Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Sfarsitul marketingului - Zyman, Sergio

Sfarsitul marketingului

Editura NEMIRA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 3 zile lucratoare.
Apreciere: 4.6/7 (13 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 3 zile lucratoare

Beneficii:

Cartea face parte din campania

vezi alte carti din campanie

Descriere - Sfarsitul marketingului


Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa in practica urmandu-se principii serioase de afaceri.

Daca marketerii nu inteleg acest lucru si daca nu modifica atat perceptia, cat si esenta a ceea ce intreprind, atunci nu numai ca vor ajunge sa isi piarda slujba, dar si companiile pentru care lucreaza vor iesi rapid din afaceri.

Este posibil ca descrierea facuta marketingului in aceasta carte sa nu fie tocmai metoda pentru care marketer-ul sa opteze, pentru ca este o metoda noua si diferita de vechiul tip de marketing.

Marketingul, asa cum il stim noi, a murit. Cel putin, acesta este lucrul pe care il afirma cu tarie Sergio Zyman, autorul cartii si fost director al campaniilor de promovare a produselor Coca-Cola.

In esenta, mesajul acestei carti este acela ca marketerii au uitat si trebuie sa-si aminteasca cat de curand ca marketingul se refera la vanzarea produselor. El nu isi propune crearea unei imagini. Marketingul nu urmareste nici crearea de clipuri castigatoare de premii, ci se ocupa cu programe si campanii de promovare, cu publicitatea si cu un milion de alte lucruri care-i conving pe oameni ca ar trebui sa cumpere produsul respectiv.

Sfarsitul Marketingului se bazeaza pe experienta deosebita a lui Sergio Zyman: este sinteza a zeci de ani de asimilare, concentrata in cateva strategii, tactici si procese, multe dintre ele chiar spectaculoase.

ISBN: 973-569-502-2
Nr pagini: 272v Format: Buzunar, 130 x 200 mm
Aparitie: februarie 2002


Important!  Comanda Dvs. care va include carti din oferta "4 lei pentru carti de milioane" trebuie sa fie de minim 12 lei (minim 3 carti din oferta speciala - daca sunt cumparate numai acestea sau minim o carte din oferta speciala si una sau mai multe din oferta curenta). Va multumim pentru intelegere!

Detalii produs

Cartea "Sfarsitul marketingului ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Zyman, Sergio si a fost publicata la Editura NEMIRA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Sergio Zyman

Alte carti de la editura NEMIRA

Editura Nemira - placerea lecturii. Infiintata in 1991, Editura Nemira este una dintre primele edituri particulare din Romania si si-a pastrat celebritatea in industria cartii prin rafinament, prin valoarea autorilor publicati si, nu in ultimul rand, prin curajul de a experimenta permanent noi tehnici literare..
Initial, Nemira a fost identificata cu literatura science-fiction dupa ce a lansat o marca derivata - colectia Nautilus ce a fost foarte bine primita de cititori. Ulterior, si-a sporit semnificatia impunandu-se cu noi produse editoriale.
Atragerea unor autori de prestigiu, publicarea scrierilor unor nume mari in literatura universala, inchegarea unui corp redactional de elita si consecventa in urmarirea unui program editorial elevat au condus la realizarea unor carti de inalta tinuta intelectuala si de o reala frumusete grafica: romane science-fiction, suspans, lucrari de eseistica si filozofie, literatura universala, istorie, politica, religie, dictionare, carti practice, carti pentru copii etc.
Descoperiri
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 69,99 Lei  45,49 Lei
Moonwalk
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 55,00 Lei  35,75 Lei
Copiii timpului. Partea I
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 59,98 Lei  38,99 Lei
Lichidati Parisul! (ed. 2020)
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 44,99 Lei  29,24 Lei
Lacul Lebedelor
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 44,99 Lei  29,24 Lei

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.