Carti in categoria Economie generala
Tip afisare:
SORIN-GEORGE TOMA, CoordonatorSTEFAN-ALEXANDRU CATANAANDRA MODREANU
Editura
UNIVERSITARA (PROMO)
Castigarea si pastrarea unui numar insemnat de clientii fideli reprezinta pentru orice companie, un puternic avantaj pe piete din ce in ce mai competitive deoarece in conditii de gestionare eficienta clientii sunt o parte a pietei greu accesibila altor ofertanti. De fapt sunt cea mai importanta sursa a companiei pentru profitul prezent si pentru viitoarea crestere economica.Initial, satisfacerea nevoilor clientului reprezenta doar o premiza a unui marketing eficient. In prezent, in conditiile ...
Editura
UNIVERSITARA (PROMO)
In structura acestei lucrari, sunt abordate aspecte teoretice ale investitiilor straine directe dublate de numeroase exemple, studii de caz specifice fenomenului investitional contemporan. Astfel, in opt capitole este prezentata intr-o ordine logica o succesiune de teme din care se evidentiaza:- caracteristicile investitiilor straine directe si ale investitiilor externe de portofoliu,- elementele definitorii ale investitiilor, precum timpul, riscul si eficienta economica,- o serie de aspecte pri...
Editura
UNIVERSITARA (PROMO)
DisciplinaGestiunea financiara a intreprinderiicorespunde unui important domeniu teoretico-aplicativ responsabil de investigarea conditiilor necesare pentru asigurarea eficientei maxime a functiei financiare a intreprinderii. Din aceasta perspectiva, intreprinderea este privita ca un sistem financiar complex, respectiv un ansamblu de structuri organizatorice, fluxuri financiar-monetare, relatii informationale si decizii manageriale, articulat si functionalizat astfel incat, sa furnizeze suportul...
Editura
UNIVERSITARA (PROMO)
Introducere /7
Cap. 1 – Etica afacerilor, concept interdisciplinar/9
1.1. Sociologia şi Economia – o filiaţie istorică/9
1.1.1.Sociologia – rădăcină a ştiinţelor umaniste/9
1.1.2.Fundamente sociologice ale Economiei /11
1.2. Elemente de sociologie a afacerilor/16
1.2.1. Sociologia organizaţională şi eficienţa economică /16
1.2.2. Dimensiuni praxiologice ale sociologiei manageriale /23
1.2.3. Relevanţa tehnicilor sociologiei manageriale / 33
Cap. 2 –...
Editura
UNIVERSITARA (PROMO)
Disciplina"Economia si gestiunea intreprinderii"corespunde unui important domeniu teoretico – aplicativ responsabil de investigarea conditiilor necesare pentru asigurarea eficientei maxime a functiilor intreprinderii. Din aceasta perspectiva, intreprinderea este privita ca un sistem economic complex, respectiv un ansamblu de structuri organizatorice, fluxuri de resurse si munca, relatii informationale si decizii manageriale, articulat si functionalizat astfel incat, sa furnizeze suportul o...
Editura
UNIVERSITARA (PROMO)
“Teoria si metodologia evaluarii” isi propune sa surprinda problematica stabila a domeniului precum si tendinte si configuratii previzibile, integrate intr o perspectiva generala sau un model capabil sa fixeze sensul achizitiilor din domeniul evaluarii din ultimele decenii, directia transformarilor posibile. Este destinat deopotriva:• studentilor aflati in procesul de formare initiala pentru cariera didactica;• cadrelor didactice deja formate de la toate nivelurile: profeso...
Editura