Descriere - Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala
Un model de business in era digitala
Volumul de fata propus de Ciprian Ionel Hretcanu (Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala) constituie, credem noi, o aparitie binevenit in peisajul publicatiilor aparute recent sub egida Editurii Economice.
Aceasta intrucat acest studiu/volum este focalizat esential pe tehnici/instrumente de aplicare a tehnologiei digitale la nivel de firme/institutii publice si oricare alt tip de grup social structurat ierarhic. Asa se cunoaste, criza globala din 2008-2010, cat si criza sociala generata de Covid-19, a obligat decidentii politici, guvernele institutiile publice, universitatile, investitorii, managerii si alte categorii sociale sa-si redefineasca complet relatiile de lucru cu diverse categorii de stakeholders si sa recurga masiv la itc pentru optimizarea output-lui oferit societatii.
ISBN: 9789737099969
An aparitie: 2022
Nr. de pagini: 424
Format: 17x24