Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Retail banking. Produse si servicii bancare retail - Danila, Nicolae

Retail banking. Produse si servicii bancare retail

Editura ECONOMICA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 4.0/7 (6 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Retail banking. Produse si servicii bancare retail

Acest manual reprezinta un instrument util atat studentilor si cadrelor didactice din institutiile de invatamant superior cu profil economic cat si tuturor specialistilor interesati de acest domeniu – angajati ai bancilor sau ai unor companii din alte sectoare de activitate, jurnalisti, persoane care doresc sa aprofundeze problematica abordata. In demersul lor autorii s-au bazat pe materiale, analize, studii, sondaje efectuate sau publicate de edituri sau institutii de profil renumite, precum Banca Nationala a Romaniei, Institutul National de Statistica, Ministerul Finantelor Publice, Banca Centrala Europeana, Eurostat, Comisia Europeana, Banca Reglementelor Internationale, Fondul Monetar International, Banca Mondiala, Retail Banker International.

      Lucrarea nu isi propune sa se substituie normelor si procedurilor interne de lucru ale fiecarei banci si nici reglementarilor aflate in vigoare intr-un anumit moment ci incearca sa prezinte caracteristicile generale ale produselor si serviciilor destinate persoanelor fizice.


Cuprins
CUVANT INAINTE
I. SISTEMUL BANCAR ROMANESC – DEZVOLTARE PRUDENTA
IN PERIOADA POST RECESIUNE
1. Evolutii macroeconomice in Europa Centrala si de Est .
2. Nivel relativ redus al intermedierii financiare, potential de crestere in viitor
3. Riscuri si fraude in sistemul bancar romanesc
II. CRIZA FINANCIARA INTERNATIONALA SI CRIZA DATORIILOR SUVERANE –
CAUZE, MODALITATI DE MANIFESTARE, CONSECINTE
1. Cauzele crizei financiare internationale
2. Modalitati de manifestare a crizei a crizei financiare internationale
3. Criza datoriilor suverane
4. Raspunsul autoritatilor europene la criza financiara internationala si la criza datoriilor suverane
5. Consecinte ale crizei financiare internationale si ale crizei datoriilor suverane
asupra activitatii bancare
III. PRODUSE SI SERVICII BANCARE PENTRU PERSOANELE FIZICE
1. Produse tip credit .
1.1. Credite imobiliare / ipotecare
1.2. Credite de consum
1.3. Credite de consum garantate cu garantii reale
1.4. Pachete de produse ce includ si o componenta de creditare – produse aferente
bancilor de locuinte .
2. Instrumente de economisire
2.1. Conturi curente .
2.2. Conturi de economii
2.3. Depozite la termen
2.4. Certificate de depozit cu discount .
3. Produse si servicii asociate .
3.1. Carduri de debit
3.2. Carduri de credit
3.3. Mobile Banking .
3.4. Internet Banking
3.5. E – commerce
Retail Banking. Produse si servicii bancare retail
6
6
3.6. Direct debit
3.7. Standing Order
3.8. Transferuri rapide .
3.9. Plati facturi prin ATM
3.10. Casete de valori .
3.11. Cecuri de calatorie
4. Produse de tip BANCASSURANCE
5. Private Banking
Bibliografie selectiva

Autori: Nicolae Danila, Lucian Claudiu Anghel, Florin Eugen Sinca
Nr. de pagini: 112
Format 17x24 cm
An aparitie 2012

Detalii produs

Cartea "Retail banking. Produse si servicii bancare retail ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Finante-banci a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Danila, Nicolae si a fost publicata la Editura ECONOMICA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Nicolae Danila

Alte carti de la editura ECONOMICA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.