Carti in categoria Afaceri
Tip afisare:
Aparitia editiei in limba romana a cartii semnate de Simon Sinek este sustinuta de MMM Consulting International.In anul 2009, Simon Sinek a initiat o miscare prin care incerca sa ajute oamenii sa devina mai inspirati la locul munca, acestia inspirandu-si la randul lor colegii si clientii. De atunci, milioane de persoane au fost motivate de puterea ideilor sale, inclusiv cele peste 37 de milioane de oameni care i-au urmarit discursul TED bazat pe cartea Incepe cu de ce, a treia cea mai populara i...
Editura
PUBLICA
In facultate, primul lucru pe care voiam sa-l fac cand deschideam o carte de finante sau de contabilitate era s-o inchid repede la loc. Dupa ce am descoperit cu adevarat acest domeniu si am inceput sa-l stapanesc, mi-am dat seama ca nu este chiar asa de fioros. Am inteles ca finantele si contabilitatea inseamna cateva instrumente practice si elegante, care aduc liniste si claritate in afaceri.Dupa aproape 20 de ani de practica de business si dupa ce am curtat indelung subiectul, am reusit sa pun...
Editura
PUBLICA
A trait in saracie inca de la 4 ani, apoi s-a descurcat fara parinti, pe care i-a pierdut la o varsta frageda si a fost nevoit sa munceasca 16 ore pe zi inca de la 9 ani. A inceput o afacere fara a avea bani sau alt sprijin, si-a pierdut apoi singurul fiu. La acestea s-au adaugat Marea Depresie, ororile aduse de cel de-al Doilea Razboi Mondial in Japonia si multe altele.
Povestea lui Matsushita ne arata ca totul este posibil chiar si atunci cand esti un tanar bolnavicios, care nu beneficiaza ...
Editura
PUBLICA
#GIRLBOSS include povestea Sophiei Amoruso, dar, in acelasi timp, este infinit mai mare decat ea. Este profund personala, dar si universala. Fiind plina de indemnuri brute pentru trezirea la realitate („Nu esti un fulg de nea special"), de observatii oneste si patrunzatoare („Esecul este inventia ta") si de povesti din spatele cortinei despre ascensiunea fulminanta a Nasty Gal, #GIRLBOSS vorbeste despre foarte multe lucruri. Dovedeste ca a avea succes nu are legatura cu popularitatea...
Editura
PUBLICA
De la crearea sa in timpul boomului „dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata de Amazon in 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienti, continua sa uimeasca datorita spiritului sau antreprenorial perturbator si angajatilor sai radical de inovatori. In permanenta dezvoltare pe parcursul ultimelor doua decenii, Zappos a depasit durata de viata aparent inevitabil de scurta a companiilor obisnuite. Cum reuseste oare? In The Power of WOW, continuarea cartii lui...
Editura
PUBLICA
Frida Ramstedt considera ca este mai important sa te concentrezi pe modul in care amenajezi decat pe obiectele de decor pe care le vei folosi. In prezent exista multe informatii despre trenduri, mobila sau obiecte de decor, astfel ca Frida ne explica o parte dintre principiile de baza ale designului interior si ale stilului – cu alte cuvinte, ne invata ce arata bine si mai ales de ce. Ghid de design interior ne invata cateva reguli de baza – de exemplu, ne explica proportiile si spir...
Editura
PUBLICA
BILL CAMPBELL a contribuit la crearea unora dintre cele mai mari companii din Silicon Valley – printre care Google, Apple si Intuit – si la obtinerea unor sume de trilioane de dolari ca valoare de piata. Fost jucator si antrenor de fotbal american, Bill Campbell a fost mentorul unor vizionari ca Steve Jobs, Larry Page si Eric Schmidt si a indrumat zeci de lideri de la un capat la altul al Statelor Unite. In 2016, anul mortii sale, „coach” a lasat ca mostenire companii in ...
Editura
PUBLICA
NU PUTEM ALEGE JOCUL. NU PUTEM ALEGE REGULILE. PUTEM ALEGE DOAR CUM JUCAM. CUM POTI CASTIGA UN JOC CARE NU ARE FINAL? Potrivit lui James P. Carse, jocurile finite au jucatori cunoscuti, reguli fixe si un punct final clar. Invingatorii si invinsii sunt usor de identificat, ca intr-un meci de fotbal sau de sah. In jocurile infinite, cum ar fi afacerile, politica sau viata insasi, jucatorii vin si pleaca, regulile sunt schimbatoare si nu exista un punct final definit. Intr-un joc infinit nu exista ...
Editura
PUBLICA
Guy Kawasaki a fost o prezenta constanta in lumea tehnologiei inca de cand facea parte din echipa Macintosh a Apple, in anii 1980. Este celebru pentru invatamintele sale din sfera antreprenoriatului, a investitiilor cu capital de risc, a marketingului si evanghelismului in afaceri. Dar inainte de toate acestea nu a fost decat un pusti din clasa de mijloc din Hawaii, nepotul unor bunici imigranti din Japonia, un copil caruia i-a placut fotbalul american si care era un elev de nota 8 la engleza, i...
Editura
PUBLICA
In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale. Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri. Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur am...
Editura
PUBLICA
Acest ghid inovator iti arata cum sa folosesti puterea povestilor pentru a-ti dezvolta compania. Murray Nossel transforma zeci de ani de experienta intr-o metoda simpla, care iti va permite:- sa gasesti povestea potrivita pentru un anumit public si scop;- sa te folosesti de propriile experiente si amintiri, de istoria si de mostenirea ta;- sa iti creezi o conexiune cu asociatii de afaceri la un nivel mai personal si mai apropiat;- sa rezolvi conflictele de la locul de munca si sa gasesti solutii...
Editura
PUBLICA
Acum 40 de ani, psihologii israelieni Daniel Kahneman si Amos Tversky au scris o serie de studii surprinzatoare si originale, prin care au anulat ipotezele referitoare la procesul de luare a deciziilor. Lucrarile lor au demonstrat ca mintea umana greseste sistematic cand este fortata sa exprime judecati in conditii de incertitudine. Cercetarile lor au pus bazele domeniului economiei comportamentale, au revolutionat studiile Big Data si medicina avansata, au condus la o noua abordare a reglementa...
Editura
PUBLICA
Aparitia editiei in limba romana a cartii semnate de Brian Carney si Isaac Getz este sustinuta de Carrefour Romania.Eliberarea companiilor nu este o strategie. Este o filosofie de afaceri pe care nenumarati lideri din intreaga lume o folosesc pentru a-si transforma organizatiile in mod radical.Liderii eliberatori cred ca un loc de munca bazat pe respect si libertate este un mediu de lucru mai natural decat unul bazat pe neincredere si control, asa ca au incercat sa-si organizeze companiile confo...
Editura
PUBLICA
Dupa ce a petrecut 7 ani pe Atlanticul de Nord, James Watt a revenit in Scotia si a pus bazele berariei artizanale BrewDog alaturi de bunul sau prieten, Martin Dickie. Nu au avut un plan de afaceri, ci doar dorinta de a revolutiona consumul de bere si de a-i molipsi pe ceilalti cu pasiunea lor pentru berea artizanala.Si le-a reusit. In cativa ani, BrewDog a devenit o afacere uriasa – o fabrica de bere artizanala cunoscuta in toata lumea, cu baruri de-a lungul si de-a latul mapamondului si ...
Editura
PUBLICA
Aparitia editiei in limba romana a cartii Cele trei reguli este sustinuta de Raiffeisen Bank.
Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe termen lung, in ciuda faptului ca se confrunta cu aceleasi constrangeri ca rivalele lor? Ce fac acestea in mod diferit? Ce putem invata de la ele?
In Cele trei reguli – un ghid indispensabil oricarei companii care vr...
Editura
PUBLICA
Un specialist de top in economia comportamentala dezvaluie instrumentele care ne vor ajuta sa luam decizii mai bune prin intermediul interfetelor.Persoanele care lucreaza la birou isi petrec cea mai mare parte a programului uitandu-se fix la un monitor. Din pacate, putini dintre noi suntem constienti de elementele vizuale si de tiparele comportamentale care ne influenteaza gandirea atunci cand ne folosim laptopurile, iPad-urile, telefoanele sau ceasurile inteligente. Volumul brut de informatii s...
Editura
PUBLICA
Ca manager, iti doresti de la angajatii tai sa te ajute sa transformi compania si, astfel, s-o pregatesti pentru viitor. Ca angajat, iti doresti ca organizatia sa te sustina sa ai o cariera de succes. Acest scenariu cu castigatori de ambele parti se va intampla doar daca ambele tabere au incredere una in cealalta si doar daca isi iau angajamentul ca vor investi pentru beneficii de ambele parti. Din pacate insa, in zilele noastre, in mediul de afaceri, increderea a atins cel mai scazut nivel.Pute...
Editura
PUBLICA
O poti lua pe o cale deja batuta si te poti numi antreprenor sau iti poti urma propriul drum si chiar poti fi antreprenor.Cand Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut in vedere dezvoltarea unei afaceri de proportii. Era un muzician independent de succes care voia doar sa-si comercializeze onlineCD-ul. Pentru ca nimeni nu l-a putut ajuta in acest sens, a pornit la drum de unul singur si a construit de la zero un magazin online.Sivers si-a inceput afacerea in 1998 din dorinta de a-si ajuta priete...
Editura
PUBLICA
Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire.Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile ca...
Editura
PUBLICA
Daca vrei sa construiesti un viitor mai bun, trebuie sa crezi in secrete.Marele secret al vremurilor noastre este ca mai avem inca frontiere necunoscute de explorat si inventii noi de creat. In De la zero la unu, legendarul antreprenor si investitor Peter Thiel ne arata cum sa descoperim solutii originale pentru a crea aceste lucruri noi.Thiel porneste de la premisa ca trecem printr-o perioada de stagnare tehnologica, chiar daca suntem prea distrasi de miriada de dispozitive mobile stralucitoare...
Editura