Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Management

Ordoneaza
:
Tip afisare:
Sisteme de asistare a deciziilor adoptate in organizatii
25,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Psihosociologia manageriala
Avandu-se in vedere caracterul tot mai complex al contextului in care sunt pusi sa lucreze, managerii apeleaza permanent la o serie de specialisti cu care intra intr-un caracter disciplinar. A putea purta un asemenea dialog necesita, din partea managerului, o pregatire pe un „camp larg de specializare”. „Limbajul cooperarii” multidisciplinare se invata greu, el presupunand o intelegere a importantei si a specificului muncii „altora”. Dar, cu toate aspectele va...
Editura 

ECONOMICA

48,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Managementul riscului cu produse financiare derivate
Scopul acestei lucrari este identificarea mijloacelor eficiente de management al riscului pe piata internationala. Intentionez o selectare a elementelor teoretice si practice relevante in fundamentarea deciziilor aferente unui management eficient al riscului si nu o prezentare exhaustiva a teoriei riscurilor sau a tehnicilor de acoperire.Actorul principal al acestui demers este modelul matematic. Obiectivul lucrarii este cuantificarea riscului si analiza implicatiilor deciziilor luate pe baza me...
Editura 

ECONOMICA

50,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Management comparat international. Editia a III-a
In SUA, managementul este considerat ca un sistem standard, multi specialisti din aceasta tara considera problemele managementului comparat ca un transfer de cunostinte din managementul american in alte tari, mai mult sau mai putin dezvoltate. Managerii din Europa, in majoritatea lor, nu isi indreapta atentia spre managementul din Japonia, spre exemplu, unde ar gasi mai usor cunostinte de management transferabile, ci spre SUA de unde adopta practici manageriale (planificare strategica, descentra...
Editura 

ECONOMICA

55,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Managementul activitatilor electorale
Inainte de orice, vreau sa previn cititorii interesati ca Managementul activitatilor electorale este o lucrare originala si nu o „variatiune pe aceeasi tema”. Democratia reprezentativa si marketingul electoral reprezinta, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat si determina in continuare nenumarate abordari teoretice si practice. Dar este pentru prima data, cel putin in Romania, cand cineva abordeaza aceste probleme din perspectiva managementului. Mana...
Editura 

ECONOMICA

5,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Managementul activitatilor diplomatice
Obiectivul cartii de fata este formalizarea unor baze practice si teoretice ale diplomatiei prin inventarierea realitatii pentru crearea cadrului de cercetare si institutionalizare a ceea ce astazi se manifesta empiric si adesea incarcat de experienta personala in activitatea diplomatica.Scopul ei este explicarea relatiilor dintre oameni (si nu ce trebuie sa faca oamenii), dintre emitator si receptor (si nu ce si cum trebuie sa fie acestia), modul de orientare pe plaja (si nu efectele razelor de...
Editura 

ECONOMICA

25,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Management international
ISBN: 973-590-108-0 Pagini: 280 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

30,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Fundamentarea deciziilor complexe prin tehnici de simulare
Adepti ai managementului sistemic si discipoli ai scolii si gandirii economice de mare profunzime fondate de marele economist american de origine romana, N.G. ROEGEN, autorii vin cu idei pe cat de novatoare pe atat pe greu de combatut, nu neaparat in sensul de a arata ca albul este negru si invers, ci mai ales in sensul de a arata ca albul mai are mult pana sa fie alb, iar negrul nu mai are mult pana sa fie desavarsit.Pornind de la teorii consacrate in domeniul stiintelor economice (mai ales din...
Editura 

ECONOMICA

16,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Analiza si comportament organizational
Pagini: 320 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

28,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Set: Management financiar, editia intai
Contine cartile:Management financiar, volumul I - Analiza financiara si gestiune financiara operationala, Victor Dragota, Anamaria Ciobanu, Laura Obreja, Mihaela DragotaManagement financiar, volumul II - Politici financiare de intreprindere, Victor Dragota, Anamaria Ciobanu, Laura Obreja, Mihaela DragotaISBN: 973-590-841-7An aparitie: 2003Numar cumulat de pagini: 720
Editura 

ECONOMICA

Management strategic
Chintesenta volumului o constituie conceperea unui model de management strategic al firmei si utilizarea sa. Fara nici o indoiala, este primul model strategic de mare complexitate elaborat in Romania. Remarcam caracterul sau cuprinzator, ce decurge din reunirea in cadrul sau a tuturor etapelor si fazelor specifice managementului strategic, finalizandu-se in evaluarea rezultatelor proceselor de operationalizare a strategiei. In mod corect, autorul puncteaza elementele de specialitate ale manageme...
Editura 

ECONOMICA

Managementul Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Romania: Implementarea unei abordari structurate in conditii de risc
Lucrarea investigheaza intreprinderile mici si mijlocii din Romania in ceea ce priveste stadiul integrarii managementului riscului si a atitudinii fata de implementarea managementului riscului, in vederea dezvoltarii unui abordari structurate privind implementarea managementului riscului.Acest studiu a utilizat un chestionar ca parte integranta a unui sondaj descriptiv, unitatea de analiza fiind reprezentantii IMM-urilor din Romania. Rezultatele sondajului au fost analizate cu ajutorul metodelor...
Editura 

ECONOMICA

Ghid practic de marketing
Numar pagini: 216Format: 17x24An aparitie: 2021
Editura 

ECONOMICA

Introduction to financial accounting
This textbook presents the fundamentals of financial accounting in an international approach, focusing on explaining accounting concepts and applying the double-entry system to different transactions pertaining to the company’s operations. In the presentation of concepts and methods we have opted for a comparative approach, which relates both to the economic and juridical perspectives on accounting, an approach which seems to also gain ground in IFRS. Transaction analysis, grouped into the...
Editura 

ECONOMICA

Tehnologia in transeele informatiei
ISBN: 973-590-087-4An aparitie: 1999Nr. de pagini: 320Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

S.A. Functionarea si incetarea societatilor comerciale pe actiuni
ISBN: 973-9198-55-4An aparitie: 1996Nr. de pagini: 264Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

MBO si Ciclul afacerilor
Managementul este, fara nici o indoiala, o sursa fundamentala a dezvoltarii si prosperitatii oricarui sistem economic privit atat la nivel macro, cat mai cu seama microeconomic. Este in acelasi timp si o sansa de recuperare a decalajelor prin accelerarea schimbarilor si dezvoltarii. Evident, se subintelege ca manage-mentul la care ne referim este cel practicat si dezvoltat in economiile de piata libera de succes, si care este permanent imbogatit de concepte si practici pe care realitatea palpabi...
Editura 

ECONOMICA

Marfurile alimentare in comertul international
Pentru elucidarea problemelor calitatii marfurilor din toate unghiurile de vedere ale economiei de piata libera, trebuie clarificate campul si conditiile in care calitatea normala a marfurilor poate sa exercite o influenta nu numai pentru a contribui la prosperitatea agentilor economici implicati (printr-o marja stimulatorie de profit), ci si prin consolidarea liniilor de forta care asigura, prin intermediul agentilor economici, cresterea prosperitatii generale a populatiei, deci si a tarii in a...
Editura 

ECONOMICA

Manualul calitatii
Omologarea capabilitatii proceselor tehnologice Fundamente Proceduri tip ISO Studii de cazISBN 973-9198-65-1An aparitie 1997Nr. de pagini 176Format 17x24
Editura 

ECONOMICA

Manualul agentului de asigurari
Cel mai amplu proiect de formare in asigurari a devenit realitate dupa ce Institutul de Asigurari a reusit impreuna cu sase companii de asigurari (ALLIANZ – TIRIAC SA, ASIBAN SA, AVIVA SA, ING SA, OMNIASIG SA si OMNIASIG Asigurari de Viata), sa constituie un consortiu in numele caruia Institutul de Asigurari si Allianz-Tiriac au semnat contractul de realizare a primului parteneriat public-privat cu DEG-Germania. In cadrul acestui proiect, au fost abordate trei programe educationale pentru ...
Editura 

ECONOMICA