Carti in categoria Marketing-comert
Tip afisare:
Disputa ancestrala dintre femei si barbati genereaza in planul practicilor sociale si a conditiei psihologice a individului consecinte diferite. Daca barbatii zambesc atunci cand discuta despre acest subiect, femeile sfarsesc prin a se resemna.
In lipsa unor cunostinte solide de istorie, antropologie, psihologie, sociologie, in fata unor argumente de genul „barbatii sunt mai destepti sau mai puri” si „femeile nu castiga destul pentru ca nu sunt destepte” omul de rand ram...
Editura
ECONOMICA
Cum se face ca discursurile unor politicieni ne intra pe o ureche si ne ies pe alta, in vreme ce vorbele altora ne emotioneaza? ?i ce ii face pe unii profesori, oratori, scriitori sa fie mai apreciati de public decat altii?Simon Lancaster ne da raspunsurile din propria experienta: secretul unei comunicari reusite a ideilor, gandurilor si sentimentelor sta in conexiuni. Nu trebuie decat sa imbinam descoperirile de ultima ora din domeniul neurostiintelor cu stravechea arta a retoricii....
Editura
CURTEA VECHE
Editura
UNIVERSITARA
„Nu te lasa pacalit de titlu – Limbajul vanzarilor depaseste cu mult simplul proces de vanzare. Recomand aceasta carte oricui este interesat sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare indiferent de motiv.”– Tom Ziglar, autorul cartii Choose to Win si fiul mandru al lui Zig Ziglar
Te-ai intrebat vreodata de ce iti e mai usor sa vorbesti cu unii oamenii decat cu altii? E simplu – folositi acelasi limbaj! Asta nu inseamna neaparat ca vorbiti limba engleza sau ave...
Editura
PRESTIGE
„O analiza profunda, actualizata si practica despre cum functioneaza marketingul in prezent.” — SETH GODIN, autor, This is Marketing
„Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de conversie, palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea investitiilor, atunci nu ati gasit ceea ce cautati. Sweezey revine la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau si de ce con...
Editura
PRESTIGE
Fie ca esti la inceput, fie ca ai deja experienta in domeniul vanzarilor, cu siguranta mai ai lucruri de invatat. Si nu orice fel de lucruri, ci tehnici aparte pentru a vinde mai mult, mai bine si pentru a ajunge astfel in varf! Profesia agentului de vanzari este una dintre cele mai vechi din lume, si nu e de mirare: este sigura, stabila si plina de satisfactii. Asta daca stii cum sa vinzi. Si vei sti, dupa ce vei pune in aplicare principiile lui Zig Ziglar, aceleasi reguli fara varsta care l-au...
Editura
CURTEA VECHE (PROMO)
Brandingul de tara trateaza un deziderat important legat de ceea ce trebuie facut pentru ca produsul Romania si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior.
Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului II al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. univ. dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-...
Editura
SIGMA
Lucrarea este o premiera in literatura de specialitate a brandingului, domeniu care, in special in Romania, este modest reprezentat daca ne referim la cartile si studiile existente.
Autorii inclusiv unul din coordonatori sunt studenti (ciclul unu Bologna), la Facultatea de Sociologie a Universitatii Spiru Haret din Bucuresti, care in urma unor seminarii si dezbateri de exceptie au reusit sa realizeze acest dictionar a carei utilitate este absolut evidenta.
Dictionarul de fata nu defineste term...
Editura
SIGMA
Cartea face parte din Campania SALVEAZA O CARTE, nu o judeca dupa coperta! Carti iubitoare cauta casuta primitoare si vin cu 50% reducere! Se afla in stare buna, cu doar cateva defecte pe coperta, pe care le poti vedea in galeria de poze a fiecarui produs din campanie!
Aceasta apartine edituriiURANUS.
Contine peste 3400 intrebari din marketing si disciplinele aferente.CUVANT INAINTE (p7)1. BAZELE MARKETINGULUI (p9)2. CERCETARI DE MARKETING (p116)3. CERCETARI CALITATIVE DE MARKETING (p233) 4. S...
Editura
SALVEAZA O CARTE
Marketingul simplificat: Un ghid pas cu pas marca StoryBrand pentru orice afacere/ Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business de Donald Miller si dr. J.J. Peterson este cartea care iti ofera toate informatiile de care ai nevoie pentru a-ti crea o palnie de vanzari, adica, o modalitate simpla de a-ti creste vanzarile. Asta pentru ca, Donald Miller este de parere ca multe afaceri pierd zilnic clienti din cauza faptului ca pur si simplu nu au un plan foarte clar de vanz...
Editura
ACT SI POLITON
O carte obligatorie pentru antreprenorii care au activitate in mediul online. Invata de la experti in domeniul marketingului tot ce trebuie sa stii pentru a crea un brand care sa cucereasca un loc in mintea consumatorilor.
Vei invata:
- Cum sa alegi o denumire corecta
- Cum sa ocupi locul 1 in categoria ta
- Cum sa promovezi eficient un brand online
- Cum sa transformi afacerea ta online intr-un brand global
Cu ajutorul a numeroase exemple, autorii aduc in atentie 11 legi dupa care se pot ...
Editura
BESTSELLER
Cu o vechime de 18 ani in cadrul Ministerului Afacerilor Interne, autorul este ofiter de politie si detine un doctorat in domeniul securitatii nationale. In ultimii 16 ani si-a desfasurat activitatea ca spacialist in structuri de analiza de intelligence de nivel tactic, operational si strategic. Pasiunea pentru intelligence si dorinta de impartasire a cunostintelor acumulate in domeniu, au determinat implicarea acestuia in activitati de formare in mai multe institutii din Ministerul Afacerilor I...
Editura
SITECH (PROMO)
Pentru ca mediul digital se schimba radical de la o zi la alta, determinand inevitabil modificari ale cadrului legal, Digitale pe Legale iti ofera o privire de ansamblu asupra unor studii de caz reper. In acelasi timp, semnaleaza cateva aspecte pe care este bine sa le retii atunci cand contractezi sau faci productie de continut multimedia, cand construiesti o strategie de marketing si comunicare sau distributie pe social media outlets. In egala masura, sunt vizate campaniile de influencer market...
Editura
CURTEA VECHE
Cum construim departamentul de vanzari? Cum vindem zi de zi? Exact la aceste intrebari vrea sa raspunda cartea noastra. Ea te va ajuta sa deconstruiesti vanzarile si procesul de promovare al firmei tale in acelasi mod in care o fac companiile cu cel mai mare succes.
Lorand Soares Szasz
Recunoaste: Sa vinzi nu e atat de usor precum te asteptai. Probabil iti imaginai ca vei crea niste reclame, le vei aloca un buget, iar clientii se vor inghesui sa cumpere de la tine. Sau cel putin vor da sem...
Editura
CURTEA VECHE (PROMO)
In ultimii 20 de ani, au fost publicate numeroase carti despre domeniul luxului, intr-o varietate de limbi, iar motivul este evident: industria luxului se extinde rapid, atat in randul noilor clienti de pe pietele bine stabilite, cat si in acele tari in care, pana de curand, piata de lux a fost slab dezvoltata sau chiar inexistenta.
Cererea – in crestere – pentru produse si servicii de lux se resimte deosebit de puternic in moda, cosmetice si parfumuri, bijuterii si ceasuri, bautu...
Editura
ASTRO
"Superba!! Acesta e cuvantul rostit la finalizarea cartii. Nu doar ca este un ghid foarte bun pentru cei care sunt la inceput de drum in network marketing, dar este o lucrare extrem de necesara si pentru cei avansati. Nu doar ca inveti ce sa nu faci in business, dar, aplicand aceste principii universale amintite in carte, te vei transforma ca persoana. Vei deveni cineva care ajuta oamenii sau, altfel spus, un adevarat om de business! Aceasta carte e superba!" (Florentina Istrati)
"Multumesc! Mu...
Editura
PAVCON
Editura
UNIVERSITARA (PROMO)
"Alti 3 Pasi spre Extraordinar!" intregeste Sistemul de Lucru in network marketing, prezentand o cale simpla, duplicabila si extrem de clara de a produce active, adica... avere pe termen lung!
Scrisa cu pasiune, in urma experientelor personale de peste un deceniu in industria multi level marketing, "Alti 3 Pasi spre Extraordinar!" aduce pe piata tehnici noi de lucru, menite sa transforme aceasta activitate intr-o adevarata placere, mai ales prin prisma recompenselor in relatii umane durabile si...
Editura
PAVCON
"3 Pasi spre Extraordinar" este lucrarea care poate face diferenta intre o persoana de succes si... restul lumii!
Acest ghid a fost creat pentru ca tu sa-ti dezvolti:
- aptitudini de lider si de manager de structura;
- capacitati de comunicare;
- capacitati de rezolvare a problemelor;
- putere de influenta si persuasiune;
- viziunea a ceea ce construiesti impreuna cu structura ta.
Lucrarea trateaza network marketingul cu ascutime si obiectivitate, reusind sa imparta "elefantul" in bucati ...
Editura