Descriere - Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic
Esenta unei comunicari optime – in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea de reactii imediate, care pot fi valorizate practic in medii specializate (in cazul de fata, cabinetul sau clinica stomatologica) – este interactiunea rapida, nemijlocita si eficienta. Inca din Antichitate, filosoful si matematicianul Pitagora proclama "Nu spune putin in vorbe multe, ci mult in vorbe putine!”, consfintind valoarea mesajului simplu, deloc complicat, insa pertinent, functional, apt sa surclaseze emotiile, fricile si posibila neincredere a pacientului. Medicul "cu maini de aur” dublat de un bun comunicator nu mai este doar un practician care se foloseste terapeutic de durere pentru rezolvarea unei probleme stomatologice, ci un prieten omologat alaturi de care se depaseste o criza de sanatate, un mic sau mare impas existential. Specialistul in medicina dentara nu este doar un practician performant al meseriei sale, nu livreaza doar tratamente, interventii si alte servicii medicale de specialitate cu efect imediat, ci – folosindu-se creativ de variatele mijloace de comunicare – poate deveni si un abil "creator de lucruri din cuvinte” sau, in sens larg, din emotii si sentimente.
Numar pagini: 128
Format: 13x20
An aparitie: 2021