Descriere - Un alt mod de a invata marketing
Aceasta lucrare isi propune sa ofere o introspectie stimulativa in domeniul marketingului fiind destinata studentilor, masteranzilor dar si celor interesati sa dobandeasca notiuni generale in acest domeniu distinct al teoriei si practicii economice. Natura practica a textului are ca scop asigurarea unor notiuni generale privind marketingul si stimularea procesului de studiu pentru toti cei care doresc sa se implice in diferite activitati de marketing.
Intentia lucrarii este sa exploreze conexiunea dintre marketing si alte domenii distincte precum: comert, finante, contabilitate, economie, matematica etc., oferind numeroase beneficii celor preocupati de cunoasterea efectiva a acestor stiinte. Lucrarea este scrisa intr-un stil usor de citit, fiind accesibila oricarui student sau masterand. Aspectele teoretice sunt abordate pe scurt asigurand cititorului informatii clare si complete in domeniul marketingului. Continutul lucrarii aduce laolalta de partea teoretica numeroase aplicatii precum: probleme, analize si studii de caz.
Continutul este inovativ prin subiectele distincte abordate: analiza PEST, analiza concurentei, analiza pietei, matricea BCG, analiza SWOT si strategii de produs, strategii de pret, strategii de distributie si strategii de promovare. Speram sa obtineti noi cunostinte, deprinderi si sa parcurgeti cu placere si interes aceasta carte. Apreciem toate sugestiile primite de la cititori in legatura cu continutul lucrarii pentru imbunatatirea editiilor viitoare.