Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Economie generala

Calea - Accelerarea calatoriei tale in drumul spre libertatea financiara
-20%
Independenta financiara depinde de cunoasterea a doua elemente de baza: modul in care functioneaza piata si propriile obiective financiare. In CALEA: Accelerarea calatoriei tale in drumul spre libertatea financiara, renumitul consilier financiar Peter Mallouk elaboreaza un ghid pas cu pas pentru constituirea unui plan personalizat care tinteste independenta financiara. Scrisa in colaborare cu unul dintre cei mai importanti strategi din domeniul afacerilor si dezvoltarii personale, To...
Editura 

BESTSELLER

PRP: 59,00 Lei  47,20 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cum sa faci avere din imobiliare
-20%
In cartea „Cum sa faci avere din imobiliare”, Grant Cardone impartaseste formula exacta pe care a folosit-o pentru a achizitiona proprietati imobiliare de aproape 1 miliard de dolari. Aceasta carte este despre cum puteti cumpara proprietati imobiliare care sa produca venituri, sa va protejati capitalul si sa va oferiti Dvs. si familiei un venit pasiv in timp ce proprietatea plateste ratele imprumutului. VEI INVATA: ✓ Cum sa alegi imobilul care va asigura flux de nume...
Editura 

BESTSELLER

Strategia in afaceri
-20%
SUCCESUL INSEAMNA SA GASESTI STRATEGIA CORECTA Pornind de la compania General Electric si trecand prin sute de companii din intreaga lumea, am avut ocazia de a intelege ce anume determina succesul sau esecul in afaceri. Ceea ce am invatat de fiecare data este ca succesul nu inseamna sa ai oamenii potriviti, atitudinea potrivita, instrumentele potrivite, modelele potrivite sau organizarea potrivita. Toate acestea te ajuta, dar nu te plaseaza in fata tuturor celorlalti. Strategia stab...
Editura 

BESTSELLER

Daca nu esti primul, esti ultimul
-20%
In timpul unei crize economice e mai dificil sa vinzi produse si sa iti mentii baza de clienti. Greselile costa mult mai mult, iar esecul devine inevitabil pentru cei care nu fac o schimbare. Imagineaza-ti ca esti capabil sa-ti vinzi produsele atunci cand ceilalti nu pot, ca esti in stare sa iei o cota de piata de la toti competitorii tai si ca ai aflat formula exacta care iti permite sa iti maresti vanzarile, in vreme ce altii doar gasesc scuze. Cartea „Daca nu esti primul, esti...
Editura 

BESTSELLER