Carti in categoria Afaceri
Tip afisare:
Editura
PRO UNIVERSITARIA
Managementul afacerilor. Editia a III-a, revazuta si adaugitaISBN: 9786062612146Nr pagini: 254Anul aparitiei: Iunie 2020
Editura
UNIVERSUL JURIDIC
BILL CAMPBELL a contribuit la crearea unora dintre cele mai mari companii din Silicon Valley – printre care Google, Apple si Intuit – si la obtinerea unor sume de trilioane de dolari ca valoare de piata. Fost jucator si antrenor de fotbal american, Bill Campbell a fost mentorul unor vizionari ca Steve Jobs, Larry Page si Eric Schmidt si a indrumat zeci de lideri de la un capat la altul al Statelor Unite. In 2016, anul mortii sale, „coach” a lasat ca mostenire companii in ...
Editura
PUBLICA
„O lectura obligatorie pentru toti cei care isi doresc o viata plina de reusite, de insemnatate, dar si relatii din care toata lumea sa aiba de castigat – atat pe plan personal, cat si profesional.“
– Jeff Gubala, Vicepresedinte al diviziei de fonduri de investitii din cadrul Westwood Holdings Co.
Indeplineste-ti cele mai importante obiective si gaseste-ti calea catre succesul constient!
Nr pagini: 208Format: 14 x 21 cm...
Editura
AMALTEA
Opt antreprenori cunosc secretul care aduce succesul: echipa ta! Cei mai de incredere consilieri ai lui Robert Kiyosaki dezvaluie motivele pentru care ei sunt cele mai de pret bunuri ale companiei Rich Dad. Afacerile sunt un sport de echipa. Invata cum sa construiesti echipa castigatoare.Oamenii cu care ne inconjuram si cei la care apelam pentru sfaturi ne pot hotari destinatia: succes sau esec.
La fel ca in Tata bogat, tata sarac, ROBERT KIYOSAKI ne invata ca aceia care gandesc precum saracii ...
Editura
CURTEA VECHE
Cu biografia lui, Tracy ofera pilda vie a faptului ca oricine isi poate castiga independenta financiara si se poate chiar imbogati daca pune in practica legile eterne ale succesului in business. Pentru cititorii de literatura motivationala, numele lui Brian Tracy este sinonim cu succesul. De la tanarul care s-a vazut nevoit sa renunte la educatie pentru a-si castiga existenta ca muncitor necalificat pana la milionarul de astazi drumul a fost lung, iar el l-a parcurs prin forte proprii. Cu biogra...
Editura
CURTEA VECHE
NU PUTEM ALEGE JOCUL. NU PUTEM ALEGE REGULILE. PUTEM ALEGE DOAR CUM JUCAM. CUM POTI CASTIGA UN JOC CARE NU ARE FINAL? Potrivit lui James P. Carse, jocurile finite au jucatori cunoscuti, reguli fixe si un punct final clar. Invingatorii si invinsii sunt usor de identificat, ca intr-un meci de fotbal sau de sah. In jocurile infinite, cum ar fi afacerile, politica sau viata insasi, jucatorii vin si pleaca, regulile sunt schimbatoare si nu exista un punct final definit. Intr-un joc infinit nu exista ...
Editura
PUBLICA
Cele doua intrebari frecvente pe care si le pun oamenii din vanzari sunt: cum as putea sa vand mai mult? si cum as putea sa reduc obiectiile clientilor?Raspunsul la ambele intrebari este: trebuie sa invatati sa priviti lucrurile din perspectiva clientului. Nu aveti in fata un manual de vanzari! Aceasta nu este o carte de teorie arida. Si nu veti adormi in timp ce o rasfoiti.Dimpotriva, este o carte plina de farmec, instructiva si amuzanta. Citind-o, va veti simti ca si cum tocmai ati ridicat pan...
Editura
CURTEA VECHE
Tensiunea de la locul de munca sau de acasa, grijile financiare, problemele de sanatate, sentimentul de coplesire... Stresul apare sub multe forme ce pot avea un efect nefericit asupra calitatii vietii pe care o traiti. Cu toate acestea, puteti sa luati atitudine!Psihologi clinicieni si instructori, Patrick Amar si Silvia André au creat un program de 21 de zile in care sa invatati sa va gestionati stresul. Textul este educativ, bogat in informatii si bine structurat, astfel incat sa va us...
Editura
DIDACTICA PUBLISHING HOUSE
Niciodata nu e prea tarziu sa inveti, mai ales in contextul noului tip de capitalism in care traim.Nu mai e suficient sa economisesti, sa-ti platesti datoriile si sa investesti intr-un portofoliu diversificat. Si daca scolile traditionale nu predau bazele finantelor personale, poti incepe singur sa-ti extinzi cunostintele, pentru a-ti schimba viitorul. Kiyosaki prezinta cele cinci tipuri de IQ financiar, necesare fiecarei persoane care doreste sa obtina independenta financiara: cum sa faci mai m...
Editura
CURTEA VECHE
Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte. Loialitate totala este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clientilor carora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului. Informatiile cuprinse in cartea de fata isi pastreaza relevanta indiferent de domeniul in care activezi, de ...
Editura
ALL
Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialistii din marketing vor dori sa o citeasca, nu doar pentru ca este scrisa de o autoritate in domeniu, ci pentru ca dezvaluie adevaratele tipare ale felului cum cumpara oamenii si in care cresc brandurile. Pornind de la un citat de Mark Twain, care spunea ca „educatia este formata in general din lucrurile de care ne-am dezvatat”, Sharp demitizeaza o serie de teorii false vehiculate de materialele de mark...
Editura
ACT SI POLITON
Teza fundamentala a cartii este ca o noua raportare la lume poate fi in masura sa va permita sa accedeti la un nivel superior de intelegere a propriei existente. Tocmai de aceea, aceasta carte nu se adreseaza numai celor aflati in pozitii de conducere, ci oricarui om interesat sa se inteleaga mai bine.V-ati intrebat vreodata care este reteta succesului managerilor de top? In cartea de fata, Michael Schroeder ofera un raspuns extrem de interesant acestei intrebari si o serie intreaga de indrumari...
Editura
CURTEA VECHE
Neil Patel, Patrick Vlaskovits si Jonas Koffler, trei antreprenori si consultanti de succes din Statele Unite, au scris aceasta carte pentru a ne invata cum sa privim munca si viata dintr-o noua perspectiva, una bazata pe gasirea unor proiecte care sa ne aduca satisfactii, pe descoperirea de oameni si oportunitati ce pot genera un plus de creativitate, venituri mai mari si o stare generala de fericire.In aceasta lucrare, organizata in trei parti – INIMA, MINTEA, OBICEIURILE –, autori...
Editura
NICULESCU
Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul; managerului de produs prezinta modul in care puteti dezvolta si itnegra cu succes aspetele cheie ale managementului de produs, cunostinte depsre produs si piata, aptitudini financiare si strategice, abilitate interpersonala si multe altele pentru a va imbunatati eficienta si a demonstra ca va aduceti in mod vital contributi...
Editura
ROSETTI INTERNATIONAL
Guy Kawasaki a fost o prezenta constanta in lumea tehnologiei inca de cand facea parte din echipa Macintosh a Apple, in anii 1980. Este celebru pentru invatamintele sale din sfera antreprenoriatului, a investitiilor cu capital de risc, a marketingului si evanghelismului in afaceri. Dar inainte de toate acestea nu a fost decat un pusti din clasa de mijloc din Hawaii, nepotul unor bunici imigranti din Japonia, un copil caruia i-a placut fotbalul american si care era un elev de nota 8 la engleza, i...
Editura
PUBLICA
In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale. Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri. Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur am...
Editura
PUBLICA
Ca om de vanzari, evoluezi dincolo de grija pentru nevoile tale. Obiectivul tau este sa aduci maximul de fericire pe care o poti aduce in vietile altora. Pentru asta, faci lucruri pe care altii le-ar considera ,,nebunesti". Nu mai esti legat de un rezultat anume, ci esti convins si increzator ca vei obtine cel mai bun rezultat posibil. Cumva, nivelul succesului pe care il ai este direct proportional cu nivelul contributiei pe care o aduci in lume si in vietile oamenilor cu care lucrezi. Este des...
Editura
EVRIKA PUBLISHING
"Aceasta carte m-a naucit." - Adam Grant, autorul bestsellerului OriginalsViata e un sir de negocieri: fie incerci sa primesti o marire de salariu, sa cumperi o masina sau o casa, renegociezi o chirie sau ai o discutie cu partenerul de viata, aceasta carte iti ofera un avantaj competitiv in orice situatie.Arta negocierii prezinta detaliat strategiile de negociere care l-au ajutat pe Chris Voss, negociatorul sef FBI, sa salveze vieti in situatii extreme. De la confruntari intre cele mai temute cl...
Editura
GLOBO
Intriganta, oportuna si placuta. O relatare fascinanta a adoptarii in continua crestere a acestor discipline antice de catre afacerile occidentale. David Gelles, de la Financial Times, exploreaza istet si descrie ce este si ce nu este mindflunessul, prezinta stiinta din spatele acesteia si reuseste cu brio sa convinga cititorii ca practica merita sa fie explorata. Mindful Business este prima carte ce explica faptul ca toate tipurile de afaceri si orice fel de angajat pot beneficia de yoga prin m...
Editura