Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a - Schiffman, Stephan

Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a

Editura BUSINESSTECH


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 3 zile lucratoare.
Apreciere: 5.2/7 (6 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 3 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a

Parerea specialistilor despre - Tehnici de abordare telefonica in vanzari:

" O solutie simpla, dar impresionanta recomandata tuturor agentilor de vanzari."

- Emily A. Barnes, manager instruire, (MCI/Worldcom)

" Tehnicile de abordare telefonica propuse de Schiffman pot fi aplicate in situatii reale: sistemul sau este foarte practic pentru companiile din intreaga lume."

- Steven T. Van Dorselaer, vicepresedinte (Sprint Business)

Prezentare: La inceputul seminariilor, rostesc de obicei urmatoarea fraza:"Cand Dumnezeu a vrut sa ii pedepseasca pe vanzatori, a inventat abordarea telefonica". Aceasta rezuma de fapt ceea ce simt-si poate ce simti si tu-in legatura cu telefonul de abordare. Tu, si numai tu, poti transforma "pedeapsa" intr-o ocazie favorabila- incepand sa folosesti tehnicile pe care le-am elaborat si scenariile oferite in aceasta lucrare.
Vei vedea ca eu am abordat intr-un mod complet diferit procesul de vanzare, si acesta este unul dintre motivele pentru care aceasta carte a avut un asemenea succes de-a lungul timpului.

Te sfatuiesc sa citesti cartea in intregime si sa nu spui:" Asta nu va da rezultate in cazul meu", dupa numai cateva pagini. Acest program a dat rezultate in cazul a peste 50000 de persoane pe care compania mea le-a instruit direct de-a lungul ultimilor ani. Si va da rezultate si in cazul tau daca ai curajul sa iti acorzi aceasta sansa.

Regulile nu sunt deloc complicate. Iata-le:

- Termina de citit cartea inainte de a emite pareri asupra materialului.
- Nu respinge ideile doar pentru ca suntem noi.
- Incepe sa implementezi planul recomandat in cel mult 72 ore de la terminarea cartii.
- Pune planul in aplicare in cel putin 21 de zile".

Este garantata imbunatatirea rezultatelor abordarilor telefonice pentru stabilirea intalnirilor de vanzari.In caz contrar, veti primi banii inapoi (detalii in paginile cartii).

Despre autor:

Stephan Schiffman a instruit mai bine de 450000 de agenti de vanzari care lucreaza pentru companii precum AT&T Information System, Chemical Bank , Manufacturer"s Hanover Trust, Motorola si US Healthcare. Stephan Schiffman, presedinte al DEI Management Group, este autorul cartilor Closing Techniques( That Really Work!), The 25 Sales Habits of Highly Successful Salespeople si The Most Common sales Mistakes and How to avoid Them ultimele doua editate in limba romana de Business Tech International Press, in anul 1998) si al multor altor carti foarte apreciate in comunitatea de vanzatori din intreaga lume.



Anul aparitiei: 2008
Nr. pagini: 158

Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a
Cartea "Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Schiffman, Stephan si a fost publicata la Editura BUSINESSTECH Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Prezentare video - Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a

Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a

Alte carti de la editura BUSINESSTECH

Editura BUSINESSTECH. Carti de la editura BUSINESSTECH. Cartile BusinessTech sunt consilieri experti in putere, control, profit. In plus, fiecare strange cate o viata de experiente remarcabile. 3 motive ca sa le cumperi: Autorii: - sunt practicieni desavarsiti cu rezultate masurabile in milioane de dolari, renumiti pentru talentul lor de a accelera cresterea personala si profesionala a celor care le citesc cartile si pentru rezultatele pe care acestia le obtin cartile: - au fost elogiate in celebre ziare si reviste, iar milioanele de exemplare vandute in zeci de limbi arata ca strategiile si solutiile prezentate functioneaza in orice cultura cititorii: - sunt romani care indraznind sa puna in practica informatiile din cartile BTI si-au construit afaceri cu profituri spectaculoase sau activeaza cu succes in mediul public ori in companii private, in mari corporatii sau in mici afaceri BENEFICII: - sa vinzi mai bine - sa conduci mai bine - sa fii cunoscut mai bine - sa-ti valorifici potentialul - sa te organizezi mai bine

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.