Carti in categoria Marketing-comert
Tip afisare:
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste.În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. În aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa dev...
Editura
PUBLICA
Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa în practica urmându-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu înteleg acest lucru si daca nu modifica atât perceptia, cât si esenta a ceea ce întreprind, atunci nu numai ca vor ajunge sa îsi piarda slujba, dar si companiile pentru care lucreaza vor iesi rapid din afaceri. Este posibil ca descrierea facuta marketingului...
Editura