Descriere - Tehnici comerciale moderne - Marketingul spatiilor de vanzare
Cuprins:
Cuvant introductiv (p5)
1. Abordari tehnologice si de marketing in comercializarea marfurilor (p9)
2. Localizarea, dimensionarea si profilarea judicioasa a magazinelor - premise ale reusitei in competitia spatiala a detailistului (p40)
3. Amenajarea magazinului - probleme, principii, tehnici (p80)
4. Oferta magazinului - forme moderne de prezentare si gestionare a ofertei (p99)
5. Forme modene de vanzare si sisteme de decontare a cumparaturilor (p133)
6. Progrese tehnologice in sfera transporturilor marfurilor si a depozitelor comerciale (p155)
7. Noi orizonturi ale tehnicilor de comercializare a marfurilor in pragul unui nou mileniu (p166)
Index in nume (p172)
Contents (p175)
Descriere:
In cartea de fata sunt abordate, intr-o viziune complexa integratoare, unele din cele mai importante probleme specifice distributiei bunurilor de consum in ultima etapa, cruciala, a acestui proces, respectiv a contactului nemijlocit, la punctul de vanzare, al bunurilor cu consumatorii finali.
Prin modul in care a fost conceputa si structurata, lucrarea se adreseaza in primul rand studentilor din anii superiori ai invatamantului economic de specialitate, universitar si postuniversitar - indeosebi pentru specializarile comert si marketing - si, deopotriva, comerciantilor, tuturor celor implicate sub diverse forme si diferite niveluri in sfera distributiei bunurilor de consum. Tuturor li se ofera un set de concepte si tehnici inovatoare, in general instrumente specifice marketingului modern, care alcatuiesc un ghid teoretic si practic foarte util competitia genarata de economia de piata.
ISBN: 973-9021-46-8
Pagini: 176