Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Afaceri

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate
Despre cartea BrandSimple de Allen Adamson Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. In plus, numarul lor e acum imens. Iar pe lânga ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor s.a.m.d. In acest context, s-ar putea spune ca au dreptate cei carora li se pare complicat sa construiasca o marca puternica si ca cei care reusesc sunt niste norocosi. Gresit. In BrandSimple, Allen Adamson de...
Editura 

PUBLICA

Designul lucrurilor de zi cu zi
Despre cartea Designul lucrurilor de zi cu zi de Donald Arthur Norman Deseori ne aflam in fata unei usi care nu se deschide din prima incercare. La propriu. Pentru ca trebuie sa tragem sau sa impingem, nu se stie. Sau suntem in fata unui aparat cu multe butoane si butonase, care nu stim exact la ce servesc. Eroare de design, ne spune autorul acestei carti, care sustine ca designul trebuie sa tina cont de nevoile utilizatorului si de principiile psihologiei cognitive. Bestseller in Statele Un...
Editura 

PUBLICA

Iluzia utilizatorului. Despre limitele constiintei
Expresia din titlul acestei carti, „iluzia utilizatorului”, provine din informatica si se refera la felul simplist in care ne raportam mai toti la modul cum functioneaza un calculator. Din informatica, sintagma a migrat, cu ajutorul lui Tor Nørretranders, in stiintele cognitive, unde mintea umana ia locul calculatorului.Constiinta noastra, spune Nørretranders, este doar o interfata iluzorie. In orice secunda, informatia procesata in mod constient reprezinta doar 16 biti...
Editura 

PUBLICA

Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor
Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca haoticism – un nou si necesar instrument de management si marketing ce defineste cadrul strategic necesar supravietuirii unei crize economice. Autorii acestei carti ne asigura insa ca aceste vremuri tulburi nu reprezinta o abatere de la normal, ci noul chip al normalitatii. Sistemul Chaotics™ are ca scop mi...
Editura 

PUBLICA

Teoria clasei de lux
Teoria clasei de lux de Thorstein Veblen este a patra carte din Co-lectia de economie, un proiect realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut de OTP Bank – o selectie de carti “clasice” despre principiile de functionare a economiei. Munca este bratara de aur, se spune. Dar nu e greu sa vezi ca unii muncesc, iar altii doar poarta bratara. Despre cei din urma Veblen vorbeste in Teoria clasei de lux: despre cei care isi fac o slujba din a nu munci. O viata fara g...
Editura 

PUBLICA

Client o data, client mereu. Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii
Cuprins Introducere la editia in limba romana Multumiri 1. Introducere: inapoi in viitor 2. Nevoia pentru obsesia clientului 3. Clientii sunt insasi afacerea 4. Loialitate si valoare pe durata de viata a clientului 5. Reactiile predictibile — deci usor de planificat — ale clientilor la serviciile oferite 6. Clienti incantati 7. Managementul perceptiilor clientilor 8. Cum sa obtii feedback de la clienti 9. Si angajatii sunt clienti 10. Strategii, sisteme si standarde ale g...
Editura 

PUBLICA

Comoara de la baza piramidei. Eradicarea saraciei prin profit
Cuprins Prefata Instructiuni pentru cititori Partea I Sectorul privat si saracia: progresul din 2004–2009 Introducere noua: sectorul privat si saracia: progresul din 2004–2009 Partea a II-a Textul initial al cartii 1. Piata de la baza piramidei2. Produse si servicii pentru baza piramidei 3. Baza piramidei: o oportunitate globala 4. Ecosistemul generarii de bogatie 5. Reducerea coruptiei: capacitatea de guvernare a tranzactiilor 6. Dezvoltarea ca transformare sociala Partea...
Editura 

PUBLICA

Consilierul de incredere
Cuprins Cuvant inainte Introducere Cum sa utilizezi aceasta carte PARTEA I: PERSPECTIVE ASUPRA INCREDERII 1. Prefata Care ar fi beneficiile daca ar spori increderea clientilor in tine? Care sunt principalele trasaturi ale unui consilier de incredere? 2. Ce este un consilier de incredere? Ce par sa faca toti marii consilieri de incredere? 3. Castigarea increderii Care este dinamica oferirii si dobandirii increderii? 4. Cum sa consiliezi Cum te asiguri ca sfatul tau este ascultat? 5. Regulile se...
Editura 

PUBLICA

Cum sa scrii reclame de succes. Invata regulile nescrise ale copywritingului
Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca “oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt inundati de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, in fiecare zi”. Traim intr-o aglomeratie de memo-uri si rapoarte. Multi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva. Cum ne putem croi drumul in aceasta avalansa?...
Editura 

PUBLICA

Libertatea de a alege. O declaratie personala
In aceasta carte clasica despre economie, libertate si relatiile dintre cele doua, Milton si Rose Friedman explica modul in care explozia legilor si a reglementarilor a erodat libertatea fiecaruia dintre noi si ne-a afectat prosperitatea. Pornind de la exemplul Statelor Unite, autorii propun spre analiza capitalismul competitiv ca sistem al libertatii economice si politice, cu implicatii pozitive pentru functionarea interna a societatii.Puternica si convingatoare, Libertatea de a alege ne explic...
Editura 

PUBLICA

Confesiunile unui bancher toxic
 de 

Cresus

In premiera, un bancher marturiseste...Istoria secreta a crahului din septembrie 2008.Episoade necunoscute ale falimentului celebrei banci americane Lehman Brothers. Sunt dezvaluite numele actorilor implicati in aceasta tragicomedie. Cifrele, de asemenea.Niciodata nu s-a mers atat de departe in demistificarea meseriei de bancher.Avem in sfarsit descrierea informata si minutioasa a unei escrocherii dirijate din interior.Cartea de fata poate servi drept ghid de comportare oricui paseste pragul une...
Editura 

PUBLICA

Superclass. Elita globala a puterii si lumea sa
Cine are capacitatea de a influenta permanent vietile a milioane de oameni de pe intreg globul?David Rothkopf a identificat aproximativ 6.000 de astfel de persoane. Printre ei sunt sefi de state, generali, fete bisericesti, vedete rock, dar marea majoritate sunt oameni de afaceri, din toate regiunile geografice: 33% din Asia-Pacific, 21% din America de Nord, 28% din Europa, 12% din America Latina si 5% din Africa.Criteriile folosite pentru a selecta membrii elitei sunt complicate, dar nu acestea...
Editura 

PUBLICA

Brand You 50. 50 de moduri in care va puteti transforma din angajat intr-un brand care exprima distinctie, implicare si pasiune!
Brand You 50 ne arata totul: de la cum sa ne cream propria carte de vizita la cum sa obtinem o slujba, de la cum sa ne construim lista de contacte la crearea propriei imagini, cu alte cuvinte, cum sa ne transformam portofoliul de aptitudini astfel incat sa ajungem la rezultate surprinzatoare! De fiecare data! Prin intermediul a 50 de sectiuni usor de urmarit si peste 200 de activitati recomandate, Tom Peters ne arata cum sa devenim un Brand Personal unic,fabulos si performant. Tehnologia s...
Editura 

PUBLICA

Branduri senzoriale. Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi
Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, constand in sase pasi, al carui scop il reprezinta adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigentele secolului XXI.Studiul, centrat pe mai mult de douasprezece tari din intreaga lume, a fost realizat, in exclusivitate pentru aceasta carte, de catre Millward Brown, unul dintre ce...
Editura 

PUBLICA

Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie
Traversarea abisului este cel mai bine vândut ghid ce ofera un plan nou de joc în marketingul industriilor high-tech. Traversarea abisului a devenit o carte sfânta cu privire la promovarea produselor de ultima tehnologie pe piete din ce în ce mai mari. Aceasta editie ofera noi perspective asupra marketingului tehnologiilor înalte, cu un accent special asupra internetului. Este o lectura obligatorie pentru oricine este interesat de cea mai palpitanta piata din lume. ...
Editura 

PUBLICA

Proba de caracter. Sa intelegem esenta leadershipului prin literatura
Ce are de învatat un lider de afaceri din literatura serioasa? Veti fi surprins sa aflati. Cele mai dificile teste la care sunt supusi liderii de afaceri le pun la încercare deopotriva abilitatile si caracterul. Un lider se dezvolta facând fata acestor încercari – dar numai daca îsi pune anumite întrebari dificile despre sine. Joseph Badaracco sustine ca literatura îi ajuta pe lideri sa gaseasca raspunsuri personale la întrebari foar...
Editura 

PUBLICA

Concurenta intr-o lume plata. Cum sa construim o companie intr-o lume fara granite
Într-o lume plata, totul se schimba … mai ales calitatile de care ai nevoie pentru a conduce o companie de top. Succesul nu consta doar în forta companiei în sine, mult mai important este la ce se poate conecta aceasta. Aflati secretul companiei Li & Fung, cea care si-a dovedit succesul înregistrând un profit de 8 miliarde de dolari din articole vestimentare si alte bunuri destinate marcilor de renume si retailerilor – fara a detine nici macar o sin...
Editura 

PUBLICA

Clienti pe viata
Cum sa transformi acel cumparator ocazional într-un client pe viata. Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apelând la principiile care au transformat reprezentanta sa auto într-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din SUA, Carl Sewell exemplifica modul în care trebuie parcurs drumul catre succe...
Editura 

PUBLICA

Simply Better. Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai mult
Simply Better - Patrick Barwise. Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, simplu si la obiect, care atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat în dezvoltarea unei afaceri. Barwise si Meehan argumenteaza ca o diferentiere de succes nu consta în oferta de produse unice, ci în categorii de beneficii generice, precum un bun service, livrare la timp si produse de calitate, pe care orice companie le poate oferi. „Sec...
Editura 

PUBLICA

The Tipping Point
„The Tipping Point” oferă o cale eficientă spre a înÅ£elege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamentele contagioase. De la lansarea tendinÅ£elor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele ÅŸi comportamentele se răspândesc precum viruÅŸii afectând starea de bine a oamenilor, instituÅ£iilor, societ...
Editura 

PUBLICA