Descriere - Seductia, sexul si social media, armele secrete ale armatelor moderne
Mitraliera a schimbat soarta Primului Razboi Mondial. Spioanele seducatoare au influentat decisiv Al Doilea Razboi Mondial. Propaganda pe internet si in mass media deja actioneaza in cadrul celui de-Al Treilea Razboi Mondial, cunoscut si ca Razboiul Informational, in care o opinie bine argumentata sau un branding iscusit al unei actiuni poate valora infinit mai mult decat o bomba, fie ea si una nucleara…
"Printese, tarfe, indragostite, aventuriere”? Mata Hari si corespondenta sa romanca – povestile in care frumusetea surclaseaza spionajul conventional
Josephine Baker – un trup perfect in sprijinul Rezistentei Franceze
O Mata Hari a celui de-Al Doilea Razboi Mondial si alte spioane seducatoare
Coco Chanel… "in pat cu dusmanul”
Helen O'Brien, "Eve's Club” si Christine Keeler – amanta fatala a Ministrului Apararii britanic si a atasatului militar sovietic
"Duduia” Elena Lupescu – spioana regala cu cont in Elvetia deschis de Abwehr-ul lui Canaris
Vera Atkins si complicata poveste a sefei serviciului secret britanic in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial
Mata Hari din Caraibe: spioana trimisa de CIA ca sa-l lichideze pe Castro s-a indragostit de "Dragul de Fidel”
Social media, noua arma a razboiului informational