Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Management

Informatia - O istorie, o teorie, o revarsare
Istoria informatiei incepe intr-un timp profund diferit de al nostru, cand fiecare gand si fiecare rostire se risipeste de indata ce se naste. De la inventia scrierii si alfabetelor pana la mult timp neintelesele tobe vorbitoare din Africa, Gleick marturiseste istoria tehnologiilor informatiei care au schimbat insasi natura constiintei umane. De asemenea, el creioneaza portretele unor figuri cheie ce au contribuit la dezvoltarea inexorabila a intelegerii noastre moderne a informatiei: Charles...
Editura 

PUBLICA

Arta povestirii in afaceri. Un ghid pentru lideri
Stephen Denning, fost director la Banca Mondiala si maestru al naratiunii pentru afaceri, ne arata de ce povestirea constituie o abilitate esentiala pentru lideri. Orice pozitie ai avea intr-o organizatie – CEO, middle management sau in linia intai – poti conduce folosindu-te de povesti pentru a impune schimbari. Arta povestirii in afaceri - Un ghid pentru lideri demonstreaza cum povestirea este una dintre putinele modalitati disponibile pentru a face fata principalelor – si...
Editura 

PUBLICA

Presentation Zen. Idei simple despre designul si sustinerea prezentarilor
Presentation Zen contesta opinia generala despre realizarea ,,prezentarilor cu slide-uri'', incurajandu-ne sa gandim diferit si intr-un mod mai creativ in ceea ce priveste pregatirea, designul si sustinerea prezentarilor. Expert in comunicare si sustinerea prezentarilor, Garr Reynolds, creatorul celui mai popular site dedicat designului si sustinerii prezentarilor existent pe internet - presentationzen.com - ne impartaseste experientele sale, prin intermediul unei carti provocatoare, ce imbin...
Editura 

PUBLICA

Formule de succes pentru urmatorul deceniu. Companii care au invins criza
Cum de au reusit unele companii, chiar de dimensiuni mici si mijlocii, sa evite vartejul crizei economice globale, care a inghitit giganti din toate industriile? Ce strategii si formule au adoptat incat sa dejoace calculele hartiei si sa inainteze contra curentului, obtinand rate ridicate de crestere si profitabilitate? Cartea de fata demonstreaza, cu numeroase exemple, din Romania si din regiune, dar si de la nivel mondial, ca secretul succesului se afla in aplicarea unor strategii bine def...
Editura 

PUBLICA

De unde vin ideile bune. Istoria naturala a inovatiei
Cu totii recunoastem o idee buna atunci cand ne iese in cale. Ecuatiile cubice, tiparnita, creionul, bateria, Google – toate acestea sunt idei marete. Insa de unde vin ele? Ce fel de medii le fac mai probabila aparitia? Ce aprinde scanteia stralucirii lor? Cum generam ideile fundamentale care ne propulseaza cariera, viata, societatea, cultura? In De unde vin ideile bune, Steven Johnson isi pune aceste intrebari, iar raspunsurile pe care le descopera sunt revelatoare si convingatoare. In...
Editura 

PUBLICA

Steve Jobs - iLeadership pentru o noua generatie
In iLeadership, Jay Elliot ne ofera pentru prima data oportunitatea de a-l cunoaste pe Steve Jobs asa cum doar unul dintre cei mai apropiati colaboratori ai sai a avut ocazia sa o faca. De la sedintele cu privire la dezvoltarea produselor pana in laboratoarele de design, trecand prin intalnirile din cadrul consiliului de administratie si aparitiile sale in minunata lume din Silicon Valley, ne vom intalni cu ADEVARATUL Steve Jobs si vom parcurge povestea autentica a acestui ,,Boy Genius” ca...
Editura 

PUBLICA

Clever - Cum sa-i conduci pe cei mai creativi si mai inteligenti dintre oamenii tai
Reguli neconventionale pentru conducerea celor mai valorosi oameni din compania ta Studiile dovedesc ca, in cadrul organizatiilor, o mana de oameni talentati creeaza valoare intr-o masura dispropotionat de mare in comparatie cu ceilalti membri. Acesti oameni nu sunt definiti de coeficientul lor de inteligenta sau de diplomele academice. Si nu sunt genul de „independenti” care creeaza valoare pe cont propriu. Dimpotriva, sunt oameni extrem de valorosi, ganditori extraordinari care ...
Editura 

PUBLICA

Afacerile, dezbracate. Aventurile unui antreprenor international
In Afacerile, dezbracate, Sir Richard Branson ne impartaseste secretele carierei sale in business si ne dezvaluie adevarul despre cele mai riscante, geniale si indraznete afaceri ale sale. Descoperiti de ce a incercat Virgin sa se masoare cu unul dintre cele mai mari superbranduri internationale, cum Virgin Mobile USA detine recordul pentru compania care a generat cel mai rapid incasari de peste un miliard de dolari (depasind Microsoft, Google si Amazon) si cum Richard este singura persoana ...
Editura 

PUBLICA

Revitalizarea corporatiei. Cum reusesc liderii sa produca schimbarea
Revitalizarea corporatiei aduce in prim-plan necesitatea si rolul schimbarii. Inteleasa de cele mai multe ori ca o piedica ce trebuie depasita, schimbarea este de fapt un proces, iar Ridderstrale si Wilcox arata cum poate fi produsa si gestionata, scopul fiind ca afacerea sa tina pasul cu ce se intampla in lumea reala. Schimbarea, spun cei doi autori, nu poate fi evitata, pentru ca in realitate ea este singura optiune. Pentru ca schimbarea sa fie in bine si sa reziste probei timpului, com...
Editura 

PUBLICA

Design of Business. Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv
Cele mai multe companii vor sa inoveze. Sa vina cu ceva care sa schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc in dezvoltare, platesc designeri, consultanti si asa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decat rareori pe masura eforturilor. De ce? In Design of Business, Roger Martin vine cu un raspuns convingator: avem prea multa incredere in gandirea analitica, aceasta servind doar la rafinarea datelor cunoscute prin mici imbunatatiri. Pentru a inova, companiile au nevoie...
Editura 

PUBLICA

Irational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influenteaza deciziile
Irational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influenteaza deciziileSuntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici intamplatoare, nici absurde. Ele sunt sistematice si, din moment ce le repetam iar si iar, sunt previzibile.Prin urmare, nu vi s-ar parea logic sa modificam teoria economica standard, s-o scoatem din spatiul psihologiei naive (care adesea pica proba gandirii rationa...
Editura 

PUBLICA

Limbajul secret al leadershipului. Cum sa indemni la actiune prin arta povestirii
Cum procedeaza liderii pentru a avea priza la publicul lor? Stephen Denning, cunoscator al artei de a spune povesti care remodeleaza afacerile, explica de ce abordarea traditionala a comunicarii nu functioneaza in leadership si arata tiparele ascunse pe care liderii eficienti le folosesc pentru a aprinde scanteia schimbarii. In Limbajul secret al leadershipului, el arata cum poate fi inspirat entuziasmul pentru o cauza, oricat de sceptica, cinica sau ostila ar fi audienta. Denning introduc...
Editura 

PUBLICA

Noi - Gandim
Noi-gandim trateaza conflictul dintre colaborarea masiva, care i-a cucerit pe toti cei conectati la internet, si tentativele de ingradire a colaborarii.E una dintre luptele timpului nostru si are loc la toate nivelurile, punand in discutie democratia, libera concurenta si proprietatea intelectuala. Implica atat China comunista, cat si birourile Microsoft (unde se cauta solutii pentru concurenta programelor open source), industria muzicii si a filmului.Solutiile, ne spune Leadbeater, vor trebui s...
Editura 

PUBLICA

In fruntea revolutiei. Cum sa prosperam in vremuri tulburi facand din inovatie un model de viata
In fruntea revolutiei propune un plan de actiune pentru orice companie care vrea sa devina si sa ramana revolutionara. Hamel sustine ca provocarea principala pentru o companie este reinventarea continua. * Discuta principiile care stau la baza inovatiei radicale. * Vorbeste despre punctul de pornire al conceptelor de afaceri revolutionare. * Incurajeaza creativitatea si entuziasmul angajatilor. In fruntea revolutiei e o carte care neaga rutina si deciziile comode, adresandu-se in prin...
Editura 

PUBLICA

Forta schimbarii. Cum difera leadershipul de management
Forta schimbarii inaugureaza o noua serie Publica, Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic. Criticii care fac mare caz de aparitia liderilor carismatici care sa ii inlocuiasca pe asa-zisii administratori manipulativi ai corporatiilor americane nu ne spun anume ce inseamna, de fapt, leadershipul, sau, la drept vorbind, nici ce inseamna managementul. John Kotter ajunge la concluzia ca, astazi, mii de companii sufera de un s...
Editura 

PUBLICA

Ascensiunea si declinul planificarii strategice
„Preferata mea printre cartile de management din ultimii 25 de ani? Nu-i nevoie de nici un concurs. Ascensiunea si decaderea planificarii strategice, de Henry Mintzberg.“ - Tom Peters A fi împotriva curentului este trade mark-ul lui Henry Mintzberg. El si-a câstigat reputatia punând sub semnul întrebarii ideologiile corporatiste. În Ascensiunea si declinul planificarii strategice, publicata pentru prima data în anul 1994, Mintzberg demasca st...
Editura 

PUBLICA

Coaching pentru performanta
Aflata la a treia editie, Coaching pentru performanta este biblia industriei si cu siguranta lucrarea de referinta pe care se bazeaza cei care predau lectii de business. Cam tot ceea ce e cunoscut ca fiind training de afaceri a pornit de la Timothy Gallwey si de la tehnicile de antrenament sportiv ale lui Sir John Whitmore. În consecinta, cartea prezinta o baza simpla pentru traineri, plecând de la concepte precum constientizarea si responsabilizarea prin metoda întrebarilor si...
Editura 

PUBLICA

Jack: Dintr-o bucata
L-au numit Jack Neutronicul. L-au desemnat cel mai dur sef din lume. Iar apoi, Fortune l-a desemnat "managerul secolului." În cariera sa de doua decenii la conducerea General Electric, Jack Welch a sfidat conceptiile traditionale, transformând o corporatie mare si greoaie ca o molie batrâna într-un motor suplu si agresiv de crestere si inovatie corporatista. În aceasta autobiografie remarcabila - o carte clasica de afaceri si cea mai bine vânduta ...
Editura 

PUBLICA

Business Minds
Intra în mintea celor mai mari gânditori de management Un aflux constant de idei noi redefineste modul în care managerii ar trebui sa actioneze. Ideile conteaza. Ele pot schimba organizatiile si felul în care acestea concureaza între ele; ideile pot schimba pentru totdeauna bunurile pe care le producem, serviciile pe care le oferim si felul în care lucram. Aceasta carte prezinta cele mai noi moduri de gândire direct de la 40 dintre cei mai influenti g...
Editura 

PUBLICA

Karaoke Capitalism - Management for mankind
Dupa o îndelung asteptata continuare a best-sellerului international Funky Business, Jonas Ridderstrale si Kjell Nordström lanseaza un nou manifest despre cum sa reusim în lumea capitalismului de tip karaoke. Economia karaoke este dominata de indivizi care dispun de variante nelimitate. Problema pentru lumea de afaceri este ca acest club de tip karaoke este printre altele si caminul celor lipsiti de idei. Imitatori peste tot. Doar imaginatia si inovatia pot evidentia societatile...
Editura 

PUBLICA