Carti in categoria Afaceri
Tip afisare:
Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire.Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile ca...
Editura
PUBLICA
Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, constand in sase pasi, al carui scop il reprezinta adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigentele secolului XXI.Studiul, centrat pe mai mult de douasprezece tari din intreaga lume, a fost realizat, in exclusivitate pentru aceasta carte, de catre Millward Brown, unul dintre ce...
Editura