentului. Avem de-a face cu unul dintre acei rari autori romani de opinii si comentarii care isi cunosc secretul profesiei: cititul si studiul primeaza,...
Editura 

CURTEA VECHE

Dictionarul ziaristilor romani
Dictionarul ziaristilor romanieste destinat in primul rand studentilor interesati de o cariera in jurnalism. Acest instrument de informare, realizat prin cercetarea unui bogat inventar de surse, se adreseaza si publicului general, care isi poate forma o idee de ansamblu asupra lumii presei, tipologii gazetarului roman si specificului unei perioade sau alteia din trecutul societatii romanesti. Autor: Sultana Craia Anul aparitiei: 2007 Editura: Meronia Nr. pagini: 222...
Editura 

MERONIA

Jurnalism radio
Anul aparitie: 2009 Nr. pagini: 176 Format: 13x20
Editura 

TRITONIC

PR, publicitate si new media
Dezvoltarea noilor tehnologii comunicationale a reprezentat o veritabila oportunitate si in acelasi timp o veritabila provocare pentru domeniul relatiilor publice si al publicitatii. Utilizarea pe scara larga a internetului, modificarea comportamentului de consum media al diferitelor segmente de populatie din lumea intreaga, au ac?ionat in calitate de catalizatori in procesul de inovare a tehnicilor si instrumentelor de relatii publice si publicitate.Volumul de fata este produsul efortului...
Editura 

TRITONIC

Ziua agentiilor de presa. Editia 3
Ziua agentiilor de presa a devenit, din 2006, o sarbatoare a jurnalismului de agentie. In preajma fiecarui 16 iunie, data de nastere a primei agentii de presa romanesti moderne, Rador, profesionistii se intalnesc pentru a discuta probleme comune, pentru a prezenta starea actuala a acestor vectori uriasi de comunicare si pentru a face proiectii de viitor. Va invit sa cititi acest volum, alcatuit din transcrierea lucrarilor editiei a III-a a Zilei agentiilor de presa, realizata cu rabdare si...
Editura 

TRITONIC

Strategia creativa in publicitate
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri und...
Editura 

POLIROM

Comunicarea de criza. Tehnici si strategii
Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de fiecare data succesul sau esecul strategiilor utilizate. O atentie deosebita este acordata comunicarii cu presa, care influenteaza in mod decisiv capacitatea unei institutii de a depasi situatiile de criza. La finalul capitolelor, specialisti din dome...
Editura 

POLIROM

Presa scrisa. O introducere critica
Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi – economice, politice si istorice –, Presa scrisa abordeaza toate aspectele profesiei de jurnalist: sursele stirii, interviul, reportajul, redactarea si revizuirea articolelor, designul paginii de ziar sau revista, titlurile, presa online, blogging-ul. Nu sint neglijate problemele de etica profesionala, de legislatie si drepturi de autor, ilustrate cu exemple din presa britanica si internationala. Realizat de ...
Editura 

POLIROM

Veridic. Virtual. Ludic. Efectul de real al televiziunii
Analiza unor productii TV recente – americane, europene, dar si autohtone – ii ofera autoarei prilejul de a pune in discutie realitatea „artificiala” a televiziunii, o noua categorie epistemologica realizata in laboratoarele de dincolo de ecran. Adresat in principal studentilor de la specializarile jurnalism si comunicare si profesionistilor media, studiul stimuleaza spiritul critic al telespectatorului, care va intelege ca fictionalizarea este prezenta pretutindeni...
Editura 

POLIROM

Arta dezbaterilor publice
Am incercat sa punem la dispozitia celor interesati un set de informatii cu privire la dezbaterile publice, astfel incat, atunci cand insul se afla in situatia de a dezbate, sa o poata face in acord cu o serie de reguli de corectitudine si eficienta. Probabil ca, uneori, se obtine succesul si fara a sti astfel de reguli. Dar, important e sa ai si constiinta critica asupra modului in care succesul se iveste sau se poate ivi. Poate ca, aici, ar trebui sa meditam la – sau sa urmam chiar &ndas...
Editura 

TRITONIC

30 de interviuri eveniment
Cand Nikita Mihalkov vine in Romania, ce intrebare poti sa-i pui marelui cineast, daca nu aceasta, atat de profunda in aparenta ei simplitate: „Cum vi se pare Romania?“. Daca Orhan Pamuk primeste Premiul Nobel pentru Literatura, nu se poate gasi o intrebare mai subtila decat: „Va asteptati sa luati Nobelul?“. in sfarsit, cand ai sansa de a-l intervieva pe Octavian Paler, este obligatoriu sa-l chestionezi in legatura cu faimosul sau text interviu cu Dumnezeu, care &m...
Editura 

TRITONIC

Teleromania in 10 zile
Teleromania, un univers in care se gaseste amprenta discursiva a acestor cupluri conceptuale: limbaje televizuale si actiune sociala, structura si subiecti – actori sociali, reprezentari, identitati, valoare de discurs social creator de sens social si de realitate deopotriva simbolica (inteligibila) si empirica a ansamblului discursurilor care se intretes in spatiul public, mai ales sub forma discursivitatii televizuale. Titlul si continutul textelor reunite in acest volum se inscriu...
Editura 

TRITONIC

Teleromania in 10 zile
Teleromania, un univers in care se gaseste amprenta discursiva a acestor cupluri conceptuale: limbaje televizuale si actiune sociala, structura si subiecti – actori sociali, reprezentari, identitati, valoare de discurs social creator de sens social si de realitate deopotriva simbolica (inteligibila) si empirica a ansamblului discursurilor care se intretes in spatiul public, mai ales sub forma discursivitatii televizuale. Titlul si continutul textelor reunite in acest volum se inscriu...
Editura 

TRITONIC

Teleromania in 10 zile
Teleromania, un univers in care se gaseste amprenta discursiva a acestor cupluri conceptuale: limbaje televizuale si actiune sociala, structura si subiecti – actori sociali, reprezentari, identitati, valoare de discurs social creator de sens social si de realitate deopotriva simbolica (inteligibila) si empirica a ansamblului discursurilor care se intretes in spatiul public, mai ales sub forma discursivitatii televizuale. Titlul si continutul textelor reunite in acest volum se inscriu...
Editura 

TRITONIC