Carti in categoria Software
Recomandari in categoria Software
Aceasta carte este un curs introductiv solid de programare in limbajul Python, versiunea 3, cu informatii precise si la obiect, explicate usor, fara multe detalii care va pot face sa pierdeti esenta.
Fie ca ai sau nu experienta, cursul acesta este creat pentru tine, cel ce vrei sa devii pythonist!
O gandire analitica solida, combinata cu una algoritmica, reprezinta un real plus in viata elevilor! Limbajul de programare Python este super distractiv pe Marte, planeta ce a devenit visul acestui s...
Editura
LS INFO-MAT
Aceasta carte este un curs introductiv solid de programare in limbajul Python, versiunea 3, cu informatii precise si la obiect, explicate usor, fara multe detalii care va pot face sa pierdeti esenta. Poate fi folosita de oricine, cum ar fi elevi din ciclul gimnazial ori liceal, studenti, profesori sau de cei care sunt pasionati de programare!
Fie ca ai sau nu experienta in programare, cursul acesta online este creat pentru tine, cel ce vrei sa devii pythonist!...
Editura
LS INFO-MAT
Dezvolta-ti Gandirea Algoritmica
Acest volum contine informatii utile tuturor celor care studiaza programarea:
- elevi de liceu
- studenti la facultati de profil / academii
- profesori care stapanesc alte limbaje de programare
- oricui interesat de subiect
Accentul este pus pe intelegerea unor algoritmi clasici fundamentali, adaptati limbajului de programare Python 3.
Cartea poate fi folosita si de elevii de liceu din clasa a X-a, toate notiunile din programa scolara aflata in vigoare fii...
Editura
LS INFO-MAT
Volumul este recomandat pentru cei care:
- sunt elevi ai claselor de liceu, toate notiunile din programa scolara aflata in vigoare fiind tratate in acest sens.
- sustin proba de Competente Digitale la Bacalaureat
- sustin proba de Competente Digitale la Bacalaureat
-sustin examenul de certificare ICDL / ECDl
- participa la cursuri de formare profesionala si doresc sinteza materiei explicata usor
- sunt interesati de editarea documentelor Word
Oricare ar fi versiunea de Microsoft Office pe...
Editura
LS INFO-MAT
Dupa primele doua carti dedicate invatarii limbajului Pythin (Limbajul Python, un curs practic si Python. Aplicatii si teste) care furnizeaza cititorului competentele de programare in limbajul Python, in lucrarea de fata ofer cititorilor posibilitatea aprofundarii competentelor de proiectare si analiza a algoritmilor de cautare, selectie si sortare, a tehnicilor de programare, de proiectare a elementelor grafice si a interfelor grafice cu utilizatorul, folosind limbajul PythonAnul aparitiei: 202...
Editura
SITECH
O simpla cautare pe net a locului ocupat astazi, inte alte limbaje, de limbajul de programare Python, il indica, de obicei, pe primul loc, din orice punct de vedere ar fi realizat clasamentulLa intrebarea: "Ce se poate face cu Python?" am putea raspunde, fara sa exageram prea mult, ca: "Se poate face orice"Cartea de fata foloseste ultima versiune de Python (3.8.3 lanata in 13.05.2020) pentru a va prezenta, pe baza de exemple, exercitii si aplicatii scurte, dar esentiale, elementele de baza ale l...
Editura
SITECH
Cuprins:
1. Reprezentarea limbajelor
2. Multimi regulate si gramatici liniare la dreapta
3. Automate finite
4. Proprietati ale automatelor finite si ale multimilor regulate
5. Limbaje independente de context
6. Automate push-down
7. Proprietati ale limbajelor independente de context
8. Aplicatii ale limbajelor formale
Editura
SITECH
Editura
MATRIX ROM BUCURESTI
Aparut in 1972, limbajul C ramane un limbaj de programare paradigmatic si inca intens folosit. El sta la baza altor limbaje puternic utilizate la ora actuala, precum Java, C++, C# sau JavaScript. In clasamentul pe 2017, limbajul C ocupa locul 2, dupa Python. Anul aparitiei: 2018Numar pagini: 257
Editura
SITECH
Cartea este o introducere compacta ce se concentreaza pe imbogatirea cititorilor cu o gandire clara a fundamentelor teoretice ale bazelor de date relationale, obiectuale si deductive. Sunt tratate aspecte legate de: modelul relational, restrictiile date de dependentele functionale si multivoce, transformarile conservative, teoria reprezentarii adecvate a informatiilor, modelul obiectual, sistemele de interogare si bazele de date orientate obiect si bazele de date deductive.Cuprins:1. Sisteme de ...
Editura
SITECH
Autor:Marius Dumitrescu, Daniela Simionovici
Despre autori / 5
Cuvant inainte / 15
Multumiri / 19
Introducere / 23
Capitolul I. Consideratii generale / 27
I.1. Ce este Directiva NIS si de ce este importanta? / 29
I.1.1. Directiva 2008/114/CE a Consiliului din 8 decembrie 2008 privind identificarea si desemnarea infrastructurilor critice europene si evaluarea necesitatii de imbunatatire a protectiei acestora / 30
I.1.1.1. Studiu de evaluare a Directivei 2008/114/CE a Consiliului din 8 d...
Editura
UNIVERSITARA
Structura cartii include atat materia prevazuta in programele scolare actuale de la clasele de profil, cat si teme care se studiaza in Centrele de Excelenta, pentru o pregatire de performanta. Continutul teoretic este sustinut prin exemple aplicative si prin numeroase rezolvari de probleme, iar fiecare tema este insotita de un set consistent de probleme reprezentative, propuse spre rezolvare. Limbajul de programare C a devenit un standard: noile limbaje (de programare sau de scripting) care se i...
Editura
POLIROM
Multimedia, media interactiva, new media, social media sunt termeni frecvent utilizati, legati de ceea ce se intampla pe Internet, termeni care deseori se suprapun, intersectandu-se sau inlocuindu-se unii pe altii.
Considerand o definitie in sensul mai larg care sa se potriveasca proceselor actuale ce caracterizeaza mediul online, multimedia sau media interactiva este considerata ca un subdomeniu in studiul new media.
Lucrarea de fata analizeaza modalitatile optime de integrare intr-un documen...
Editura
C.H.BECK
Raspberry Pi Pico reprezinta, pentru unii, o introducere in lumea microcontroller-elor, iar pentru altii, in lumea MicroPython (alteori ambele). Cartea “Primii pasi cu MicroPython pe Raspberry Pi Pico” este un material introductiv despre lucrul atat cu Raspberry Pi Pico precum si cu MicroPython.
Cu aceasta carte vei invata cum sa creezi programe ce utilizeaza pinii de intrare si iesire ai placilor ca sa controlezi LED-uri sau sa scrii pe LED-uri de caracter si multe altele. Abilitat...
Editura
SPARKFUN
Aceasta carte - Elemente de grafica 3D. Studiu de caz: Jocurile pe calculator in Unity - a fost elaborata de gandul la tinerii care se dedica domeniului atat de vast al programarii, in general, si cel al graficii pe calculator, in mod special. O definitie succinta si impersonala prezinta grafica pe calculator ca fiind un subdomeniu al stiintei calculatoarelor care studiaza metode pentru sintetizarea digitala si manipularea continutului vizual.
Editura
SITECH (PROMO)
Prezentarea blocurilor dinamice.În capitolul 8 am generat elevaÆiile cabanei. ElevaÆia frontalå constituie unexemplu bun pentru a demonstra modul de funcÆionare a blocurilor dinamice.Vom insera în aceastå elevaÆie un exemplu de bloc dinamic creat cu ajutorulfacilitåÆii Autodesk, inclus în versiunea 2007 a programului.UrmaÆi paçii de mai jos:1. DeschideÆi fiçierul Cabin08a çi transfocaÆi eleva...
Editura
TEORA
In aceasta carte sunt prezentate o serie de programe scrise in limbajul C, implementarea Borland (cea mai raspandita in tara noastra), care rezolva programe matematice, economice, jocuri etc. Cercurile de adresabilitate ale cartii sunt foarte largi, de la elevi si studenti pana la autodidacti. Cartea va fi deosebit de utila in munca de laborator si in cea individuala, putand fi utilizata in mai multe moduri, in functie de experienta si necesitatile utilizatorilor....
Editura