Descriere - Strategii de invatare eficienta la clasele II-IV - Maria Manuela Cojocaru (Editia a II-a)
Cuprins:
Introducere
Capitolul I. Caracterizarea psiho-pedagogica a scolarului de clasa a II- a - a IV- a
Dezvoltarea fizica si psihica generala
Dezvoltarea proceselor de cunoastere
Afectivitatea si caracteristicile ei
Vointa si ansamblul activitatii
Problemele personalitatii
Capitolul II. Instruirea scolara eficienta
1. Invatarea. Orientari contemporane in teoria si practica invatarii scolare
2. Tipuri de invatare
3. Conditiile interne si externe ale invatarii scolare eficiente
4. Analiza unei strategii de invatare eficienta
Metode
Capitolul III. Coordonate metodologice ale cercetarii aplicative
1. Obiectivele cercetarii si ipoteza de lucru
2. Metodica cercetarii a) esantionul experimental si martor b) etapele cercetarii c) metodele de cercetare, tehnicile utilizate
3. Strategii de invatare eficienta la obiectul (matematica, geografie) a) evaluarea initiala a cunostintelor, deprinderilor, capacitatilor elevilor b) evaluarea finala
Concluzii
Anexe
Bibliografie
Nr. de pagini : 78
Anul aparitiei : 2018