Descriere - Super aventura programarii cu Scratch! Invata sa programezi creand jocuri cool! (Versiunea 2)
"In timp ce citesti aceasta carte, lasa-ti imaginatia sa zboare. Ce vei crea cu Scratch?" (din Cuvant inainte, de Mitchel Resnick, creatorul lui Scratch)
Benzi desenate! Jocuri! Programare!
Scratch este un limbaj de programare educational foarte popular utilizat de milioane de utilizatori incepatori in clasa sau acasa pe tot globul. Prin tragerea si alaturarea unor blocuri colorate de instructiuni, copiii pot invata concepte fundamentale de programare si pot realiza jocuri si animatii distractive. Cea mai recenta versiune, Scratch 2, aduce limbajul direct in fereastra browser-ului web, fara a mai fi nevoiti sa-l descarcati pe PC.
In "Super Aventura Programarii cu Scratch!", copiii invata notiuni elementare de programare in timp ce isi creeaza propriile jocuri video. Vor realiza proiecte inspirate din jocuri clasice de tip arcade care pot fi programate (si jucate!) intr-o dupa-amiaza. Cu rabdare, codul este explicat pas cu pas, alaturi de tot felul de provocari distractive pe care copiii le vor indragi.
Aceasta carte colorata atractiv faciliteaza asimilarea rapida a unor concepte esentiale, cum ar fi variabilele, subrutinele si controlul fluxului de date. Continand idei de jocuri pe care copiii vor fi mandri sa le arate tuturor, "Super Aventura Programarii cu Scratch!" devine un instrument educational perfect pentru micii incepatori.
Despre autor. The LEAD Project reprezinta o initiativa educationala care incurajeaza dezvoltarea gandirii creative prin utilizarea tehnologiei.
Creat de Federatia Grupurilor Tinere din Hong Kong in colaborare cu MIT Media Lab, acest proiect promoveaza dezvoltarea unui spirit inovativ si ajuta tinerii sa dobandeasca abilitati tehnologice desavarsite.
CUVANT INAINTE
Scratch este mai mult decat o aplicatie software. Este o parte dintr-o misiune educationala internationala. Am creat Scratch pentru a ajuta tinerii sa se pregateasca pentru viata in societatea care se schimba rapid. In timp ce tinerii creeaza proiecte Scratch, ei nu invata numai cum sa scrie programe pe calculator. Ei invata sa gandeasca creativ, sa fie motivati sistematic si sa munceasca in colaborare - aptitudini esentiale pentru a avea succes in lumea de azi.
A fost palpitant de vazut toate modurile creative in care tinerii folosesc Scratch. Pe site-ul Scratch (http: / / scratch. mit. edu) tinerii din intreaga lume impartasesc o varietate de proiecte creative: povestiri animate, jocuri de aventura, tutoriale interactive, tururi virtuale cu ghid, experimente stiintifice, newslettere online si mult mai multe. Scratch este un mediu digital unde tinerii se pot exprima creativ - si, pe parcursul procesului, sa se dezvolte ca si ganditori creativi.
Super aventura programarii cu Scratch! va ajuta la initierea multor tineri in posibilitatile creative ale lui Scratch. Cartea dezvolta una dintre cele mai inovative si productive initiative Scratch, organizate de Federatia Grupurilor de Tineret din Hong Kong. Sunt incantat ca ideile si activitatile lor sunt acum disponibile pentru profesori, parinti si copii din intreaga lume.
In timp ce citesti aceasta carte, lasa-ti imaginatia sa zboare. Ce vei crea cu Scratch?
Bucurati-va de aventura!
Profesor Mitchel Resnick Director MIT Echipa Scratch MIT Media Lab
CUVANT INAINTE DE PROFESOR MITCHEL RESNICK NOTA DE MULTUMIRE DIN PARTEA
DR. ROSANNA WONG YICK-MING NOTA PENTRU PARINTI SI PROFESORI SA CUNOASTEM PERSONAJELE
LECTIA 1: MERGAND PE O RAZA DE SOARE
Sa il cunoastem pe Scratch! Vom invata de asemenea despre sprite-uri si coordonate.
LECTIA 2: PATRUNDEREA IN SPATIU
Aici veti crea primul vostru joc.Veti invata cum sa creati costume noi si sa programati miscarile, reactiile si efectele sonore ale sprite-ului.
LECTIA 3: CAZUT IN CAPCANA ZAMBETULUI MONA LlSEI 51 In timp ce creati acest joc care are doua parti, veti invata cum sa controlati cursul unui proiect Scratch. Veti vedea cum veti putea tine scorul folosind variabile si cum sa mentineti ordinea in cadrul jocului folosind conexiuni.
LECTIA 4: APARAND CENTRUL DE DATE DIN HONG KONG 61 Veti invata cum sa controlati sprite-ul cu ajutorul mouse-ului, sa programati obiectele sa se loveasca pentru a reveni inapoi si multe altele.
LECTIA 5: LOVITURA DE PENAL TY IN IPANEMA
Veti programa un joc de fotbal cu un sistem de tinte, cateva reguli legate de acestea, efecte sonore interactive si un fundal animat.
LECTIA 6: CURSA NEBUNEASCA A LUI SCRATCHY
Veti invata cum sa creati un joc interesant cu o masina, cum sa programati miscari complexe pentru sprite-uri si cum sa faceti ca fundalul sa se schimbe la un anumit moment.
LECTIA 7: COMORILE PIERDUTE DIN GIZEH
In aceasta aventura Egipteana veti crea un labirint cu un gardian, capcane si comori.
LECTIA 8: CURSA VRAJITORULUI
Cand creati acest joc veti invata cum sa redati muzica si sa realizati un fundal animat.
LECTIA 9: BATALIA FINALA IN SPATIUL INTUNECAT
Va trebui sa va folositi toate cunostintele pe care le-ati acumulat pana acum realizand acest joc de lupta incitant. Veti crea doua personaje cu miscari unice de lupta, cu contor pentru vieti si multe altele.
LECTIA 10: EPILOG
CATEVA GANDURI DE INCHEIERE DE LA EDMOND KIM PING HUl
RESURSE ONLINE
Format: 16.5 x 23.5 (full color)
Autor(i): The LEAD Project
Nr. pagini: 160
Cartea "Super aventura programarii cu Scratch! Invata sa programezi creand jocuri cool! (Versiunea 2) ". face parte din
categoria carti >>
- - a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre *** si a fost publicata la Editura LS INFO-MAT
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.