Descriere - Spion pe terra. Evaluare interdisciplinara pentru clasa a III-a (Edu App)
Un extraterestru in vacanta
Ali, un simpatic extraterestru venit in vacanta pe Pamant, isi incepe aventurile sale prin oras, prin jungla, pe mare, la circ si printre vulcanii activi. Insotindu-l, elevii isi consolideaza intr-un mod placut si distractiv cunostintele de limba si literatura romana, matematica, stiinte ale naturii si educatie civica.
Pachetul educational este format dintr-o aplicatie educativa si o revista (64 de pagini color).
Intreg continutul educational ruleaza pe Windows si Android (versiunea minima 4.4) si poate fi vizualizat GRATUIT introducand codul de acces din revista.
Aplicatia contine 25 de animatii si 18 jocuri educative si distractive. Cunostintele acumulate in clasa a III-a vor fi un sprijin de nadejde in ducerea la bun sfarsit a misiunilor.
Revista este un auxiliar interdisciplinar, continand jocuri si exercitii captivante, precum si o multime de informatii si ilustratii stiintifice.
CUPRINS
Capitolul 1 – Orasul
Limba si literatura romana: Alcatuirea cuvintelor. Sensul cuvintelor
Matematica: Numerele naturale cuprinse intre 0 - 10 000. Cifrele romane I, V, X. Adunarea si scaderea numerelor naturale in concentrul 0 - 10 000, fara trecere si cu trecere peste ordin
Stiinte ale naturii: Caracteristici ale vietuitoarelor. Corpul omenesc (localizarea organelor majore ale corpului)
Educatie civica: Trasaturi morale ale persoanei
Capitolul 2 – In jungla
Limba si literatura romana: Textul de informare. Jocuri de cuvinte
Matematica: Inmultirea numerelor naturale in concentrul 0 - 10 000
Stiinte ale naturii: Principalele grupe de animale: insecte, pesti, amfibieni, reptile, pasari, mamifere
Capitolul 3 – Pe mare
Limba si literatura romana: Intuirea claselor morfologice - substantiv, adjectiv calificativ, pronume personal, verb. Intuirea numarului si a genului
Matematica: Impartirea numerelor naturale in concentrul 0 - 100. Ordinea efectuarii operatiilor si folosirea parantezelor rotunde. Probleme care se rezolva prin operatiile aritmetice cunoscute. Localizarea unor obiecte. Organizarea si reprezentarea datelor (grafice cu bare)
Stiinte ale naturii: Schimbari ale starii de agregare a apei. Tipuri de transformari ale materiei (topire, solidificare, vaporizare, condensare)
Capitolul 4 – La circ
Limba si literatura romana: Ortogramele "s-a, s-au, l-a, i-a”. Descrierea unui personaj
Matematica: Fractii subunitare cu numitorul mai mic sau egal cu 10. Probleme care se rezolva prin metoda reprezentarii grafice
Educatie civica: Trasaturile morale ale persoanei (bunatatea si rautatea, respectul si lipsa de respect, sinceritatea si nesinceritatea)
Capitolul 5 – Vulcanul
Limba si literatura romana: Textul de informare
Matematica: Localizarea unor obiecte. Punct, linie dreapta, linie franta, linie curba. Perimetrul. Corpuri geometrice. Organizarea si reprezentarea datelor (grafice cu bare - construire, extragerea unor informatii)
Stiinte ale naturii: Pamantul - mediu de viata. Fenomene ale naturii
Capitolul 6 – Eco planeta
Limba si literatura romana: Intuirea claselor morfologice - substantiv, adjectiv calificativ, verb.
Matematica: Perimetrul. Unitati de masura pentru timp. Probleme de logica si perspicacitate
Stiinte ale naturii: Influenta omului asupra mediului de viata - poluarea apei, a solului si a aerului
CERINTE DE SISTEM
MINIME
Sistem de operare: Windows 7/ 8.1/ 10
Procesor: 2 GHz Core 2 Duo
Memorie RAM: 512 MB
Rezolutie: 1024 x 768
Placa video: Ati Radeon HD 2350 / GeForce 8 Series / Intel din 2010
Memorie placa video: 512 MB
Placa audio: DA
Spatiu pe hard disk: 750 MB spatiu liber
RECOMANDATE
Sistem de operare: Windows 7/ 8.1/ 10
Procesor: 2.5 GHz Core 2 Duo
Memorie RAM: 1 GB
Rezolutie: 1920 x 1080
Placa video: Ati Radeon HD 3450 / GeForce 9 Series / Intel din 2012
Memorie placa video: 1 GB
Placa audio: DA
Spatiu pe hard disk: 750 MB spatiu liber