Descriere - Teste de economie pentru bacalaureat si admiterea in facultate (clasa a XII-a)
Conceputa in conformitate cu exigentele actuale ale programei scolare de economie, lucrarea constituie un instrument indispensabil celor care se pregatesc pentru examenul de bacalaureat si cel de admitere in invatamantul superior economic si juridic . Partea intai, organizata pe capitole si teme, cuprinde teste grila si probleme cu grade diferite de dificultate. Pentru fiecare tema sunt formulate teste grila cu o singura varianta corecta, care contin cunostinte economice de baza din toate manualele aprobate de Ministerul Educatiei si Cercetarii. Aceste teste grila vizeaza legi economice, corelatii cauza-efect, interdependente, deprinderi de gandire economica, precum si capacitatea de a intelege, ordona si combina informatiile, de a da raspunsuri bazate pe logica, si nu pe jocul intuitiei. Partea a doua cuprinde raspunsurile si rezolvarile de probleme necesare verificrii si orientarii in studiu, iar partea a treia este consacrata anexelor cu formule si scheme. Folosirea acestei lucrari va creste substantial sansa de reusita la examenele de bacalaureat si de admitere la facultatile care le pretind candidatilor o pregatire economica.
Cuprins:
- Partea intai: Teste grila si probleme
1. Ce este economia?
2. Consumatorul
3. Producatorul
4. Piata
5. Principalele piete
6. Economia nationala
7. Integrarea economica
- Partea a doua: Raspunsuri si rezolvari
- Partea a treia: Anexe cu formule si scheme.
ISBN: 9738289823
Cartea "Teste de economie pentru bacalaureat si admiterea in facultate (clasa a XII-a) ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Voicu, Maria si a fost publicata la Editura HUMANITAS EDUCATIONAL
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.