Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Jurnalistica

Deontologia profesiunii de jurnalist: exigente, provocari, derapaje
Volumul reuneste o parte din comunicarile prezentate la conferinta internationala Mass-media in postcomunism, editia a V-a, cu temaDeontologia profesiunii de jurnalist. Exigente, provocari, derapaje, desfasurata la Oradea (17 octombrie 2020). Lucrarile prezentate, discutiile si concluziile decantate, au abordat elementele actualitatii, atuurile si potentialul extraordinar, de bine si de rau, pe care mass-media le etaleaza intr-o vreme a crizei de fundamente in chestiunea adevarului si in cea a r...
Editura 

TRITONIC

69,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Particularitatile presei online din Romania. Dinamica si concepte
„Zona conceptuala care acopera comunicarea online se modifica rapid, aparand o multime de concepte noi, nediscutate in manualele traditionale (clickbait, mis-information, malinformation, citizen journalism, sau chiar conceptele propuse de noi – catastrofism sau paradigma luptei). Discutand despre toate acestea am ajuns la concluzia ca este necesara o abordare moderna, la zi, asupra acestor fenomene care, cumva, au o dinamica si o dezvoltare mai rapida decat aparatul conceptual care s...
Editura 

TRITONIC

33,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor
"Indeobste, cand criticam discursul presei, criticam un discurs care contine si lumea „prostocratiei” lui Caragiale, dupa o fomulare cunoscuta a lui Mircea Iorgulescu, si pe aceea populata de idei si idealuri a lui Camil Petrescu sau pe cea fictional-realista a lui Mario Vargas Llosa. La toate acestea se adauga fragmente de criticism social, politic si economic, filosofie sociala, toate „topite” in discursul cotidian al presei. Daca patrunzi in lumea jurnalistilor...
Editura 

TRITONIC

Comunicare si conflict. Managementul comunicarii in solutionarea amiabila a conflictelor
"Lucrarea porneste de la premisa conform careia aproximativ 90% din conflictele din societatea moderna au la baza deficiente comunicationale. Barierele comunicationale de orice fel (culturale, lingvistice, politice sau religioase) pot genera si in cele mai multe cazuri chiar genereaza conflicte a caror intensitate poate oscila de la simple tensiuni ale relatiilor interumane la tensiuni diplomatice complexe sau chiar conflicte armate. Rolul medierii este tocmai acela al depasirii barierelor ...
Editura 

TRITONIC

Limba de lemn in presa
Cartea de fata reprezinta pentru mine nu numai un demers stiintific, ci si unul afectiv. In mai 1977, publicasem, in revista Viata studenteasca, articolul Cum vorbim in sedinte (repede preluat si de Echinox, o luna mai tarziu, ambele reviste fiind renumite pentru spiritul lor de fronda fata de regimul comunist). Nu stiam atunci de existenta conceptului „limbii de lemn”, a carei manifestare o sesizasem mai ales in limbajul activistilor de partid. Cred ca acel articol a fost primul din...
Editura 

TRITONIC

Jurnalism radio
Anul aparitie: 2009 Nr. pagini: 176 Format: 13x20
Editura 

TRITONIC

PR, publicitate si new media
Dezvoltarea noilor tehnologii comunicationale a reprezentat o veritabila oportunitate si in acelasi timp o veritabila provocare pentru domeniul relatiilor publice si al publicitatii. Utilizarea pe scara larga a internetului, modificarea comportamentului de consum media al diferitelor segmente de populatie din lumea intreaga, au ac?ionat in calitate de catalizatori in procesul de inovare a tehnicilor si instrumentelor de relatii publice si publicitate.Volumul de fata este produsul efortului...
Editura 

TRITONIC

Ziua agentiilor de presa. Editia 3
Ziua agentiilor de presa a devenit, din 2006, o sarbatoare a jurnalismului de agentie. In preajma fiecarui 16 iunie, data de nastere a primei agentii de presa romanesti moderne, Rador, profesionistii se intalnesc pentru a discuta probleme comune, pentru a prezenta starea actuala a acestor vectori uriasi de comunicare si pentru a face proiectii de viitor. Va invit sa cititi acest volum, alcatuit din transcrierea lucrarilor editiei a III-a a Zilei agentiilor de presa, realizata cu rabdare si...
Editura 

TRITONIC

Arta dezbaterilor publice
Am incercat sa punem la dispozitia celor interesati un set de informatii cu privire la dezbaterile publice, astfel incat, atunci cand insul se afla in situatia de a dezbate, sa o poata face in acord cu o serie de reguli de corectitudine si eficienta. Probabil ca, uneori, se obtine succesul si fara a sti astfel de reguli. Dar, important e sa ai si constiinta critica asupra modului in care succesul se iveste sau se poate ivi. Poate ca, aici, ar trebui sa meditam la – sau sa urmam chiar &ndas...
Editura 

TRITONIC

30 de interviuri eveniment
Cand Nikita Mihalkov vine in Romania, ce intrebare poti sa-i pui marelui cineast, daca nu aceasta, atat de profunda in aparenta ei simplitate: „Cum vi se pare Romania?“. Daca Orhan Pamuk primeste Premiul Nobel pentru Literatura, nu se poate gasi o intrebare mai subtila decat: „Va asteptati sa luati Nobelul?“. in sfarsit, cand ai sansa de a-l intervieva pe Octavian Paler, este obligatoriu sa-l chestionezi in legatura cu faimosul sau text interviu cu Dumnezeu, care &m...
Editura 

TRITONIC

Teleromania in 10 zile
Teleromania, un univers in care se gaseste amprenta discursiva a acestor cupluri conceptuale: limbaje televizuale si actiune sociala, structura si subiecti – actori sociali, reprezentari, identitati, valoare de discurs social creator de sens social si de realitate deopotriva simbolica (inteligibila) si empirica a ansamblului discursurilor care se intretes in spatiul public, mai ales sub forma discursivitatii televizuale. Titlul si continutul textelor reunite in acest volum se inscriu...
Editura 

TRITONIC

Teleromania in 10 zile
Teleromania, un univers in care se gaseste amprenta discursiva a acestor cupluri conceptuale: limbaje televizuale si actiune sociala, structura si subiecti – actori sociali, reprezentari, identitati, valoare de discurs social creator de sens social si de realitate deopotriva simbolica (inteligibila) si empirica a ansamblului discursurilor care se intretes in spatiul public, mai ales sub forma discursivitatii televizuale. Titlul si continutul textelor reunite in acest volum se inscriu...
Editura 

TRITONIC

Teleromania in 10 zile
Teleromania, un univers in care se gaseste amprenta discursiva a acestor cupluri conceptuale: limbaje televizuale si actiune sociala, structura si subiecti – actori sociali, reprezentari, identitati, valoare de discurs social creator de sens social si de realitate deopotriva simbolica (inteligibila) si empirica a ansamblului discursurilor care se intretes in spatiul public, mai ales sub forma discursivitatii televizuale. Titlul si continutul textelor reunite in acest volum se inscriu...
Editura 

TRITONIC

Dictionar explicativ de televiziune englez-roman
An de aparitie: 2005Numar de pagini: 256Format: 13 x 20 cmISBN: 973-733-027-7
Editura 

TRITONIC

Presa evreiasca din Romania
An de aparitie: 2004Numar de pagini: 230Format: 21 x 29 cmISBN: 973-733-008-0
Editura 

TRITONIC

Dictionarul jurnalistului de radio. On Air
Pentru studenti, dar si pentru profesori, pentru reporterii si publicistii din audiovizual - "Dictionarul jurnalistului de radio" este un instrument necesar, o cheie pentru intelegerea mai exacta a demersurilor specifice unei profesiuni dificile, ale carei produse publicistice sunt perisabile si usor de contestat. Format: 17x24 Nr.Pagini: 528ISBN: 973-8497-83-3
Editura 

TRITONIC

Manual de jurnalism vol. II
Intentia autorului acestei lucrari este sa ofere studentilor in jurnalism si in stiintele comunicarii, jurnalistilor, reperele teoretice si practice care sa-i ajute sa realizeze textul cel mai adecvat, in functie de eveniment si, in egala masura, in functie de publicul lor. Si, pentru ca realitatea este multiforma, pentru ca epoca este complexa si complicata, supertehnologizata si superspecializata, capacitatea jurnalistului de a intelege, de a judeca, de a se adapta si de a exprima trebuie ...
Editura 

TRITONIC