Carti in categoria Marketing-comert
Tip afisare:
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Implementarea tehnologiilor WEB in cadrul serviciilor de sanatateCapitolul 2: Instrumente de marketing online utilizate in sistemul serviciilor de sanatateCapitolul 3: Impactul tehnologiilor WEB asupra serviciilor de sanatateCapitolul 4: Cercetare calitativa a atitudinii managerilor privind implementarea tehnologiilor WEB si a instrumentelor de marketing online in sfera serviciilor de sanatate din RomaniaCapitolul 5: Cercetare cantitativa privind ima...
Editura
CAROL DAVILA (PROMO)
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Sistemul serviciilor de sanatate in contextul evolutiei tehnologiilor informatiei si a comunicatiilor (IT&C)Capitolul 2: Comportamentul consumatorilor de servicii de sanatateCapitolul 3: Marketingul serviciilor de sanatate si satisfactia consumatorilorCapitolul 4: Satisfactia si criteriile de apreciere ale consumatorilor privitoare la calitatea serviciilor de sanatateCapitolul 5: Dezvoltarea, implementarea si promovarea mijloacelor moderne si ech...
Editura