Descriere - Taf si misterul din piatra (Edu App)
Contine aplicatie cu activitati multimedia
Taf este un baietel vesel si curios, care adora sa mearga la gradinita. Ii place sa se joace cu colegii sai, sa modeleze plastilina si sa deseneze. E pasionat de pietre si are o colectie impresionanta de roci. Intr-una din zile insa, are parte de o mare surpriza: pe marginea apei gaseste un ou mare, oval si stralucitor. Il pune repede in ghiozdan si alearga spre casa. Deodata, coaja incepe sa se crape si se ivesc doi ochi mari si mirati. Baietelul il imbratiseaza pe noul sau prieten si-i pune nume Roc.
De aici incep adevaratele aventuri fiindca Roc porneste sa-si caute familia la gradina zoologica, la ferma, in padure, chiar si la tarmul oceanului.
Pachetul educational ”Taf si misterul din piatra” se adreseaza prescolarilor din grupele mica si mijlocie si cuprinde o revista cu activitati edu-distractive (56 de pagini) si autocolante, precum si o aplicatie digitala (26 de animatii si 20 de jocuri educative si distractive).
Intreg continutul educational ruleaza pe Windows si Android (versiunea minima 4.4) si poate fi vizualizat GRATUIT descarcand versiunea DEMO si introducand codul de acces din revista (coperta fata verso).
CUPRINS
Capitolul 1 – La gradina zoologica
Educarea limbajului: Cuvantul si propozitia (adjectivul – forma, culoare, caracteristici), interjectiile, singularul si pluralul substantivelor;
Activitate matematica: Relatiile spatiale intre multimi (pe/ sub, jos/ sus, in fata/ in spate, langa, afara/ inauntru), relatiile de ordine intre elementele unei multimi (mare/ mic, lung/ scurt), formele geometrice (cerc, patrat, triunghi), multimile (formarea multimilor de elemente dupa atribute cunoscute, formarea multimilor cu mai multe, cu mai putine si cu tot atatea elemente).
Capitolul 2 - La ferma. Animale care isi hranesc puii cu lapte
Activitate matematica: Multimile (formarea multimilor de elemente dupa atribute cunoscute), familiarizarea cu numerele naturale 1-3, scrierea elementelor unei multimi (ordonarea unui sir prin alternare si regula de ordonare a unui sir);
Cunoasterea mediului: Hrana (clasificarea alimentelor de baza dupa provenienta si mod de folosire, diferentierea lor dupa unele aspecte caracteristice: gust, miros, culoare), aspecte ale naturii (clasificarea plantelor dupa anumite criterii, folosirea corecta a unor notiuni: copac, pom, fructe, legume; observarea procesului de crestere a plantelor si inregistrarea procesului in legatura cu aceasta activitate);
Educarea limbajului: Cuvantul (sesizarea prezentei sau absentei unui element intr-o multime), formularea de propozitii (exprimarea corecta din punct de vedere gramatical), limbajul nonverbal (exprimarea emotiilor), jocul de rol.
Capitolul 3 – Pasari de la ferma (gaina, cocos, rata, strut, paun, gascan, curcan)
Activitate matematica: Multimile si familiarizarea cu numerele naturale 1-3, scrierea elementelor unei multimi (ordonarea unui sir prin alternare si regula de ordonare a unui sir);
Cunoasterea mediului: Familia si viata de familie (incaperile locuintei si destinatia lor), obiectele de vestimentatie (denumirea obiectelor de imbracaminte si caracteristicile acestora), hrana (clasificarea alimentelor dupa modul de pastrare si de consum);
Educatie pentru societate: Educatie socio-emotionala (recunoasterea si exprimarea emotiilor, intelegerea emotiilor prin empatie).
Capitolul 4 – In padure
Activitate matematica: Multimile (formarea multimilor de elemente dupa atribute cunoscute, corespondenta intre multimi), familiarizarea cu numerele naturale 1-3;
Educarea limbajului: Intelegerea unui text (audierea unei lecturi dupa imagini), comunicarea orala (formularea de propozitii si dramatizarile);
Educatie pentru societate: Educatie ecologica (educarea unei atitudini pozitive fata de mediu, poluarea si distrugerea mediului), educatie socio-emotionala (intelegerea emotiilor prin empatie).
Capitolul 5 - Comoara din ocean
Activitate matematica: Relatiile de ordine intre elementele unei multimi (mare/ mic, lung/ scurt), familiarizarea cu numerele naturale 1-3;
Educarea limbajului: Intelegerea unui text (audierea unei lecturi dupa imagini), comunicarea scrisa (imaginile / propozitiile eliptice);
Educatie pentru societate: Educatie ecologica (colectarea selectiva a deseurilor reciclabile).
CERINTE DE SISTEM
MINIME
Sistem de operare: Windows 7/ 8.1/ 10/ 11
Procesor: Intel Core i5 generatia 2/AMD FX-8100
Memorie RAM: 2 GB
Placa video: NVIDIA GeForce seria 400 GTX/ AMD Radeon HD seria 7000
Spatiu pe hard disk: 500 MB spatiu liber
Rezolutie: 1280x720
Sistem compatibil DirectX 11
RECOMANDATE
Sistem de operare: Windows 7/ 8.1/ 10/ 11
Procesor: Intel Core i5 generatia 4 sau mai nou/ echivalent
Memorie RAM: 4 GB
Placa video: NVIDIA GeForce seria 600 GTX
Spatiu pe hard disk: 500 MB spatiu liber
Rezolutie: 1920x1080
Sistem compatibil DirectX 12