Descriere - Religie, cultul ortodox. Manual pentru clasa a II-a
DESPRE AUTORI:
GABRIELA FAVU – Liceul Teoretic "Mihai Eminescu”, Cluj-Napoca – Profesoara de religie, gradul didactic I, coautoare de manuale de religie si auxiliare didactice care au fost aprobate de Ministerul Educatiei, autoare de articole metodico-stiintifice de specialitate. Coautoare a lucrarii
Ghid de proiectare didactica (volumul III), Editura Sf. Mina, Iasi, 2006. Este mentor pentru practica pedagogica.
ANA NICOLETA DANCIU – Colegiul National Pedagogic "Stefan Velovan”, Craiova – Profesoara de religie, gradul didactic I, coautoare de manuale si auxiliare didactice, autoare a lucrarii Metodica predarii religiei, Editura Gheorghe Alexandru, Craiova, 2005 si a numeroase articole si studii de specialitate. Are o indelungata experienta ca mentor pentru practica pedagogica si ca metodist al Inspectoratului Scolar Judetean Dolj.
IONELIA TITIRIGA – Colegiul National "Carol I”, Craiova, Dolj – Profesoara de religie, gradul didactic I, coautoare de manuale si auxiliare didactice. Este mentor pentru practica pedagogica si metodist al Inspectoratului Scolar Judetean Dolj. Are o consistenta experienta in organizarea de activitati extracurriculare si proiecte scolare.
DANIELA PLESCA – Colegiul National "Mihai Eminescu”, Iasi – Profesoara de religie, gradul didactic I, coautoare de manuale si auxiliare didactice. Coautoare a volumului Itinerar prin religiile lumii, Editura Spiru Haret, Iasi, 2020. Este mentor pentru practica pedagogica, metodist al Inspectoratului Scolar Judetean Iasi, membra in comisii de organizare a numeroase olimpiade si concursuri la nivel national si international.
DE CE SA-L ALEGI?
1. Editie noua, imbunatatita, a manualului dupa care au invatat pana acum 800.000 de elevi. Cunostinte clare si esentializate, cu efecte in planul formarii elevilor.
2. Stimuleaza invatarea formativa prin intrebari intuitive si texte-suport, cu lecturi urmate de aplicatii practice. Continuturile sunt prezentate intr-o maniera accesibila pentru elevii de clasa a II-a si ilustrate cu imagini semnificative.
3. Incurajeaza lucrul in echipa prin exercitii de grup. Lectiile sunt structurate astfel incat sa sprijine elevul si profesorul in procesul de predare-invatare si evaluare, prin sectiuni specifice.
4. Dezvolta latura afectiva si empatica a copiilor prin activitati motivante, rezolvare de probleme si colaborare intre colegi. Prin cerintele formulate in exercitii, este vizata valorificarea experientei individuale a elevilor.
5. Ilustratii prietenoase, de buna calitate, cu un raport echilibrat intre text si imagine, astfel incat atentia elevilor sa nu fie distrasa de numarul mare de stimuli vizuali. Continutul imaginilor corespunde mesajului transmis.