Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Tranzactii comerciale. Aplicatii si studii de caz - Mionel, Oana

Tranzactii comerciale. Aplicatii si studii de caz

Editura UNIVERSITARA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 7.0/7 (2 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Tranzactii comerciale. Aplicatii si studii de caz

In momentul in care ai atat de multe produse, atat de multe informatii disponibile la viteze atat de mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei si de a sesiza o oportunitate inainte de a o remarca altcineva scade din ce in ce mai mult. Acum, comerciantii trebuie sa recurga din ce in ce mai mult la toate trucurile pentru a gasi acel minuscul beneficiu care ar putea sa le aduca un avantaj fata de restul lumii.
In prezent, traim intr-o era in care Internetul defineste comertul, educatia si comunicatiile. In acest context, in lume vor exista doua tipuri de afaceri: afaceri prin Internet si afaceri anti-Internet.
Afacerile prin internet sunt acele afaceri care chiar pot fi facute prin Internet, incepand de la vanzarea de carte, pana la brokeraj si jocuri. Afacerile anti-Internet sunt acele afaceri care nu se pot derula prin Internet, cum ar fi tunsul sau producerea otelului.
Deoarece Internetul devine coloana vertebrala a comertului, educatiei si comunicatiilor globale, calitatea si sfera de aplicarea retelelor in cadrul tarilor vor fi hotaratoare in determinarea fortei lor economice. Microsoft masoara putere tarilor in functie de indicele numarul de computere pe cap de locuitor. In acest sens, cea mai mare crestere s-a inregistrat pentru Microsoft in Asia, mai precis in Coreea de Sud. Cresterea numarului de computere pe cap de locuitor atrage dupa sine ceea ce in prezent numim Evernetul, o lume in care suntem tot timpul online.
Detasarea Internetului de computerul personal sustine existenta Evernetului, putand astfel sa navigam prin ceasul purtat la mana, telefonul nelipsit din buzunar sau geanta sau prin alte instrumente de comunicare. Mergand pe acest drum, tarile sunt evaluate intr-o masura tot mai mare in functie de cat de aproape sunt de conectarea universala, de cat de aproape sunt de momentul cand toti locuitorii vor fi tot timpul online, indiferent unde s-ar afla si de cat de bogata este paleta de servicii pe care le ofera Evernetului (cursuri online oferite de univestitati si alte organizatii si institutii specializate, instrumente de comunicare comode si multifunctionale, astfel incat oamenii sa le ia cu ei tot timpul).
Desi Evernetul este important, foarte important este si cat de bine si cat de creativ utilizeaza tarile si companiile Evernetul. Din acest punct de vedere se disting tari/companii "modelatori" si tari/companii "adaptatori".
Modelatorii sunt acele companii tari/companii/ militanti care definesc regulile si interactiunile ce vor guverna o anumita activitate in aceasta lume a Evernetului, indiferent daca este o activitate ce aduce profit, provoaca un razboi, convinge un guvern sau o corporatie sa respecte drepturile omului.
Adaptatorii sunt acele companii care se adapteaza la regulile si cadrul interactiunii modelate de altii si invata sa profite de ele construind propriul adapost confortabil.
Modelatorii si adaptatorii pot influenta comportamentul sau obiceiurile de cumparare ale unui numar urias de oameni de la un capat la celalalt al lumii. Un exemplu de bun modelator in domeniu economic este eBay. Acest site a aparut din senin si in trei ani a creat un nou set de reguli si forme de interactiune prin care consumatorii pot cumpara si vinde diverse lucruri pe World Wide Web.

Detalii produs

Nr. pagini: 134

Anul aparitiei: 2018

in colectia STIINTE ECONOMICE Cartea "Tranzactii comerciale. Aplicatii si studii de caz ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Mionel, Oana si a fost publicata la Editura UNIVERSITARA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia STIINTE ECONOMICE

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.