Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii - Curtin, Patricia A

Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii

Editura CURTEA VECHE


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 7 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 7 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii


Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii ofera prima abordare critic-culturala a relatiilor publice internationale in diferite medii de reglementare  politice si culturale.  Analiza campaniilor Coca-Cola in India si Turcia, a lansarii New Coke si a strategiei KFC in China este completata cu descrierea campaniilor de promovare a imaginii unor tari precum Coreea de Sud si Elvetia si cu aceea a campaniei de eradicare a variolei desfasurate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.

 

Studiile de caz prezentate, precum si strategiile de comunicare implementate in mediul international se vor dovedi utile atat studentilor si profesorilor de la facultatile de comunicare si jurnalism, cat si celor de la stiinte politice, relatii internationale sau relatii economice internationale. In acelasi timp, de cat mai multe exemple de bune practici au nevoie si cei care activeaza intr-o institutie publica, intr-o corporatie, in presa sau in diplomatie.

 

Sunt profund convinsa de faptul ca, in aceasta lume a globalizarii, intelectualul mileniului al treilea trebuie sa fie si un bun comunicator - educat, nu doar talentat. Este extrem de important ca adeptii si suporterii comunicarii profesioniste sa aiba la indemana asemenea carti de valoare si sa isi uneasca fortele pentru a valorifica talentul de comunicator si creativitatea romanului, un capital pe care trebuie sa il facem mai bine cunoscut lumii.

 

Ambasador Simona-Mirela Miculescu

coordonatorul colectiei de Relatii Publice Internationale

Autori: Patricia A. Curtin, T. Kenn Gaither


Titlu original:  International Public Relations - Negotiating Culture, Identity, and Power
Anul aparitiei: 2008
Numar pagini: 360 / Format: 15,5×22 cm
Traducator: Radu Iason Martina

Cartea "Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii ". face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Stiinte politice a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Curtin, Patricia A si a fost publicata la Editura CURTEA VECHE Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura CURTEA VECHE

Editura Curtea Veche - Oaze de Cultura si Cunostere

Editura Curtea Veche este un lider pe piata editoriala din Romania, dedicata promovarii literaturii de calitate si educatiei printr-o gama variata de titluri. Cu un portofoliu care include romane, lucrari de non-fictiune, carti pentru copii si manuale scolare, Curtea Veche isi propune sa inspire cititorii de toate varstele.

Carti care conteaza
Prin colaborarea cu autori renumiti si emergenti, Editura Curtea Veche ofera lucrari valoroase care reflecta diversitatea gandirii si culturii contemporane. De la clasici ai literaturii romane la autori straini de renume, fiecare volum este ales cu grija pentru a oferi cititorilor o experienta unica si imbogatitoare.

Promovarea Lecturii
Editura Curtea Veche nu doar publica, ci si promoveaza lectura ca o forma de dezvoltare personala. Prin campanii de educatie si organizarea de evenimente culturale, ne dorim sa incurajam pasiunea pentru carti si sa facem literatura accesibila tuturor.

Alege Curtea Veche - Cumpara Carti, Gaseste Inspiratie

Fie ca esti un cititor pasionat sau in cautarea cadoului perfect, Editura Curtea Veche te invita sa descoperi universuri diferite prin paginile cartilor noastre, promovand astfel o cultura a lecturii in Romania.

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.