Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Preturi si concurenta
-30%
Lucrarea "Preturi şi concurenţă" se adresează în primul rând studenţilor de la învăţământul la distanţă, dar şi celor dela cursurile de zi, ai Facultăţii de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori ai Colegiului Universitar, precum şi specialiştilor din domeniile economic, financiar, contabilitate, şi altor categorii interesate....
PRP: 21,00 Lei  14,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Fundamente teoretice ale comertului international
Dupa cum arata R. Findlay (1984), urmand exemplul lui Dostoievski, care arata ca literatura rusa s-a dezvoltat pe radacinile pieselor lui Gogol, teoria pura a comertului international a germinat din solul fertil al Capitolului 7 al lucrarii lui David Ricardo („Principiile…“). Exemplul, incredibil de simplu, al schimbului de vin si stofa intre Anglia si Portugalia, a patruns in miezul conceptului de avantaj comparativ, concept care ingloba in el esenta echilibrului cerere-ofert...
Editura 

ECONOMICA

20,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
10 Pacate capitale de marketing - Semne si solutii
In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa. De ce? Philip Kotler identifica cele mai mari zece greseli comise pana in prezent in practica de marketing, greseli pe care le numeste "pacate capitale". Fiecare pacat capital de marketing este comentat in cate un capitol, alaturi de simptomele pe care le produce companiei si de cateva sugestii care s-ar putea dovedi solutii salvatoare. Phil...
Editura 

CODECS

29,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Comportamentul consumatorului
-10%
Ca urmare a dezvoltari deosebite a marketingului, mai ales in ultimele decenii, aceasta disciplina stintifica se dovedeste a fi fundamentala pentru societate si, indeosebi, economia moderna. Aplicat in toate domeniile economice si cociale, marketingul este folosit pe scara larga pentru fundamentarea decizilor echipelor manageriale.fiind, prin definitie,o"stinta a succesului ", marketingul a depasit de mult perimetru institutiilor universitare, aplicarea sa in viata cotidiana fiind dovada cea mai...
Editura 

URANUS

PRP: 29,00 Lei  26,10 LeiAdauga in cos
In Stoc
Gestionarea deseurilor. Abordari teoretice si practice
Cartea abordeaza problema gestionarii deseurilor din trei tari apropiate geografic, devenite membre ale UE in etape diferite: Romania, Bulgaria si Polonia. Prezinta evolutia principalilor indicatori referitori la deseuri din toate domeniile de activitate, atat inainte de aderare, cat si dupa acest moment.
Editura 

ECONOMICA

46,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cercetari de marketing
Prima parte a manualului defineste problema de marketing si ii explica evolutia si contextul actual. Partea a doua si cea mai consistenta a lucrarii, se axeaza pe formularea proiectarii cercetarilor de marketing aducand la cunostinta cititorului diferitele tipuri de cercetare, printre care se regasesc cercetarea exploratorie sau cea cauzala, mai apoi explicand modul in care proiectarea chestionarului are loc si in cele din urma axandu-se pe un alt aspect crucial al unei cercetari - esantionarea....
Editura 

ECONOMICA

85,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketingul si managementul firmei de comert cu amanuntul
Marketingul si managementul firmei de comert cu amanuntul
Editura 

UNIVERSITARA

79,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
De la cultura populara la fake news. Demoni si troli in lumea contemporana
-15%
Pentru a lupta impotriva stirilor false nu este suficienta avertizarea publicului in legatura cu necesitatea de a cerceta mai multe surse, tocmai pentru ca si acele surse pot fi, la randul lor, contaminate. Singura varianta care se poate folosi cu succes in lupta impotriva fenomenului „fake news” este o strategie care sa inverseze efectele, deconstruind falsul si reconstruind stirea, prin aceleasi mecanisme pe care le foloseste propaganda in cazul raspandirii de „fake news&rdqu...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 59,90 Lei  50,92 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager
-25%
Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la catev...
PRP: 39,00 Lei  29,25 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes
-25%
Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul si gaina“. Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu „si“ in loc de „sau“. Marketing si Vanzari. Cartea de fata reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului si a vanzarilor, de la Marketing 1.0 – centrat pe produse –, continuand cu Marketing 2.0 – centrat pe clienti – si ajungand la Marketing...
PRP: 49,90 Lei  37,43 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comertul exterior al Romaniei. Cu produse agroalimentare 1990-2020
-15%
Lucrarea isi propune sa prezinte caracteristicile importante ale comertului exterior al Romaniei cu produse agroalimentare pe parcursul ultimelor treizeci de ani. Ea incearca sa identifice cauzele majore care au dus la accentuarea dezechilibrelor intre exporturile si importurile de produse agroalimentare. Prin analiza datelor statistice, exemplificate in tabele, grafice, cifre si decodificate prin texte analitice, volumul devine o sursa de referinta pentru aceasta perioada din istoria recenta a...
PRP: 136,00 Lei  115,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing. Proiecte si studii de caz
An aparitie 2022 Nr. de pagini 228 Format 17x24 Culoare interior negru
Editura 

ECONOMICA

55,00 Lei
in curs de reaprovizionare
Comportamentul clientilor
-25%
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti speciali...
PRP: 78,00 Lei  58,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Primul an de marketing
-15%
In Romania postcomunista, comertul reprezinta un pilon solid al economiei. In acest fel, marketingul a devenit esential pentru dezvoltarea pietei, a afacerilor si a economiei. Marketingul este un motor al dezvoltarii societatii, in ansamblu. De aici rezulta importanta acestei discipline. 14 interviuri fata in fata cu cei mai importanti oameni de marketing din Romania, cu o experienta dobandita incepand cu anii ’90. Acestia sunt primii romani care au muncit in marketing. Majoritatea aces...
Editura 

INTEGRAL

PRP: 40,00 Lei  34,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Logistica si distributia marfurilor. Suport de curs. Editia a VI-a
-25%
In prezent, nici un manager din domeniul comertului nu isi poate desfasura activitatea fara cunoasterea notiunilor specifice logisticii si distributiei marfurilor: achizitii, stocare, transport, depozitare etc. Cu atat mai mult cu cat logistica marfurilor, cu pozitia sa de instrument concurential datorata contributiei sale la cresterea eficientei activitatii comerciale, a devenit si un instrument esential de management.
PRP: 58,00 Lei  43,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing. Practici si studii de caz
-25%
Cartea „Marketing. Practici si studii de caz” este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.
PRP: 32,00 Lei  24,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Initiere in marketingul educational
Lucrarea prezinta conceptul de marketing educational si elementele componente ale acestuia, evolutia marketingului educational, metodele sale de aplicare, beneficiile, functiile marketingului educational si, de asemenea, diverse strategii de marketing educational.La final sunt evidentiate printr-o cercetare de marketing preferintele cadrelor didactice privind metodele de evaluare utilizate in activitatea scolara, concluziile cercetarii fiind deosebit de valoroase in practica activitatilor didact...
Editura 

ECONOMICA

17,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cu ce se mananca de fapt Makertingul
-5%
Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc. S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare. Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect. Si atunci incepem sa vorbim despre marketing. Ce in...
PRP: 39,90 Lei  37,91 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Particularitati ale marketingului educational in mediul rural din Romania
-25%
In aceasta lucrare privim educatia din mediul rural din perspectiva marketingului, o descompunem in elemente ale mixului de marketing si indreptam atentia cercetatorilor si factorilor de decizie catre complexitatea conditiilor in care se desfasoara invatamantul rural,incurajam reflectarea asupra unor actiuni sustenabile ca parte integranta a procesului de evolutie sociala intrucat o educatie incluziva si de calitate pentru toti, fara bariere de acces, disparitati, segregare scolara, reprezinta...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 35,00 Lei  26,25 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare