Descriere - Strategia universitatii: metodologii si studii de caz
In anul 2006, Biroul Senatului Academiei de Studii Economice din Bucuresti a simtit nevoia lansarii unui proiect de cercetare care sa defineasca Strategia 2007-2014 pentru universitate. S-a solicitat abordarea tuturor activitatilor si structurilor programelor de invatamant, cercetarea, organizarea, activitatea sociala, de patrimoniu si financiara etc.
Tema de cercetare a fost subiectul unei competitii interne de proiecte si a fost castigata de catre un colectiv coordonat de prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu. Pentru elaborarea lucrarii, autorii, cu mare experienta in domeniu, au realizat studii si au elaborat concepte si instrumente, printr-o abordare multidimensionala a comunitatii academice.
Deoarece se doreste a fi o monografie, lucrarea ne introduce in lumea universitara, in istoria si zbaterile sale generate de dorinta crearii spatiului intelectual comun european.
Colectivul de autori a avut rabdarea ca experienta lor sa se concretizeze intr-o metodologie de realizare a strategiei unei universitati care sa se constituie intr-un model demn de a fi replicat. Mai mult, se propun diverse studii de caz care valideaza, prin prisma celor mai bune practici, metodologia propusa.
Lucrarea reprezinta pionierat in literatura de specialitate din Romania si poarta girul unei inalte competente stiintifice.
Prof. univ. dr. Ion Gh. Rosca, Rectorul Academiei de Studii Economice din Bucuresti
SBN: 978-973-709-356-1
An aparitie: 2007
Nr. de pagini: 320
Format: 14x20