Descriere - Revolutia Marketingului contextual
Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite
"O analiza profunda, actualizata si practica despre cum functioneaza marketingul in prezent.” - SETH GODIN, autor, This is Marketing
"Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de conversie, palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea investitiilor, atunci nu ati gasit ceea ce cautati. Sweezey revine la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau si de ce contextul conteaza mai mult ca niciodata.” - GEOFFREY COLON, Seful departamentului Brand Studio, Microsoft Advertising; autor, Disruptive Marketing
"Prin Revolutia marketingului contextual, Mathew Sweezey ofera o harta a modului in care putem sa-i deservim pe consumatorii curenti inundati de media, in momentele care conteaza. Aceasta carte ar tre¬bui sa fie o lectura obligatorie pentru brandurile din categoria de top, scolile de business si membrii conducerii superioare ai companiilor de pretutindeni. Atat de fundamentala este!” - JEFFREY K. ROHRS, autor, Audience
"Noii lideri de piata nu vor fi comercianti sau marci, ci clienti. Comerciantii care vor sa urmeze exemplul clientilor lor trebuie sa inceapa cu aceasta carte.” - DOC SEARLS, autor, The Intention Economy; coautor, The Cluetrain Manifesto
"Daca recunoasteti si acceptati ca marketingul s-a transformat, ati par¬curs deja jumatate din drum. Aceasta carte va va ajuta sa parcurgeti restul drumului, sprijinindu-va sa decideti ce sa faceti in aceasta privinta. Sfaturi practice de la un practicant din lumea reala.” - DHARMESH SHAH, cofondator si CTO, HubSpot
"Sweezey ofera un set de strategii detaliate despre cum sa faci mar¬keting modern, de la modul in care brandul si publicitatea trebuie sa se schimbe in era digitala pana la integrarea profunda a tehnologiei si a datelor care sa permita o scalare. Cumparati cate un exemplar pentru fiecare membru al echipei de marketing pentru a va trans¬forma relatia cu clientii.” - CHARLENE LI, fondator si analist senior, Altimeter, Prophet Company; autor de bestseller conform New York Times, The Disruption Mindset
INTR-O LUME CARACTERIZATA DE ZGOMOTUL NELIMITAT AL MASS-MEDIEI, OARE CUM AR PUTEA AFACERILE SA AJUNGA LA CLIENTI? PRIN CONTEXT.
Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste "zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.
In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subli¬niaza intr-un mod indraznet noua era a "mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul - legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.
Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului.
Experientele clientilor trebuie sa fie:
• Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
• Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor.
• Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra.
• Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului.
• Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.
MATHEW SWEEZEY foloseste exemple concrete pentru a sublinia un nou model de marketing, folosit in egala masura de brandurile mari si mici. Cartea cuprinde si o parte practica, asemenea unui manual pentru marketingul bazat pe context.
Revolutia marketingului contextual va schimba pentru totdeauna modul in care gandesti despre scopul si aplicarea marketingului.
Sweezey este Directorul Departamentului de Marketing al Salesforce. Cercetator, cugetator, cu numeroase premii la activ, dar si scriitor apreciat, munca lui apare in publicatii de top ca AdAge, Forbes, Brand Quarterly, The Economist si The Observer. Este autorul Marketing Automation for Dum mies. Tine conferinte in intreaga lume si lucreaza cu cele mai mari si res¬pectate branduri de pe mapamond, incluzand UPS, Home Depot, AT&T si Dell.