Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Un alt mod de a invata marketing - Turkes, Mirela Catalina

Un alt mod de a invata marketing

Editura PRO UNIVERSITARIA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 2.8/7 (10 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Un alt mod de a invata marketing

Aceasta lucrare isi propune sa ofere o introspectie stimulativa in domeniul marketingului fiind destinata studentilor, masteranzilor dar si celor interesati sa dobandeasca notiuni generale in acest domeniu distinct al teoriei si practicii economice. Natura practica a textului are ca scop asigurarea unor notiuni generale privind marketingul si stimularea procesului de studiu pentru toti cei care doresc sa se implice in diferite activitati de marketing.

Intentia lucrarii este sa exploreze conexiunea dintre marketing si alte domenii distincte precum: comert, finante, contabilitate, economie, matematica etc., oferind numeroase beneficii celor preocupati de cunoasterea efectiva a acestor stiinte. Lucrarea este scrisa intr-un stil usor de citit, fiind accesibila oricarui student sau masterand. Aspectele teoretice sunt abordate pe scurt asigurand cititorului informatii clare si complete in domeniul marketingului. Continutul lucrarii aduce laolalta de partea teoretica numeroase aplicatii precum: probleme, analize si studii de caz.

Continutul este inovativ prin subiectele distincte abordate: analiza PEST, analiza concurentei, analiza pietei, matricea BCG, analiza SWOT si strategii de produs, strategii de pret, strategii de distributie si strategii de promovare. Speram sa obtineti noi cunostinte, deprinderi si sa parcurgeti cu placere si interes aceasta carte. Apreciem toate sugestiile primite de la cititori in legatura cu continutul lucrarii pentru imbunatatirea editiilor viitoare.

Detalii produs

Nr. pagini: 104

Format: A5

Anul aparitiei: 2016

Cartea "Un alt mod de a invata marketing ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Turkes, Mirela Catalina si a fost publicata la Editura PRO UNIVERSITARIA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Mirela Catalina Turkes

Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.