Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Management

Ordoneaza
:
Tip afisare:
Managerul intuitiv. O noua forta
Intreprinderea a privilegiat, in mod evident, de mai bine de un secol, calitatile tipului animus asa cum au fost definite ele de Carl G. Jung: actiune, hotarare, structurare, constructie comoda, stapanire a evenimentelor si problemelor. Aceste calitati provin, dupa C.G. Jung, dintr-o polaritate masculina, care se opune polaritatii feminine din anima: flexibilitate, intuitie, receptivitate, comunicare profunda, aptitudinea de a da sens actiunii… Fiecare dintre noi, barbat sau femeie, posed...
Editura 

ECONOMICA

Managementul, obiect de audit intern. Sinteze teoretico-metodologice, proceduri utilizabile si aplicatii
Lucrarea prezinta o posibila abordare privind problematica vasta si complexa cu care se confrunta auditorul intern, caruia i se traseaza misiunea de a analiza si evalua managementul organizatiei in care el insusi isi desfasoara activitatea, urmand ca in raportul final sa formuleze concluzii despre „bonitatea" acestuia. O astfel de investigare a managementului ca sistem si proces se finalizeaza prin formularea de asigurari privind calitatea acestuia, urmarindu-se, cu deosebire, intarirea co...
Editura 

ECONOMICA

Management financiar, editia a doua. Volumul II - Management financiar strategic
Aceasta carte reprezinta cel de-al doilea volum al celei de-a doua editii a lucrarii Management financiar, prima editie aparand in 2003. Ea este dedicata managementului financiar strategic. Drumul indelungat spre a doua editie a fost insotit de restructurari ale continutului, actualizari ale informatiilor si acumulari. Astfel, de exemplu, capitolul 4 din aceasta editie cuprinde elemente prezentate initial in capitolul 4 din primul volum al primei editii. Din ratiuni didactice, continutul fostelo...
Editura 

ECONOMICA

Integrarea managementului calitatii, strategiei si inovarii in spatiul economic
Pentru succesul unei certificari, aplicarea in practica a tuturor procedurilor si metodelor descrise in manualul calitatii si in celelalte documente este hotaratoare. Utilizarea lor consecventa in activitatea de zi cu zi este cheia succesului si modalitatea prin care sistemul de managementul calitatii isi poate demonstra utilitatea.An aparitie 2020Nr. de pagini 200Format 17x24
Editura 

ECONOMICA

Gestiunea resurselor umane
Partea IResursa umana si progresul economico-socialPartea a II-aGestiunea planificata a resurselor umane (de munca): origini si devenirePartea a III-aProcesul planificarii resurselor umane ISBN: 978-973-709-568-8An aparitie: 2011Nr. de pagini: 248Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Perfectionarea motivarii si a flexicuritatii muncii salariatilor in organizatiile romanesti
Lucrarea analizeaza sistemul de motivare si cel al flexicuritatii fortei de munca in organizatiile romanesti si evidentieaza unele posibilitati pentru asigurarea unui management competitiv al firmelor in etapa actuala.Ipotezele cercetarilor in functie de obiectivele unui management performant al organizatiilor au fost sintetizate astfel:1) exista necesitatea perfectionarii managementului resurselor umane pentru managerii aflati pe diferite nivele ierarhice tinand cont de sectorul de activitate i...
Editura 

ECONOMICA

Fundamentele managementului agricol
ISBN: 978-973-709-892-4An aparitie: 2019Nr. de pagini: 244Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Formula de finantare a invatamantului preuniversitar din Romania: studii si proiecte
ISBN: 973-590-779-8An aparitie: 2002Nr. de pagini: 208Format: 14x20
Editura 

ECONOMICA

Inovare si digitalizare din perspectiva manageriala
Autori: Rocsana Bucea-Manea-Tonis, Costin Lianu, Radu Bucea-Manea-Tonis, Simona Corina Dobre (Gudei), Cosmin LianuAnul aparitiei: 2020Numar pagini: 266Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

E.C.R. Efficient Consumer Response. Raspuns eficient pentru consumator: strategii, politici, tehnici, instrumente
Autor Virgil PopaISBN 973-590-371-7An aparitie 2000Nr. de pagini 208Format 17x24Legatorie brosat
Editura 

ECONOMICA

Cultura organizationala si transfer de tehnologie
Premise pentru transformarea competitiva a organizatiilor romanesti.ISBN: 973-590-161-7An aparitie: 1999Nr. de pagini: 224Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Controlling profesional. Concepte si instrumente
Aceasta carte concepe controllingul ca pe o profesie. Este impartita in capitole si paragrafe si explica: -conditiile contextuale pentru management si controlling (cap. 1); -esenta, obiectivele, profilul ocupational si procesul controllingului profesional (cap. 2); -domeniile si modul de lucru (cap. 3 pana la cap. 7); -organizarea (cap. 8); -implementarea controllingului (cap. 9); -tendinte de dezvoltare in intreprindere (cap. 10).In loc sa se piarda intr-o enumerare a metodelor aplicabile in co...
Editura 

ECONOMICA

Comportament organizational
Principalul obiectiv al lucrarii consta in prezentarea unei imagini complete si realiste a personalului care lucreaza in organizatii. Managerii trebuie sa invete sa faca fata competitiei pentru obtinerea de resurse umane de calitate, sa stie sa negocieze contracte, sa influenteze in mod corespunzator comportamentele celor din subordine si sa dobandeasca competentele necesare pentru a gestiona eficient afacerile, in conditiile existentei diferitelor grupuri de angajati si clienti. Mai mult decat ...
Editura 

ECONOMICA

Management public (Editia a doua) - Lucica Matei
Managementul public apare in a doua editie, revizuita si adaugita, la cinci ani dupa prima editie. La fel ca si la prima sa editie, Management public se bazeaza pe premisa noii realitati mondiale. Provocari ale mediului au determinat schimbari esentiale in sectorul public, astfel intalnim o administratie publica complexa, confruntata cu intrebari privind interactiunea institutie publica – cetatean.Asistam la o „reinitiere conceptuala” a reformei sectorului public. Redefenirea s...
Editura 

ECONOMICA

Strategii de branding
Intelegerea imaginilor, si implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou si cu multe provocari. Brandurile, ca imagini ale unor identitati competitive supuse rigorilor pietei, au in prezent o diversitate de manifestari simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare si se straduiesc sa reprezinte si sa domine perceptia umana nu numai asupra produselor si serviciilor, dar si a organizatiilor, in sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrarilor de firme, a indivizilor si ...
Editura 

ECONOMICA

Managementul comparat al resurselor umane
Lucrarea intitulata Managementul comparat al resurselor umane abordeaza problematica managementului resurselor umane din perspectiva internationala, reprezentand un studiu comparativ al principalelor sisteme de management al resurselor umane. Demersul stiintific incorporat in aceasta lucrare este in concordanta cu actualitatea subiectului si interesului specialistilor care sunt preocupati de dezvoltarea si consolidarea unui model european de management al resurselor umane, in scopul de a armoniz...
Editura 

ECONOMICA

Responsabilitatea sociala corporativa in companiile multinationale
Desi literatura de specialitate abunda in controverse de ordin ideologic, prezenta lucrare isi propune, in general, urmarirea a trei obiective de baza: conturarea unei imagini cat mai complete privind principalele aspecte specifice responsabilitatii sociale a companiilor multinationale; evidentierea faptului ca, la modul pragmatic si real, responsabilitatea sociala poate fi condusa de companii astfel incat sa devina o strategie profitabila de afaceri la nivel global; realizarea unei analize exha...
Editura 

ECONOMICA

Elaborarea si folosirea studiilor de caz in managementul resurselor umane
Prezenta lucrare se adreseaza, cu deosebire, studentilor si celor care-si pregatesc lucrarile de masterat si doctorat si care doresc sa elaboreze lucrarile de absolvire pe baza unor metodologii mai complexe in cadrul carora vor folosi si "studiile de caz". Asa cum se va putea vedea pe parcursul volumului, "studiile de caz" reprezinta o metoda calitativa de investigare a realitatii sociale, cu o mare varietate de forme si obiective de realizare. In abordarea acestei meto...
Editura 

ECONOMICA

Managementul mondial al resurselor umane - o provocare
Fundamentul cartii il constituie evolutia si folosirea resurselor umane precum si semnificatia fenomenologiei migratiei populatiilor, cu fluxurile acesteia: emigratia si imigratia. Similar autenticilor istoriografi, geografi si sociologi, proeminentul economist Petre Burloiu a extins cercetarea sa infatisând exhaustiv tabloul impresionant al etapelor in succesiunea lor istorica: epoca marilor descoperiri geografice, explorarile maritime si oceanice, posesiunile teritoriale si colonizarile ...
Editura 

ECONOMICA