Carti in categoria Afaceri
Tip afisare:
"Decizii eronate, produse oribile, reclame autodistructive, escroci fara talent, fuzionari spectaculos de prost gandite, filme de la Hollywood care nu fac decat sa-nghita bani, averi risipite, oportunitati aruncate pe apa sambetei..." "Gafe epocale din istoria afacerilor" le prezinta pe toate, clasificate corespunzator subdiviziunilor functionale ale organizatiei corporatiste, pentru ca cititorul sa urmareasca mai usor traiectoria pe care gafele o parcurg prin lumea de azi a ...
Editura
CODECS
Fiecare capitol din Superfreakonomics porneste de la intrebari din cele mai neasteptate, precum: Ce e mai periculos, sa conduci in stare de ebrietate sau sa mergi pe jos, beat fiind? Putem salva planeta mancand carne de cangur? Ce se intampla daca doctorii nu se spala pe maini?Frivole si usor amuzante in aparenta, acestea sunt doar cateva dintre intrebarile-cheie din Superfreakonomics, iar marele pariu al cartii este sa demostreze ca ele sunt cat se poate de serioase.Pentru Dubner si Levitt, eco...
Editura
PUBLICA
Marketingul serviciilor - Arta de a vinde invizibil - Cifra descifrarii marketingului modern.Iata doar cateva dintre conceptele cheie care se regasesc investigate:- Marketingul serviciilor trebuie sa te concentrezi pe ,,a vinde" o relatie pe termen lung;- Trebuie sa faci eforturi sa indentifici ceea ce vinzi cu adevarat (nu vinzi friptura, vinzi mirosul!);- Cum sa conduci un chestionar si de ce un sondaj telefonic este mai eficient ca sa afli ce este adevarat important pentru consumator;- Care e...
Editura
BUSINESSTECH
Caracatita multimiliardarului Bill Gates sugruma Europa, structurile statului nostru si inteligenta romaneasca.
Ca rezultat a cinci ani de investigatii jurnalistice, am sensatia ca la impunerea gigantului IT pe piata s-au folosit la greu instrumente ale Politiei Politice. Chiar daca nu se poate retine, deocamdata vreo vinovatie in sarcina companiei lui Bill Gates, megaafacerea are un singur beneficiar: MICROSOFT COMPANY.
Ca Romania este un paradis al coruptiei este un fapt stiut de noi toti, i...
Editura
ALDO PRESS
Cartea 40 Strategii pentru succesul in afaceri ofera cateva sfaturi de afaceri foarte practice pentru oameni de afaceri cu mult simt practic. Am avut in aceasta carte un obiectiv concret: sa va prezentam orice idee in asa fel incat sa o puteti lua si aplica IMEDIAT in practica." Psih. Dr. Doru Dima
"Ati citit vreodata o carte de afaceri care va promitea -dvs si firmei pe care o conduceti- profituri uriase, prezentandu-va teorii cat se poate de elegante, dar fara nicio indicatie despre...
Editura
CODECS
Unii agenti de vanzari, prea increzatori in darurile lor innascute, esueaza, avand impresia ca pot renunta la aplicarea regulilor imperative ale comunicarii si negocierii.Altii, inspirandu-se din sfaturile acestei carti, vor dobandi – sau isi vor perfectiona – aptitudini cu un impact hotarator asupra vanzarilor.Pe tot parcursul cartii, incepand cu contactarea si terminand cu finalizarea afacerii, vei regasi fiecare etapa a intalnirii de vanzare sub forma unor fise de dialog cu client...
Editura
C.H.BECK
Cartea de povesti a unui economist de George Akerlof este a sasea carte din Co-Lectia de economie.Teoria economica traditionala s-a sprijinit pe un set tacit si clasic de ipoteze de lucru care au modelat felul in care scriu economistii si felul cum justifica ei modelele economice. Pe de alta parte, aceste ipoteze au dobandit caracter autonom, punandu-si amprenta si asupra felului in care economistii gandesc despre lume. Treptat, teoriile au fost puse pe primul loc si, in loc sa fie tratate ca te...
Editura
PUBLICA
Cartea contine o colectie de nouazeci si patru de istorisiri reale provenite din cariera de patruzeci de ani ca CEO a lui Seelert in cadrul a cinci companii din trei industrii diferite. Seelert dezvaluie in aceasta carte usor de citit insa extrem de realista, strategiile, practicile si principiile de baza in procesul de luare a deciziilor si de rezolvare a problemelor de business. Mai mult decat atat, autorul ne impartaseste din intelepciunea dobandita in urma experientelor extraordinare legate ...
Editura
AMSTA
Cu totii conducem ceva sau pe cineva… propria viata sau cariera, un asistent ori sute de oameni. Felul in care conduci are urmari profunde asupra succesului tau personal.Mark Stevens accentueaza o idee extraordinara: la un moment dat, modul de a conduce al fiecaruia dintre noi poate fi de... modat. Trebuie sa-l imbunatatesti sau sa-l regandesti, astfel incat sa te poti indeparta de tiparele si obiceiurile gresite a caror victima poti cadea cu usurinta.Incepe prin a-ti declara un razboi co...
Editura
AMALTEA
Planul de actiune pentru 100 de zile al noului lider (Cum sa preiei controlul, sa iti consolodezi echipa si sa obtii rezultate imediate.
Lucrarea de fata abordeaza un domeniu al vietii noastre profesionale caruia nu i s-a acordat atentia cuvenita pana acum si anume ceea ce autorul numeste “on-boarding experience” sau procesul de integrare in cadrul unei noi functii. Foarte multi manageri esueaza in noua lor functie nu pentru ca ar fi incompetenti ci pentru ca si-au pregatit acest ...
Editura
AMSTA
Prin ce difera numele de brand de numele obisnuite? Ce anume face ca un nume de brand sa fie unul bun? Raspunsul la aceste doua intrebari poate face diferenta intre succesul si esecul rasunator al unui brand pe piata.Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, si anume:• Cum sunt legate ele in mod indestructibil de culturile din intreaga lume.• Cine le creeaza, de ce este nevoie de ele, cum sunt gândite, compilate, cumparate, v&ac...
Editura
BRANDBUILDERS
Multi oameni permit limitarilor false sau aparente sa ii impiedice sa isi indeplineasca visurile. Pe de alta parte, toti sunt dornici de mai mult.
Sa visezi nu este suficient, dar poate fi un bun inceput. Mai departe este nevoie de un plan, autodisciplina, actiuni directionate, perseverenta,
tenacitate, pasiune si incredere. Nici un obiectiv nu este imposibil, ci doar, cel mult, dificil de atins. Uneori este nevoie de niste structuri de
sprijin construite pe baza relatiilor cu oameni care ...
Editura
AMALTEA
Este prezentat conceptul original de inteligenta apreciativa si se face legatura dintre acesta si capacitatea liderilor de a fructifica potentialul oamenilor lor, al
organizatiilor pe care le conduc si al situatiilor provocatoare cu care au de-a face. Sunt folosite exemple din lumea afacerilor din trecut si din prezent si sunt
oferite cateva exercitii si experimente care sa-l ajute pe cititor sa-si dezvolte inteligenta apreciativa si sa contribuie la gestionarea pozitiva a schimbarilor
din...
Editura
CODECS
Explozia infractionalitatii in cele mai variate domenii, inregistrata in ultima perioada, a impus gasirea unor modalitati suplimentare de aparare a valorilor socio-umane. Cartea de fata, scrisa de un reputat specialist in sfera informationala, cu o solida pregatire juridica, reprezinta un ghid deosebit de interesant, atit pentru cei ce doresc sa se dedice activitatii de detectiv particular, cit si pentru acei care ar dori sa apeleze la serviciile persoanelor cu o asemenea calificare. O lucrar...
Editura
LIDER
Daca simti ca problemele de la serviciu ti-au acaparat toata viata, daca ai sentimentul ca viata ta personala este în pragul unei crize din cauza solicitarilor profesionale, daca îti dai tot interesul si, cu toate acestea, consideri ca esti platit sub nivelul valorii pe care o oferi, daca traiesti cu senzatia ca evolutia ta profesionala nu se afla pe o panta ascendenta, ci dimpotriva, atunci cartea lui Louis Barajas, Suprasolicitat, coplesit si prost platit îti va fi de mare aj...
Editura
HOUSE OF GUIDES
Prezentare:
DRESS FOR SUCCESS!
Probabil va veti intreaba de ce am scris o carte despre stiulul profesional, despre ce inseamna imaginea personala si profesionala, tocmai acum, cand lumea intreaga se afla in plina criza financiara si economica, iar ultimul gand al tuturor sau
al majoritatii este cum arata sau cum se ,,poarta"
Rapunsul e simplu: in cazul schimbarilor care se petrec sau urmeaza sa se petreaca in cadrul unei companii, managementul alege sa-i pastreze doar pe acei angaja...
Editura
COREUS
Sid Jacobson utilizeaza NLP din 1978, si este unul dintre cei mai vechi traineri certificati de Society of NLP. Desi a inceput ca psihoterapeut, el a utilizat NLP, ca cercetator, trainer, consultant in expertize, spitale, scoli, clinici, afaceri, dar si in organizatii publice sau private. El detine un doctorat in psihologie clinica, este recunoscut ca expert in aplicarea NLP in educatie si in training si a scris trei dintre volumele clasice ce au ca subiect Meta-cation (cation = terminatia de la...
Editura
VIDIA
C. Ressler si J. Thompson au dezvoltat sistemul mediului de lucru bazat numai pe rezultate: noile repere tin de atingerea obiectivelor propuse de fiecare angajat si nu de timpul alocat de fiecare pentru a le indeplini. Noul sistem isi are originea in faptul ca modul clasic de a privi munca - de luni pana vineri, de la 9:00 la 17:00 - nu-si mai are locul in dinamica economiei globale.
Autorii au demonstrat, implementand acest sistem intr-o companie americana, ca oamenii implicati in ceea ce fa...
Editura
HOUSE OF GUIDES
„Ori de cate ori ajungeti in sectiunea cu lucrari motivationale a unei librarii sunteti bombardati de o armata intreaga de idei, strategii si manuale, majoritatea facand promisiuni pompoase si nerealiste pentru «liderul din noi toti». [...] Alpha Leadership este insa altceva. Este mai degraba un ghid, nu o scriere curgatoare – te poti bucura de fiecare capitol in parte, care ti se pare mai interesant, dar poti sa citesti si toata lucrarea. Veti gasi aici lucruri extraordi...
Editura
AMALTEA (PROMO)
PR cu buget restrans. Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional.Iata de ce iti propunem o lucrare care iti arata cum functioneaza PR-ul, indiferent ca lucrezi cu o firma de PR, ai un departament de PR, un singur angajat care sa se ocupe de relatiile publice sau o f...
Editura