Carti in categoria Marketing-comert
Tip afisare:
Dupa cum arata R. Findlay (1984), urmand exemplul lui Dostoievski, care arata ca literatura rusa s-a dezvoltat pe radacinile pieselor lui Gogol, teoria pura a comertului international a germinat din solul fertil al Capitolului 7 al lucrarii lui David Ricardo („Principiile…“). Exemplul, incredibil de simplu, al schimbului de vin si stofa intre Anglia si Portugalia, a patruns in miezul conceptului de avantaj comparativ, concept care ingloba in el esenta echilibrului cerere-ofert...
Editura
ECONOMICA
Dupa cum arata R. Findlay (1984), urmand exemplul lui Dostoievski, care arata ca literatura rusa s-a dezvoltat pe radacinile pieselor lui Gogol, teoria pura a comertului international a germinat din solul fertil al Capitolului 7 al lucrarii lui David Ricardo („Principiile…“). Exemplul, incredibil de simplu, al schimbului de vin si stofa intre Anglia si Portugalia, a patruns in miezul conceptului de avantaj comparativ, concept care ingloba in el esenta echilibrului cerere-ofert...
Editura