Carti in categoria Afaceri
Tip afisare:
Multi oameni permit limitarilor false sau aparente sa ii impiedice sa isi indeplineasca visurile. Pe de alta parte, toti sunt dornici de mai mult.
Sa visezi nu este suficient, dar poate fi un bun inceput. Mai departe este nevoie de un plan, autodisciplina, actiuni directionate, perseverenta,
tenacitate, pasiune si incredere. Nici un obiectiv nu este imposibil, ci doar, cel mult, dificil de atins. Uneori este nevoie de niste structuri de
sprijin construite pe baza relatiilor cu oameni care ...
Editura
AMALTEA
A face afaceri inseamna sa iti asumi riscuri calculate si sa iei decizii spinoase pe baza celor mai bune informatii pe care le ai. Indiferent daca negociezi un acord cu un client sau colaborezi cu un coleg la realizarea unui proiect, cand stii ce gandeste celalalt, esti intotdeauna in avantaj.In Limbajul secret de business, Kevin Hogan dezvaluie cunostinte fundamentale despre limbajul corporal si despre felul cum influenteaza el atitudini, actiuni si rezultate.Bazata pe experienta de douazeci de...
Editura
METEOR PRESS
A face afaceri inseamna sa iti asumi riscuri calculate si sa iei decizii spinoase pe baza celor mai bune informatii pe care le ai. Iti este intotdeauna de ajutor sa stii ce gandeste celalalt. E sincer sau se preface? Iti spune adevarul ori spune doar ceea ce ai vrea sa auzi? Indiferent daca negociezi un acord cu un client sau colaborezi cu un coleg la realizarea unui proiect, daca stii ce gandeste celalalt, vei fi intotdeauna in avantaj.
In Limbajul secret de business, Kevin Hogan dezvaluie c...
Editura
METEOR PRESS
Aceasta carte acopera toata gama vanzarilor, de la strangerile de mana pana la strangerile de inima. De la limbajul hipnotic pana la cuvintele secrete. De la legile pe care le puteti aplica pana la strategiile pe care ardeti de nerabdare sa le aplicati.Aceasta carte ii da cititorului posibilitatea si puterea de a intelege 'de ce' cumpara oamenii si ce se poate face pentru a le influenta aceasta decizie.Aceasta carte are un glas. Vorbeste limba comertului ca proces care duce spre victorie si le s...
Editura
ANTET
Ne place sa credem ca, atunci cand luam hotarari, cantarim cu grija toate variantele, cercetam toate posibilitatile si facem cea mai buna alegere pe baza examinarii rationale a faptelor concrete. Dar, de fapt, o mare parte din deciziile noastre sunt luate la nivel subconstient, pe baza unor trairi afective de care s-ar putea nici sa nu fim constienti. Intelegerea si gestionarea acelor trairi afective subconstiente constituie cheia artei persuasiunii.
Observand comportamentul uman si facand pred...
Editura