Carti in categoria Marketing-comert
Tip afisare:
Cuprins:Cuvant inaintePartea I. Marketingul serviciilor. FundamenteCapitolul 1. Introducere in marketingul serviciilorCapitolul 2. Particularitati ale calitatii in serviciiCapitolul 3. Caracteristici ale cererii si ofertei pe piata serviciilorCapitolul 4. Aspecte ale cercetatorilor de marketing in serviciiCapitolul 5. Compartamentul consumatorului de serviciiCapitolul 6. Strategii de marketing in serviciiCapitolul 7. Politica de produsCapitolul 8. Politica de pretCapitolul 9. Politica de distrib...
Editura
URANUS
Cartea de fata parcurge toate etapele construirii unei strategii de marketing realiste si pragmatice al carei rezultat eficient ar fi crearea si vanzarea activa si dinamica a produselor bancare. Succesul specialistului de marketing se ascunde in spatele unui efort tenace si minutios care porneste de la cunoasterea profesionista a produsului bancar, continua cu analiza psihologica, sociologica si poate matematica a consumatorilor si se reflecta in final in creatia artistica si vaporoasa, comica s...
Editura
ECONOMICA
Prezentare: -bunuri materiale si servicii - analiza comparativa
-coordonate ale calitatii in sectorul serviciilor
-marketing intern si performanta
-formarea personalului si munca in echipa
-evaluarea si recompensa personalului
-consumatorul de servicii
-managementul seviciilor - stiluri si atitudini
-relatiile firmei de servicii cu piata.Contine: 104 paginiCod 0592
Editura