Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

The marketing of war. A sociological approach - Panzaru, Ciprian

-25%
The marketing of war. A sociological approach

Editura PRO UNIVERSITARIA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 29.12 - Luni, 30.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Duminică, 29.12 - Luni, 30.12
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 29.12 - Luni, 30.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Duminică, 29.12 - Luni, 30.12
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 30.12 - Marți, 31.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 8 Lei

Ajunge: Luni, 30.12 - Marți, 31.12
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 29.12 - Luni, 30.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 30.12 - Marți, 31.12
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 29.12 - Luni, 30.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Duminică, 29.12 - Luni, 30.12
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 29.12 - Luni, 30.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Duminică, 29.12 - Luni, 30.12
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 30.12 - Marți, 31.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 8 Lei

Ajunge: Luni, 30.12 - Marți, 31.12
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 29.12 - Luni, 30.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 30.12 - Marți, 31.12
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 2.0/7 (4 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 21,00 Lei 15,75 Lei economisesti: 5.25 Lei
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - The marketing of war. A sociological approach

This book is an analytical and full of substance approach to a complex issue, placed in the security and national defence and economic fields, starting from the premise that war increasingly has its major determination in the economic rather than the political, from preparation to completion, especially in the post-conflict phase. In this respect, present and future concerns on war strategy and strategic marketing planning are processed and developed boldly and with some arguments of necessity and utility, among them certainly existing procedural and action similarity nationally and elsewhere; thus, in the 21st century, the war effective practice frequently, but tacitly, uses marketing, and, in the particularly complex and dynamic context of international relations, increasingly more focused on delivering security architectures in globalisation, marketing can easily be transformed into war. Who does not understand that, technically and technologically, war this century began to be privatised, thus no longer allowing the possibility of dying honourably for one's country, out of the lack of compatible confrontation, will never understand that within the correlation analysed in this paper we are dealing with an upper management, called by myself in another paper "strategic art”. Thus, the thesis' content strongly requires both its basic performance, i.e. the war marketing, and the other correlation facet – of course, the marketing war – namely, war as a marketing tool in the procedural and organic performance of globalisation.

Detalii produs

Nr. pagini: 166

Format: Academic

Anul aparitiei: 2013

Cartea "The marketing of war. A sociological approach ". face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Sociologie a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Panzaru, Ciprian si a fost publicata la Editura PRO UNIVERSITARIA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.