Descriere - Responsabilitatea sociala corporativa in companiile multinationale
Desi literatura de specialitate abunda in controverse de ordin ideologic, prezenta lucrare isi propune, in general, urmarirea a trei obiective de baza: conturarea unei imagini cat mai complete privind principalele aspecte specifice responsabilitatii sociale a companiilor multinationale; evidentierea faptului ca, la modul pragmatic si real, responsabilitatea sociala poate fi condusa de companii astfel incat sa devina o strategie profitabila de afaceri la nivel global; realizarea unei analize exhaustive si integrate, teoretico-aplicative, a modului in care responsabilitatea sociala corporativa poate fi evaluata si corelata cu performanta financiara a unei companii de talie internationala, care isi desfasoara o parte din activitatile de afaceri si pe teritoriul Romaniei.
Pentru a raspunde la solicitarile si asteptarile pe care societatea actuala le are cu privire la exercitarea activitatilor corporative si la rolul pe care acestea il indeplinesc in cadrul comunitatii, companiile au initiat o serie de actiuni responsabile social ce pot fi cuantificate in termenii sustenabilitatii si performantei durabile. Scopul intim al politicii de responsabilitate sociala corporativa este unul deontologic si anume acela de a contribui, in mod voluntar, la indeplinirea unor obiective sociale, prin alocarea de resurse corporative catre o serie de initiative ce duc la sporirea binelui public. Ca efect indirect al politicii de responsabilitate sociala corporativa, condusa in mod coerent si integrat, reputatia companiei responsabile social se repercuteaza pozitiv si la nivelul profitabilitatii corporative, generand o situatie din care au de castigat ambele parti implicate in relatie: societatea si compania.
ISBN 978-973-709-504-6
An aparitie 2010
Nr. de pagini: 364
Format 17x24 cm
Cartea "Responsabilitatea sociala corporativa in companiile multinationale ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Iamandi, Irina-Eugenia si a fost publicata la Editura ECONOMICA
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.