Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Politici de marketing in afaceri
CuprinsCapitolul 1Politica de produs............................................................................................................................................71.1. Delimitari conceptuale.................................................................................................................................71.2. Uzura morala planificata...........................................................................................................................101.3. Marca i...
Editura 

ECONOMICA

40,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing in artele spectacolului
-15%
Marketingul face intalnirea/interactiunea dintre artisti si public posibila. Este esential, dat fiind ca artele spectacolului nu exista in lipsa receptarii directe de catre un public prezent in proximitate. Volumul combina fondul teoretic cu cateva studii de caz si opiniile unor personalitati ale lumii culturale/profesionisti cu multi ani de experienta. Printre ei: Emil Boroghina, Constantin Chiriac, Lucian Varsandan, Adrian Roman, Dan Bartha-Lazar, Vava %u0218tefanescu, Gilda Lazar, Marinela...
Editura 

EIKON

PRP: 20,00 Lei  17,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Responsabilitate si marketing organizational in asistenta sociala a persoanelor cu handicap
-15%
Responsabilitate si marketing organizational in asistenta sociala a persoanelor cu handicap AUTOR: Dr. Tudor Gheorghe, Drd. Cerceloiu MadalinANUL APARITIEI: 2019ISBN: 978-606-711-978-7NR. PAGINI: 182FORMAT: 14,5x20,5 cm
Editura 

EIKON

PRP: 27,00 Lei  22,95 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Principiile vanzarilor. Contine CD-ROM
-15%
CuprinsViata, timpul si cariera agentului de vanzari profesionistMarketingul relatiilor: vanzarea fara intermediarIn primul rand etica... si apoi relatiile cu clientiiPsihologia aplicata in domeniul vanzarilor: de ce cumpara oameniiComunicarea in scopul construirii relatiei: Nu totul consta in vorbeCunostintele in domeniul vanzarilor: clienti, produse, tehnologiiProspectarea pietei - esenta vanzariiPlanificarea abordarii este o necesitateSelectarea atenta a metodei de prezentare care trebuie uti...
PRP: 33,72 Lei  28,66 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing online si social media
-15%
Despre lucrare Marketing online si social media. O calatorie in lumea virtuala a marketingului aduce o contributie importanta la dezvoltarea disciplinei de marketing, incluzand in cele sapte capitole subiectele majore regasite in literatura de marketing online. Demonstrand excelenta academica si familiarizarea cu dificultatile practice, autorii ofera informatii valoroase pentru orice cititor pasionat de marketing. Pentru cercetatori, cartea reprezinta un portal pentru demararea unei cercetari a...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 89,90 Lei  76,42 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cum sa vinzi o pereche de bocanci in toiul verii
-25%
Cum sa vand ceva ce NU SE POATE VINDE? Pur si simplu nu inteleg de ce socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ. De ce merg sa cumpar hartie igienica si vanzatorul ala reuseste sa-mi bage pe gat confeti pentru petrecere si manusi de gradinarit? Nici macar nu aveam nevoie de asa ceva si totusi AM CUMPARAT!Oare trebuie neaparat sa ma implic in ultimul hal atunci cand vreau sa vand ceva, cuiva? Nu se poate mai simplu?Ba da, sigur ca se poate mai simplu. Mai simplu, mai putin, mai ieftin,...
PRP: 22,00 Lei  16,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Experienta face diferenta. Marketing de proximitate in era Milenialilor si acomunicatiilor mobile - Doru Supeala
De la Marketing la RightketingAs vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii, pe care tehnologiile contemporane le pun deja la dispozitie.Cred ca ne aflam intr-un moment de schimbare radicala a paradigmei in industria comunicarii. Vom lasa in urma, rapid si fara cale de intoarcere, abordarea in masa, nediferentiata si impers...
39,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)
-30%
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie si o atitudine necesara a fi asimilata in conduita organizatilor mileniului al treilea. Lucrarea este oportuna si importanta, mai ales prin implicatiile sale asupra posibilitatilor de ameliorare a angajamentului firmelor, si in general a organizatiilor romanesti, pe calea dezvoltarii de produse mai prietenoase cu mediul, ecologice chiar.Mixul de m...
Editura 

ROVIMED

PRP: 19,62 Lei  13,73 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Povesti Nemuritoare de Vanzari. Traite si povestite de vanzatori din Romania - Adrian Cioroianu
-25%
O colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care au tangenta cu vanzarile – fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau simpli oameni care trebuie sa isi vanda produsele, serviciile, ideile si de ce nu... sa se vanda pe ei.„Noi, romanii, am demonstrat de mai multe ori ca putem avea idei interesante, dar nu putem sa le punem in practica la scara serioasa. In orice companie, cand pornesti, ai nevo...
PRP: 42,00 Lei  31,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Contagios - Cum se raspandesc ideile
-20%
Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii orale si a transmiterii informatiei prin intermediul mediului social. In aceasta carte veti afla care sunt cele sase principii de baza care fac ca tot felul de lucruri sa devina captivante, pornind de la produse de larg consum si initiative politice, la zvonuri si fil...
Editura 

PUBLICA

PRP: 55,00 Lei  44,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing. O abordare din perspectiva financiar-bancara
-25%
Lucrarea de fata se doreste a fi o „introducere” in studiul marketingului, in general, al marketingului financiar – bancar, in particular. Ea are mai ales un caracter teoretic, didactic si este destinata tuturor acelora care isi propun sa desluseasca “tainele” marketingului, metodele si tehnicile acestuia, cu trimitere la activitati de maxima importanta pentru economie, respectiv cele financiar – bancare. Aceasta, in conditiile in care in perioada actuala intr...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 41,43 Lei  31,07 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Gestiunea fortelor de vanzare (Mihai Papuc)
-25%
Anul aparitiei: 2010 Nr. pagini: 147
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  15,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
CSR vector. Decizii. Decizii. Decizii. Cum alegi sa cresti?
-20%
"CSR-ul" va deveni in urmatorii ani o disciplina axata pe riscuri, care estimeaza valoarea financiara reala a reputatiei.Companiile e bine sa regandeasca maniera in care planifica dezvoltarea produselor, aprovizionarea, marketingul si vanzarile propriu-zise, tinand cont de impactul pe care il au asupra mediului si asteptarile partenerilor de interes.Poti imbunatati orice atunci cand ai o atitudine potrivita, responsabilitate sociala integrata in strategia de business, angajati determinati, clien...
PRP: 45,00 Lei  36,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Paturi de imprumut. Confesiuni nechibzuite despre hoteluri, ponturi si asa-zisa ospitalitate
-20%
Sa lasati bacsis intotdeauna. Daca nu faceti asta, purtati-va foarte frumos. Iar daca nu reusiti sa faceti nici una, nici alta ar trebui sa va ganditi serios sa schimbati periuta de dinti in fiecare dimineata. E doar unul dintre sfaturile pe care Jacob Tomsky ni le ofera in cel mai pur stil gonzo in urma experientei sale de receptioner la unele dintre cele mai luxoase hoteluri din New Orleans si New York. De la perspectiva unui simplu usier pana la cea de lucrator nevazut din spatele usilor...
Editura 

PUBLICA

PRP: 39,00 Lei  31,20 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop
-20%
In lucrarea - Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei di...
Editura 

PUBLICA

PRP: 47,20 Lei  37,76 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Designul si estetica marfurilor
-25%
Introducere:Abordarea moderna, multidirectionala a marfurilor din punct de vedere tehnic, economic si social (estetic, ergonomic si ecologic) impune o interconectare intre stiinta economica,tehnica si arta, interconectare care isi gaseste concretizarea inca in prima etapa a structurii marfurilor ca bunuri materiale realizate in procesul productiei industriale - etapaproiectarii creative, desingnului.Din cuprins:IntroducereCapitolul 1. Estetica generala si estetica industriala - delimitari concep...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 28,90 Lei  21,68 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing
Lucrarea Marketing-controlling: Masurarea performantei in marketing se adreseaza deopotriva specialistilor din practica de marketing si studentilor din invatamantul superior de specialitate. Dincolo de valentele sale pe planul clarificarilor conceptuale si al validarii unei metodologii de cercetare, lucrarea pune la dispozitia tuturor celor interesati un instrument operational foarte util, intr-o economie in care numai cei ce folosesc o gandire anticipativa, riguroasa si sistematica, reusesc sa ...
Editura 

ECONOMICA

21,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comert si economie comerciala
Cursul de Comert si economie comerciala, constituie o lucrare cu valente interdisciplinare, care prezinta comertul in toata profunzimea sa economica si stiintifica, avand ca obiectiv principal, formarea si pregatirea noii generatii de specialisti cu studii superioare in comert, dar si crearea unui suport stiintific pentru managerii din intreprinderile comerciale si din aparatul comercial central, din ministere, departamente si agentii, respectiv, din administratia publica locala.Pornind de la co...
Editura 

ECONOMICA

60,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
PR trend - societate si comunicare
Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, atat din mediul academic cat si pentru cei din sectorul economic de profil. Participarea din 2009, la fel ca in anii precedenti, este una numeroasa si diversifi cata. Participantii din Romania sunt cadre didactice si cercetatori din centre universitare in care domeniul stiintelor comunicarii est...
Editura 

TRITONIC

40,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comunicare si cultura organizationala
O specializare din ce in ce mai accentuata a organizatiilor si organizarii in ansamblu face ca structurile corporative contemporane sa fie din ce mai putin factori de coeziune si din ce in mai mult cauze de disensiune si tensiune sociala. Instrainarea organizatiilor de corpul social survine in epoca contemporana. Este neclar insa daca industrializarea insasi sau abia post-industrializarea, cum ar sustine antiglobalistii, au condus la aceasta instrainare2. Caci ce altceva este exercitiul de &ldqu...
Editura 

TRITONIC

35,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare