Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Management

Ordoneaza
:
Dogaru, Mihaela-Mirela
Tip afisare:
Rolul managementului in gestionarea eficienta a activitatii firmei
-15%
Interactiunile unei intreprinderi cu mediul de afaceri concurential al unei economii globalizate produce schimbari permanente in comportamentul intreprinderilor.In acest context, “Managementul intreprinderii” este o disciplina de actiune directa pentru imbunatatirea situatiei economico-financiara a intreprinderilor.Gestiunea intreprinderii ofera tehnicile si metodele de actiune practica financiara pentru identificarea surselor de capital si alocarea lor eficienta in scopul realizarii...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 32,00 Lei  27,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Managementul resurselor umane si munca in echipa
-15%
Inainte de definirea termenului „MRU”, care a fost definit relativ recent, au fost definite conceptele de:• management de personal;• organizarea si conducerea personalului;• administrarea activitatii personalului.In literatura de specialitate de-a lungul timpului au fost formulate mai multe definitii privind conceptul „MRU” si anume:• functia care urmareste folosirea eficienta a personalului pentrurealizarea obiectivelor individuale si de grup;• a...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 40,00 Lei  34,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Managementul intreprinderilor mici si mijlocii
-30%
Firma poate fi definita ca o entitate economica si sociala in care se produc bunuri si servicii destinate pietei, in vederea satisfacerii nevoilor clientilor si realizarii de profit. Ea este constituita dintr-un grup de persoane organizate potrivit anumitor cerinte juridice, economice, tehnologice, care concep si desfasoara procese de munca, folosind un anumit capital.Firma este denumirea generica pentru orice tip de organizatie umana. in acceptiunea tuturor specialistilor firma este o unitate d...
PRP: 17,00 Lei  11,90 LeiAdauga in cos
In Stoc
Managementul calitatii
-15%
Conceptul general de calitate – este utilizat in zilele noastre in toate domeniile, dar cu precadere in domeniile economice printre care se afla si cel al productiei de bunuri si sau servicii.Sensurile acestui cuvant ( concept ) sunt de natura filozofica, tehnica, economica, dar si sociala in acelasi timp, deoarece calitatea in sensul cel mai general exprima insusirile esentiale ale unui obiect, care-l face sa se distinga de toate celelalte produse similare, care au aceeasi destinatie, res...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 32,00 Lei  27,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Management comercial si politici de marketing
-15%
Managementul comercial, ca subramura a managementului, studiaza procesele si relatiile din cadrul societatilor comerciale, in vederea identificarii sistemelor, metodelor si tehnicilor de conducere menite sa asigure cresterea eficientei acestora.Principiile managementului comercial constituie componente fundamentale care stau la baza desfasurarii proceselor de conducere si exprima nivelul de dezvoltare al domeniului managementului si al fundamentelor teoretice preconizate pentru modelarea de ansa...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 34,99 Lei  29,74 LeiAdauga in cos
In Stoc