Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Statistica in turism 2005. Teorie si aplicatii - Nicoleta Petcu - Petcu, Nicoleta

-35%
Statistica in turism 2005. Teorie si aplicatii - Nicoleta Petcu

Editura ALBASTRA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 16.11 - Duminică, 17.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 16.11 - Duminică, 17.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Duminică, 17.11 - Luni, 18.11
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 16.11 - Duminică, 17.11
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 18.11 - Marți, 19.11
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 16.11 - Duminică, 17.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 16.11 - Duminică, 17.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Duminică, 17.11 - Luni, 18.11
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 16.11 - Duminică, 17.11
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 18.11 - Marți, 19.11
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.
Apreciere: 3.7/7 (6 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 32,00 Lei 20,80 Lei economisesti: 11.2 Lei
Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare

Comanda rapid 

operator disponibil

Comanda Rapid

Descriere - Statistica in turism 2005. Teorie si aplicatii - Nicoleta Petcu

Recomand aceasta carte, in primul rand, studentilor din invatamantul superior economic, precum si economistilor care sunt interesati in cunoasterea si folosirea corecta, cu discernamant a metodelor statistice, a metodologiilor de elaborare a indicatorilor in statistica micro si macro economica.Structurata in doua parti, cartea ofera celor interesati modele teoretice necesare unei cercetari statistice, precum si posibilitatea aplicarii lor in domeniul turismului, fenomen caracteristic civilizatiei actuale.

Cuprins :

Partea I   METODE STATISTICE. ASPECTE TEORETICE

 

1.  STATISTICA DESCRIPTIVA

1.1. Obiectul si metoda statisticii, relatiile cu celelalte stiinte      

1.2. Concepte de baza folosite in statistica

1.3. Indicatori statistici                      

1.3.1. Functiile indicatorilor statistici                              

1.3.2. Clasificarea indicatorilor statistici                         

1.3.3. Indicatori statistici calculati sub forma de marimi relative 

1.4. Analiza seriilor de repartitie                       

1.4.1. Indicatori de nivel si frecvente ai seriilor de repartitie                       

1.4.2. Indicatorii tendintei centrale                  

1.4.2.1. Marimile medii                       

1.4.2.2. Valori medii de pozitie sau de structura

1.4.3. Indicatorii variatiei                   

1.4.3.1. Indicatorii simpli ai variatiei                 

1.4.3.2. Indicatorii sintetici ai variatiei                             

1.4.3.3. Media si dispersia caracteristicii alternative     

              

2. SONDAJUL STATISTIC                            

2.1. Necesitatea folosirii sondajului statistic in studiul fenomenelor social-economice                         

2.2. Notiuni specifice sondajului statistic                      

2.3. Procedee de selectie folosite pentru constituirea esantionului           

2.3.1. Procedeul tragerii la sorti                        

2.3.2. Procedeul tabelului cu numere intamplatoare                      

2.3.3. Selectia mecanica

2.4. Construirea bazei de sondaj                      

2.5. Erorile cercetarii prin sondaj                      

2.5.1. Erori efective. Verificarea reprezentativitatii esantionului 

2.5.2. Eroarea medie probabila si eroarea limita

2.6. Tipuri de sondaj intalnite in practica statistica

2.6.1. Selectia intamplatoare simpla

2.6.2. Selectie tipica (stratificata)                     

2.6.3. Selectia de serii

              

3. ANALIZA EVOLUTIEI FENOMENELOR IN TIMP

3.1. Notiuni, particularitati                

3.2. Indicatorii statistici utilizati in prelucrarea seriilor cronologice

3.2.1. Indicatorii absoluti care caracterizeaza seriile cronologice

3.2.2. Indicatorii relativi ai seriilor cronologice                              

3.2.3. Indicatorii medii ai unei serii cronologice                             

3.2.4. Particularitati ale prelucrarii seriilor cronologice de momente           

3.3. Ajustarea seriilor cronologice                   

3.3.1. Ajustarea pe baza mediilor mobile                         

3.3.2. Ajustare pe baza sporului mediu                           

3.3.3. Ajustarea pe baza indicelui mediu de dinamica

3.3.4. Ajustarea prin metoda celor mai mici patrate                       

3.4. Masurarea oscilatiilor sezoniere               

3.4.1. Calculul sezonalitatii folosind metoda mediilor aritmetice 

3.4.2. Calculul sezonalitatii pe baza datelor ajustateprin metoda celor mai mici patrate                          

3.5. Folosirea datelor statistice pentrufundamentarea calculelor de prognoza

 

4. SISTEMUL DE INDICATORI STATISTICI CE CARACTERIZEAZA ACTIVITATEA DE TURISM                           

4.1. Particularitatile elaborarii indicatorilor turismului                  

4.2. Indicatori la nivel macroeconomic                            

4.2.1. Capacitatea de cazare turistica

4.2.2. Circulatia turistica

4.2.3. Indicatori financiari                  

4.3. Indicatori statistici ce reflecta activitatea la nivelul societatilor turistice

4.3.1. Indicatorii cererii turistice                       

4.3.2. Indicatorii ofertei turistice                      

4.3.3. Indicatorii relatiei cerere - oferta

4.3.4. Indicatorii rezultatelor valorice                              

4.3.5. Indicatorii potentialului turistic al pietelor                           

4.3.6. Indicatorii eficientei economice a turismului                       

4.3.7. Indicatorii calitatii activitatii turistice                    

 

Partea a II-a   APLICATII IN TURISMUL BRASOVEAN

 

5. PATRIMONIUL TURISTIC AL  ZONEI BRASOV

5.1. Scurt istoric                  

5.2. Amplasare geografica - cai de acces                        

5.3. Cadrul natural                              

5.4. Clima, vegetatia, fauna si monumentele naturii                      

5.5. Patrimoniul istoric si cultural. Obiective turistice                  

 

6. OFERTA SI CEREREA TURISTICA IN ZONA BRASOV

6.1. Oferta turistica a statiunii Poiana Brasov                

6.1.1. Potentialul natural al statiunii                

6.1.2. Baza materiala

6.2. Oferta turistica a statiunii Predeal                            

6.2.1. Potentialul natural                    

6.2.2. Baza materiala de cazare si agrement                    

6.3. Oferta turistica in orasul Brasov               

6.4. Oferta turistica in tara Fagarasului                           

6.5. Turism rural in zona Bran                           

6.6. Cererea turistica in statiunea Poiana Brasov                          

6.6.1. Indicatorii circulatiei turistice                 

6.7. Analiza cererii turistice in statiunea Predeal                           

6.8. Analiza cererii turistice in orasul Brasov si in alte centre turistice ale zonei

6.9. Metode statistice de analiza a sezonalitatii, aplicate in turism             

6.9.1. Analiza sezonalitatii in statiunea Poiana Brasov                

6.9.2. Analiza sezonalitatii in statiunea Predeal                             

6.9.3. Implicatiile sezonalitatii si posibilitatile de diminuare a efectelor lor economice                            

 

7. STUDIUL OPINIEI TURISTILOR DIN ZONA BRASOV     

7.1. Marketing in turism                    

7.2. Ancheta pe baza de sondaj. Consideratii generale                

7.3. Definirea temei de cercetare                      

7.4. Stabilirea tipului cercetarii                         

7.5. Stabilirea ipotezelor si obiectivelor cercetarii                         

7.5.1. Ipotezele cercetarii (ipoteze nule si alternative)                  

7.5.2. Obiectivele cercetarii               

7.6. Consideratii privind elaborarea chestionarului                      

7.7. Consideratii metodologice                         

7.7.1. Populatia cercetata

7.7.2. Determinarea marimii esantionului                        

7.7.3. Alegerea metodei de esantionare                          

7.7.4. Reducerea erorii aleatoare si a erorii sistematice                 

7.7.5. Desfasurarea activitatii de teren                            

7.8. Analiza si interpretarea datelor de marketing                         

7.8.1. Structura turistilor testati                        

7.8.2. Frecventa de vizitare a Brasovului de catre turisti                              

7.8.3. Durata medie a sejurului in Brasov                       

7.8.4. Surse de informare si mobiluri de calatorie in zona Brasov

7.8.4.1. Surse de informare ale turistului                         

7.8.4.2. Motivatia turistica

7.8.5. Turismul individual sau de grup?                          

7.8.6. Rezervarile efectuate de catre turisti                     

7.8.7. Mijloace de transport utilizate pentru efectuarea calatoriei              

7.8.8. Spatiile de cazare. Situatia aprecierilor turistilor fata de serviciile in unitatile de cazare               

7.8.9. Evaluarea conditiilor de practicare a sporturilor de iarna

7.8.10. Costul petrecerii sejurului in Brasov                   

7.8.11. Intentia de revenire a turistilor in Brasov                           

7.8.12. Testarea ipotezelor statistice               

7.8.13. Analiza factoriala multidimensionala

7.8.14. Analiza componentelor principale (ACP)           

 
ANEXA                                                


Nr. de  pagini: 255
Anul aparitiei : 2005

Detalii produs

Cartea "Statistica in turism 2005. Teorie si aplicatii - Nicoleta Petcu ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Turism & mediu a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Petcu, Nicoleta si a fost publicata la Editura ALBASTRA Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 100 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Nicoleta Petcu

Alte carti de la editura ALBASTRA

Editura ALBASTRA. Carti de la editura ALBASTRA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.