Descriere - Universul multidimensional al deciziei
Domnul Alexandru Trifu realizeaza o punte temporala intre viziunea asupra deciziei de acum trei-patru decenii, deci din efervescenta epoca a revigorarii si dinamizarii teoriilor economice, mai precis de la dinamicul management strategic la conceptiile actuale in acest domeniu si la managementul bazat pe cunoastere. Ceea ce se observa este faptul ca respectivele idei si metode enuntate sunt la fel de actuale si acum, bineinteles cu corectivele aduse de noile abordari interdisciplinare (in special in triunghiul economie-sociologie-psihologie).
Intalnim si lectii de antreprenoriat foarte utile, nu numai celor ce se pregatesc in domeniul managementului, ci oricui intentioneaza sa-si deschida sau sa cumpere o afacere, sa o conduca si sa o gestioneze in mod eficient.
Intreaga dezvoltare practica a teoriei deciziei s-a petrecut in jurul cazului ipotetic al unei firme producatoare a mai multor sorto-tipo-dimensiuni de fire si fibre textile. Consideram ca aici se putea micsora numarul de variante alese, situatie care, in decursul exemplificarii tuturor metodelor de aflare a variantei optime, in conditii de certitudine, risc, incertitudine, ambiguitate, a condus la un numar poate exagerat de mare de calcule si care au asigurat o oarecare scadere a capacitatii de sinteza si intelegere a mecanismului de catre cititor.
Pe de alta parte insa, incurajam o astfel de abordare multidimensionala a deciziei, care sa ne faca sa realizam cat de important este momentul sau procesul decizional in orice actiune umana (de natura economica, cu preponderenta).
Prof. univ. dr. Dumitru Bontas, Prorector Universitatea "George Bacovia” Bacau
ISBN: 978-973-709-401-8
An aparitie: 2008
Nr. de pagini: 224
Format: 17x24