Descriere - The Luxury Book. Cum se construieste un brand de lux
In ultimii 20 de ani, au fost publicate numeroase carti despre domeniul luxului, intr-o varietate de limbi, iar motivul este evident: industria luxului se extinde rapid, atat in randul noilor clienti de pe pietele bine stabilite, cat si in acele tari in care, pana de curand, piata de lux a fost slab dezvoltata sau chiar inexistenta.
Cererea – in crestere – pentru produse si servicii de lux se resimte deosebit de puternic in moda, cosmetice si parfumuri, bijuterii si ceasuri, bauturi spirtoase, precum si in gastronomie. Informatii regasite in The Luxury Book, primul manual din Romania despre industria luxului publicat in urma cu 8 ani.
O editie adaugita si imbunatatita se impunea nu doar fata de noul profil al consumatorului si de noile canale prin care acesta este conectat la brand-urile favorite, ci in special fata de sustenabilitate, o datorie morala comuna spre care, treptat, intreaga societate se obliga in numele unui vitor echitabil.
Cea de-a doua editie, The Luxury Book – Cum se construieste un brand de lux, este structurata in noua capitole ce exploreaza universul luxului, produsul si serviciile de lux, industriile sectorului, profilurile de consumatori pe care ii atrage, constructia brandurilor, cominicarea, angajamentul catre sustenabilitate, particularitatile canalelor sale de distributie si un ghid practic pentru sustinerea in vanzari. Editia adaugita si imbunatatita a The Luxury Book, este asadar dedicata atat profesionalistilor din industrie, cat si viitoarelor talente ce-i vor perpetua magia.