Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Stereotipuri de gen in discursul publicitar: o incursiune in patriarhatul mediatic - Coman, Alina

Stereotipuri de gen in discursul publicitar: o incursiune in patriarhatul mediatic

Editura ECONOMICA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 21.02 - Sâmbătă, 22.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 22.02 - Duminică, 23.02
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 22.02 - Duminică, 23.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 22.02 - Duminică, 23.02
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 22.02 - Duminică, 23.02
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Duminică, 23.02 - Luni, 24.02
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 22.02 - Duminică, 23.02
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 23.02 - Luni, 24.02
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 24.02 - Marți, 25.02
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 21.02 - Sâmbătă, 22.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 22.02 - Duminică, 23.02
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 22.02 - Duminică, 23.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 22.02 - Duminică, 23.02
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 22.02 - Duminică, 23.02
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Duminică, 23.02 - Luni, 24.02
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 22.02 - Duminică, 23.02
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 23.02 - Luni, 24.02
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 24.02 - Marți, 25.02
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat

Descriere - Stereotipuri de gen in discursul publicitar: o incursiune in patriarhatul mediatic

Disputa ancestrala dintre femei si barbati genereaza in planul practicilor sociale si a conditiei psihologice a individului consecinte diferite. Daca barbatii zambesc atunci cand discuta despre acest subiect, femeile sfarsesc prin a se resemna.

In lipsa unor cunostinte solide de istorie, antropologie, psihologie, sociologie, in fata unor argumente de genul "barbatii sunt mai destepti sau mai puri” si "femeile nu castiga destul pentru ca nu sunt destepte” omul de rand ramane fara replica. Cu alte cuvinte, se raporteaza la aceste prescriptii axiomatic.

Intentia mea a fost sa desconspir discursul patriarhal instrumentat la nivel macrosocial in mentinerea genului ca si constructie culturala, artificiala, nenaturala. Am explorat famila, ca incubator al identitatii de gen, scoala ca spatiu aservit societatii patriarhale intr-o maniera implicita, ascunsa. Biserica, cea care a formulat in mare parte dogmele religioase privind impuritatea femeii negandu-i acesteia accesul la gratia divina, cea care conserva pana si in zile noastre legitimari ale inegalitatilor de gen. In fine, mass-media, discursul cu cele mai variate continuturi informationale aservite insa criteriului mercantil.

Lectura lucrarii pune la dispozitie un traseu organizat de identificare a celor mai diverse practici de socializare a genului. Viziunea de ansamblu pe care o propune clarifica distinctia esentiala natural-cultural care sta la baza oricarei polemici pe tema genului.

Conservarea stereotipurilor de gen este intretinuta si de unul dintre cele mai fascinante discursuri ale societatii contemporane – publicitatea, cea care manipuland imaginile si cuvintele se joaca cu mintea oamenilor creand dorinte care prin defintie nu mai pot ajunge la saturatie.

Le-am identificat si pe acestea si, cum era firesc, am facut o incursiune in perceptiile publicului asupra stereotipurilor de gen din reclame. Acum ne intoarcem la primul paragraf care pozitioneaza asimetric zambetul barbatului si resemnarea femeii. Radiografiind publicitatea inclusiva pentru discriminarile de gen, am formulat si un diagnostic. Discursul publicitar dimensioneaza o forma noua a patriarhatului, accea in care femeia este inegala barbatului dar intr-o acceptanta infinita, cu zambetul pe buze. Iata de ce publicitatea este in zilele noastre mai subversiva pentru conditia femeii cum nu a fost nici o alta institutie sociala in istorie.

Tributara unei circularitati sistemice, socializarea genului se reproduce de la sine si publicitatea contribuie la acest proces.

Autoarea

Detalii produs

Editura: ECONOMICA

Nr. pagini: 248

Format: 17x24

Anul aparitiei: 2005

Cartea "Stereotipuri de gen in discursul publicitar: o incursiune in patriarhatul mediatic ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Coman, Alina si a fost publicata la Editura ECONOMICA Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 100 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Alina Coman

Tehnici de comunicare
PRP: 29,90 Lei  25,42 Lei

Alte carti de la editura ECONOMICA

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.