Descriere - Religie, Cultul Ortodox. Manual pentru clasa IV-a (Marian Petrovici, Carmen Vasilita Crudu si Lazar Ciprian)
MARIAN PETROVICI − profesor gradul didactic I la Liceul Teoretic "Decebal” din Bucuresti; licentiat in Teologie, Sectia Teologie Pastorala, cu master in Pastoratie si Viata Liturgica; metodist ISMB, profesor-mentor.
CARMEN VASILITA CRUDU − profesor de religie si de limba si literatura romana la Scoala Gimnaziala nr. 126 din Bucuresti, gradul didactic I; licentiata a Universitatii Bucuresti, Facultatea de Teologie Ortodoxa, Sectia Teologie-Litere si absolventa a masterului/Studii aprofundate "Misiunea speciala a Bisericii”; metodist ISMB, indrumator practica pedagogica pentru studenti ai Facultatii de Teologie Ortodoxa, experienta didactica si pedagogica de peste 25 de ani.
LAZAR CIPRIAN − profesor de religie, gradul definitiv, Scoala Gimnaziala nr. 56 din Bucuresti; absolvent al Facultatii de Teologie "Justinian Patriarhul”, sectia Teologie Pastorala − Sef de promotie si absolvent al Programului de Master "Doctrina si Cultura Crestina”. Cursuri de perfectionare: Profesor in online − Digital Nation.
Referenti:
- Preot, Conf. Univ. Dr. Habil. Necula Constantin Valer, Facultatea de Teologie "Andrei Saguna” din Sibiu.
- Pr. Prof. Dr. Stefan Zara, Seminarul Teologic Ortodox "Sf. Nicolae” din Ramnicu-Valcea.
- Pr. prof. Liviu Botezatu, inspector scolar ISJ Botosani.
- Pr. Marian Sidon, inspector scolar ISJ Cluj.
- Pr. dr. Denisa Elena Manoiu, inspector scolar ISJ Iasi.
- Prof. Hoaghea Adriana Elena, profesor Scoala Gimnaziala George Toparceanu Mioveni, jud. Arges.
- Prof. Cocirlea Elena, inspector scolar ISJ Braila.
De ce sa-l alegi?
1. Cunoscand concret nevoile, framantarile, intrebarile elevilor, dar si ale profesorilor, autorii au conceput un manual care sa vina in sprijinul acestora.
2. Pune accentul pe dezvoltarea abilitatilor si a atitudinilor pozitive ale elevilor intr-un context social din ce in ce mai schimbator si provocator.
3. Ofera premise de la care atat profesorii, cat mai ales elevii, pot incepe demersul de descoperire a nesfarsitelor comori ale spiritualitatii crestine.
4. Propune jocuri didactice creative pentru dezvoltarea deprinderilor si a abilitatilor elevilor, adaptate nevoilor reale de la clasa.
5. Vine in ajutorul profesorilor in activitatea de evaluare a elevilor, punand la dispozitie teste adaptate nevoilor si dezvoltarii psiho-somatice ale copiilor.