Carti in categoria Generalitati
Tip afisare:
Din cuprins : Continuturile asociate competentelor cheie din CurriculumI RECAPITULARE 1RECAPITULARE - 1RECAPITULARE 2TEST INITIALSemestrul III. AVENTURA IN LUMEA CARTIICARTEA, OBIECT CULTURAL - 1 CARTEA, OBIECT CULTURAL - 2 CARTEA, OBIECT CULTURAL - 3 SITUATIA DE COMUNICARE MONOLOGATA SI DIALOGATA - 1SITUATIA DE COMUNICARE MONOLOGATA SI DIALOGATA - 2 EVALUARE SUMATIVAII. AVENTURA IN LUMEA TEXTULUILITERATURA POPULARACREATIA LlRICA POPULARA IN VERSURIDOINA - 1 DOINA - 2 CREATIA EPICA POPULARA (SNO...
Editura
NOMINA
Seria Limba romana. Comunicare isi propune sa ofere solutii pentru ca evaluarea sa fie un moment bine definit. Structurate pe noua programa, cartile propun teste variate a caror parcurgere de catre elevi nu poate fi decat benifica pentru pregatirea lor.
Numar pagini: 158
Anul aparitiei: 2012
Editura
NOMINA
Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale.
Esential in eficienta demersului didactic este sa se aiba in vedere segmentul de evaluare, care poseda o dubla pozitionare in raport cu invatarea.
Mai intai evaluarea fixeaza coordonatele invataturii si finalitatile acesteia, motivand elevul la orice varsta. Pornind de la asteptarile pe care
le are scoala de la activitatile de invatare, evaluarea vine sa cuantifice calitatea procesului, asigurand sansa pozitionarii elevului in raport
cu i...
Editura
NOMINA
Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale.
Esential in eficienta demersului didactic este sa se aiba in vedere segmentul de evaluare, care poseda o dubla pozitionare in raport cu invatarea.
Mai intai evaluarea fixeaza coordonatele invataturii si finalitatile acesteia, motivand elevul la orice varsta. Pornind de la asteptarile pe care
le are scoala de la activitatile de invatare, evaluarea vine sa cuantifice calitatea procesului, asigurand sansa pozitionarii elevului in raport
cu i...
Editura
NOMINA
Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale.
Esential in eficienta demersului didactic este sa se aiba in vedere segmentul de evaluare, care poseda o dubla pozitionare in raport cu invatarea. Mai intai evaluarea fixeaza coordonatele invataturii si finalitatile acesteia, motivand elevul la orice varsta. Pornind de la asteptarile pe care
le are scoala de la activitatile de invatare, evaluarea vine sa cuantifice calitatea procesului, asigurand sansa pozitionarii elevului in raport cu ier...
Editura